קצת פורנוגרפיה. קצת.

עכשיו, כשהמלחמה נגמרה, צריך להתמודד עם אובדן ההכנסות בחודש האחרון. הקונצרן צריך להשקיע משאבי עתק בשיפוצים, תיקונים, והחזרת הלקוחות האבודים שנעלמו בשבועות האחרונים הודות לפוסטים מתלהמים במיוחד.

משום כך, החליט היו"ר להיכנס לתחום חדש ורווחי. פורנוגרפיה. איך שהוא חושב על הרעיון הגאוני, הוא נתקל בתמונה הזו (שטושטשה לטובת המבקרים הצעירים) ומגלה ששוב האמריקאים משתלטים על תדר גלי האלפא שלו וגונבים ממנו רעיונות. לא נורא, יש מספיק לכולם.

מכיוון שכל אחד צריך להטות שכם, תמר מתבקשת להפיק ולככב בסרטון בייתי סטייל במקרה-היתה-לי-כאן-מצלמה-כאשר-השליח-עם-הפיצה-הגיע. מוסיף מתבקש להיכנס (עמוק, כן?) לז'אנר החביב עליו (ודי לחכימא ברמיזא וגו'). ליכטש מתבקש להביא כמה מידידיו הטובים לתפקיד הניצבים. MrM יספק את השמירה על הסט, יהונתן ידאג לא לשלם להם (יסייע רוגל שיספק דרכים ושיטות לניצול העובדים). רואה שחורות מתבקש להעביר דו"ח מיוחד בו הוא יסביר מה הם הטרנדים האחרונים בתחום. דנדוש, Mabu, מייקי, אדר, הבלונדינית הסודית ושאר הנשים מתבקשות למחות בזעם. היו"ר, המממ, היו"ר יפקח.

אם למישהו יש רעיונות נוספים למיצוב, שיווק ומיתוג עסקי הפורנוגרפיה של הגלוב, אתם מתבקשים להעביר אותם במהירה. בביזנס הזה מי שלא הולך קדימה נתקע מאחורה*.

* זהו גלוב לכל המשפחה, כן?

43 מחשבות על “קצת פורנוגרפיה. קצת.

  1. יש רק בעיה אחת, של דילול סימן מסחרי כאן, אבל עם זה אפשר לחיות.

    לגבי אי תשלום לעובדים, יובל – אתה טועה.

    אנחנו צריכים לגבות מהמשתתפים כסף.

  2. מה? מה?
    שמעתי מתלהבים, אז באתי!
    מי אמר מייקי ולא קיבל?

    בצעד מחאתי (כמצופה ממני) אני מודיעה חגיגית שאני מוכנה להצטלם
    ב-ת-נ-א-י
    שאף אחד לא סופר לי את סימני הקריא(ע)ה!!!!!!!!!!

  3. אתמול שלשום זה שוחרר בכל רחבי הטוררנטים ושאר …
    גם אני ישר שלחתי לינק לכולם ..
    סחטיין יובל.. לא חשבתי שאתה בעניינים

  4. צ'ינגפינקי מוסר לי (באוסמוזה) שהוא מעוניין להשתתף גם, אם ישלמו לו הוצאות נסיעה מאשקלון. הוא אומר גם שזה ישתלם מאוד* להפקה.

    * יש לו 7 זרועות.

  5. שאלה לא קשורה – איך אני מעלה לכאן תמונה לתגובה (אתם יכולים לשים אותה כפוסט אם אתם רוצים) ? משהו נחמד שמשלב את זושה ומיקרו$ופט

  6. אני חושב שאפשר לעשות הסבת מקצוע לחלק* מהבריונים שלי, אני חושב שיש להם פוטנציאל בתור כוכבי פורנו, אחרי הכל הם מרימים מכוניות כל יום ונושאים בידיהם אלות בייסבול מפלדה עם ספייקים 24 שעות (וגם אגרופנים עם ספייקים ועוזי ארוך בחגורה בחגורה).

    *רק חלק, אלה שעוסקים בשמירה על דנדוש מסורסים מסיבות מובנות.

  7. היות ושאר הנשים קצת מעלו בתפקידן, אני אהיה ילדה טובה וממושמעת* ואמחה: מחאה! מחאה!

    *הבלונדינית ילדה טובה מאוד, לובשת חצאיות משובצות קצרות וחולצות לבנות (כמעט) מכופתרות ועושה כל מה שאומרים לה

  8. אני רוצה להיות נערת תסריט!
    (זה לא הרבה לעשות בסרט פורנו, אבל זה לא הרבה לעשות בכל מקרה)

    אה, שכחתי, *מוחה בזעם*

  9. רועי, בתור בטא טסטר תיאלץ להתמודד עם לא מעט באגים! (קונדומים נקרעים, שפיכה מוקדמת וכו') אתה לא חושב שעדיף לחכות למוצר המוגמר?

  10. עומר: אתה אולי לא יודע אבל כידוע היפאנים הם חייזרים וצ'ינקפינקי הוא חייזר המסקנה המתבקשת היא שצ'ינקפינקי הוא, אכן, יפאני. ואוסיף את ההנטאי הוא המציא בעודו משחק שש בש במרכז המסחרי באשקלון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *