האתגר הגדול בקריירה שלי

היו לי תכניות. אחרי יותר מעשור שבו לימדתי כל שנה במערכת ההשכלה הגבוהה, לעתים במוסד אחד לעתים בשלושה, החלטתי לצאת לחופשה ללא תשלום. החופשה היא היתה אמורה להיכנס לתוקף בסוף החודש הזה, סוף ספטמבר. אבל אתם יודעים מה אומרים – האדם מתכנן תכניות ואלוהים מתפוצץ מצחוק. מה זה מתפוצץ – נקרע.

כאשר סיפרתי לפני שלושה חודשים על החלטתי כתבתי: "מתאים לי להתנפל על אתגרים חדשים. אם יש לכם אחד כזה – אתם יודעים איפה למצוא אותי". ובכן, האתגר מצא אותי – רק שלא חשבתי שהוא נמצא במקום שאותו עזבתי כדי לצאת לחופשה.

היום, בשעות הצהריים, בחרה מועצת בית הספר לתקשורת במסלול האקדמי המכללה למנהל למנות אותי לתפקיד דיקן בית הספר לתקשורת. נשיא המכללה, הפרופ' אשר טישלר, אישר את ההחלטה ולמעשה היום היה היום הראשון שלי בתפקיד החדש. התפקיד הזה מציב בפניי כמה אתגרים מורכבים בכמה רמות ובכמה ממדים והם כולם מובילים למסקנה הברורה שמדובר באתגר הגדול בקריירה שלי. חלק גדול מהאתגר עומד להתנקז כבר אל השבועות והחודשים הקרובים שצפויים להיות עמוסים באירועים, יוזמות, החלטות ושינויים.

זה המקום להודות לחברים שלי, חברי הסגל הבכיר של בית הספר, שבחרו בי פה-אחד לתפקיד ולנשיא החדש של המכללה למנהל, שהחליט לקבל את המלצת הסגל ולתת בי אמון. בשל התמיכה, העידוד והסיוע שאני יודע שאקבל מהנהלת המכללה, חברי הסגל האקדמי והמנהלי בבית הספר ומהסטודנטים, אני יוצא להתמודדות המרתקת הזו בתחושת ביטחון.

עכשיו חלאס דיבורים; לעבודה.

37 מחשבות על “האתגר הגדול בקריירה שלי

  1. יובל, המסלול שעשית מעורר השראה. היכולת, וההספק וההשגיות – כולם מרשימים מאוד.

    לא אומרים שבחו של אדם בפניו, אבל לא יכלתי להתאפק.

    המון בהצלחה.

  2. האדם הנכון למשימה… בית הספר לתקשורת זקוק בדחיפות ליד מכווינה, ואתה הוא זה שיוכל להחזיר אותו לפסגה. מקנאה בסטודנטים העתידיים 🙂

  3. בהצלחה… ללא ספק אדם ראוי ומוכשר. מצד שני… גם אם ימנו את ביל גייטס להיות הדיקן בית הספר לתקשורת לא יהיה טוב יותר. בסופו של דבר הדרישות קבלה הנמוכות של בית הספר מושכות לתוכו אנשים לא איכותיים בלשון המעטה מה שהופך את כל הלימודים לבדיחה אחת גדולה (מדבר אחד שנמצא שם). שורה תחתונה בית הספר לתקשורת כמו המכללה למנהל כולה זה עסק שצריך להרוויח כסף ולכן מתפשרים שם על איכות האנשים כדי להצדיק את המשכורות של העובדים. אני מאשים את המל"ג שמאפשר את הביזיון המתמשך הזה… ובסופו של דבר אני מאמין שהמפלצת הזאת שנקראת המכללה למנהל ובפרט בית הספר לתקשורת לא תשרוד בלי קשר ליובל דרור שאני בטוח שיעשה עבודה טובה, אלא בגלל שאנשים פשוט לא יבואו ללמוד תקשורת יותר כי פשוט אין מה לעשות עם זה בשוק. אולי אם השכר לימוד יהיה שפוי דברים ישתנו אבל בקפיטליזם חזירי של היום קשה לחזור אחורה…
    בהצלחה יובל ואל תפחד להתמודד עם הדברים הקשים שעומדים בפנייך (ויש לא מעט כאלה)

  4. בהצלחה יובל,
    בוא נראה האם דברים שרואין מכאן לא רואים משם, או בפשטות כיצד תיישום הלכה למעשה עמדתך כפי שפירסמת אותה במאמר על מוסדות ההשכלה הגבוהה לפני כמספר חודשים.

  5. איזה כיף עשית לי היום! כשפרסמת שאתה מתכוון לעזוב באמת שהרגשתי החמצה אדירה. אני בטוחה שאין אדם שמתאים יותר ממך לתפקיד!
    בהצלחה

  6. כל הכבוד. ממש!
    כבוגר בית הספר לפני עידניים (20 שנה, לך תזכור) אני נפעם בשבילך.
    אין ספק שאתה מצטיין (,) דיקן

  7. אני כל כך שמחה על ההחלטה הזאת!
    זה הדבר היחיד שגורם לי כרגע להישאר במכללה גם השנה ! 😉 ..

    יובל דרור אתה תותח ומוערך מאוד!

  8. שפן הסלעים המטנף שמח להודות בפירושו לגבי החופשה ללא תשלום.
    שפן הסלעים המטנף מצטרף לברכות ההצלחה, אף שממשיך להטיל ספק.
    לא בשל האיש אלא בשל הנסיבות.
    שפן הסלעים המטנף ישמח להודות גם בטעות נוספת.

  9. והדבר הראשון שעשה כבוד הדיקן זה לחרבן את הרדיו הכי טוב שיש למובלעת הצבאית ישראלינה להציע.
    הידד!

    [יובל: כן, אתה צודק]

    זהירות, טרול

  10. יובל, מזל טוב על המינוי! אלו חדשות מרגשות. האיש הנכון לתפקיד הנכון 🙂 שיהיה המון בהצלחה! ורד

  11. הייתי בטוח שאתה הולך להרים איזה סטרטאפ מטורף. אחרת למה שתעזוב סיר בשר שופע? פייר אני קצת מאוכזב. הקפדתי להכנס פה מידי פעם רק כדי לתפוס את ההכרזה שלך על ייסוד הדבר הבא בתחום. על כל פנים, המכללה למנהל בכלל ובית הספר לתקשורת בפרט דועכים כבר שנים כשלעומת זאת האח התאום, הבינתחומי עולה כפורח. אם תעשה את הבלתי יאמן, אתה תותח. בהצלחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *