לרוויה!

עוד היבט מרתק של יחסי המין הטנטריים הוא הנוזל המסתורי הנקרא קאלאס. הקאלאס הוא נוזל נדיר שמופיע אצל האשה כאשר האנרגיה המינית שוברת שיאים בעוצמתה. ניתן להבדילו בקלות מנוזלי המין הרגילים, פשוט בשל כמותו הגדולה, שעשויה להגיע לעתים עד לכדי חצי ליטר של נוזל מימי, שמופיע יש מאין ומתפרץ מאזור הרחם כמו מעיין מהסלע. בטקסטים הטנטריים מתואר הקאלאס כנוזל חשוב ממדרגה ראשונה, נוזל שהוא למעשה התגשמות (מטריאליזציה) של נוכחות אסטרלית עצומה. תופעה כזאת מתרחשת אצל נשים בעלות עוצמה מינית גבוהה מאוד רק כשהן נמצאות עם גבר שבכוחו לעורר בהן את העוצמה הזאת. הטנטרה ממליצה לגבר לשתות את הנוזל הנ"ל במלואו וכך לקבל את האנרגיה החזקה והמסתורית שמצויה בו.

(מתוך "הרקיע השביעי", אתר האנרגיה)

באמת שאין לי מה לומר על זה. באמת.

25 מחשבות על “לרוויה!

  1. יש בטעם "כמו מעיין מהסלע", טעם "מטראליזציה (התגשמות)" וטעם "אסטרלי פורץ". לארוז לך או שאתה שותה פה?

  2. זה שאין לך מה לומר זה אכן נס מדרגה ראשונה, אבל מה אנחנו אשמים?

  3. התופעה של עודף נוזלי סיכה באיבר המין הנשי היא תופעה ידועה, שיש לא מעט נשים ש*סובלות* ממנה – בכל זאת, לא נעים להרטיב ככה באמצע העסק. נדמה לי שיש לזה טיפולים. כמובן שזה לא קשור לשום קאלאס ושום חאלס. מי שיש לה את זה, אז יש לה את זה, ומי שאין, אין. כמו חצ'קונים, אני מניח.

  4. זה על שם מאריה קאלאס?

    (יש שפיכה נשית כמו זו שהם מתארים, כנראה עניין של מבנה אנטומי ועוצמת האורגזמה. מישהי שגומרת ככה (לא אני דווקא) כינתה פעם את האורגזמות שלה "אורגזמות שלוליתיות". בניגוד לשפיכה הגברית ולנוזלי הסיכה הנשיים, נוזל השפיכה הנשית הוא די צלול וטעמו עדין ביותר)

  5. יובל, למה Too much information? אני מקווה שמיקום נקודת הג'י זה לא יותר מדי בשבילך. או מיקום הדגדגן… או מה יש לבנות בתחתונים? יובל… זרעון וביצית -מכיר?

  6. שוקיג, אני יודע שרצית להיות גניקולוג שתהיה גדול.
    אני יודע שזה לא הסתדר.

    יש פורומים לדברים האלו.

    פה – זה גלוב! לכל! המשפחה!!

  7. 21 – זה לא שתן, זה ברטולין. לפעמים השלפוחית שאחראית על ייצורו משתגעת קצת וישנם דיווחים על נשים שפולטות כמות גדולה של זה.
    ברחוב, דרך אגב, קוראים לזה שמגמה. (שווא נע, צירה, שווא נח, קמץ)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *