המשחק הגדול הסתיים לפני שעה

אחד הדברים הכי מטופשים שיכול לעשות עורך באינטרנט הוא לתת כותרת שכוללת בתוכה ציון זמן בסדר גודל של שעות. הרי כמעט מהרגע שכותרת כזאת עולה לאוויר היא כבר לא נכונה. לכן, כנראה, זה לא צריך להפתיע שזאת בדיוק הטקטיקה בה נקטו ב-Nrg לקראת המשחק בין ישראל לאנגליה. כשנכנסתי לאתר כשעה לפני המשחק, קידמה את פני הכותרת האינטליגנטית "בעוד שעה וחצי המשחק הגדול".


(אגב, ישראל ואנגליה הן נבחרות. לא קבוצות)

אחרי כמה דקות נזכר מישהו שם לשנות את הכותרת ל"בעוד שעה המשחק הגדול", וכמובן שמיד (אם לא ברגע עלייתה לאוויר) גם היא כבר הייתה לא נכונה. מאוחר יותר הספקתי עוד לחזות בכותרת "חצי שעה למשחק הגדול" (או משהו בסגנון), אבל אני כבר לא יודע להגיד אם באתר כיכבו גם הכותרות המופתיות "בעוד רבע שעה המשחק הגדול", ו“בעוד דקה וחצי המשחק הגדול".

במקביל לספירה לאחור בעמוד הראשי של האתר, הקפידו שם כמובן לעדכן גם את הכותרת של הידיעה עצמה, אבל כנראה שאף אחד לא חשב שכדאי גם לעדכן את משפט הפתיחה.

***

ואפרופו הטוטו שאירגן כאן יובל לפני המשחק, אי אפשר להתעלם מהסיכון שלקח על עצמו ב"ספורט הארץ", שלומי ברזל, כשכתב ביום שישי: "כותב שורות אלה היה יכול להשאיר לעצמו פתח מילוט, לדבר על אלילת המזל, על הכושר הירוד של האנגלים ועל אמונה גדולה, אבל זו תהיה שרלטנות. לנבחרת ישראל, מודרכת על ידי המאמן הגרוע ביותר שידעה בעשור האחרון, אין שום סיכוי מחר בערב".

מסקנה: כשמדברים על משחק מקרי כמו כדורגל (אגב, זה רק אני או שמזמן כבר לא ראינו מנבחרת ישראל בונקר כזה במשחק בית?) תמיד צריך להשאיר פתחי מילוט.

עדכון: וככה נראה ברגעים אלה (קצת לפני חצות) עמוד הבית (הכנראה חדש) של "ספורט הארץ", כולל פיצ'ר מוזר של תמונה ראשית שמחלפת, בעוד הכותרת נותרת קבועה.

9 מחשבות על “המשחק הגדול הסתיים לפני שעה

  1. האמת שהופתעתי עד כמה האנגלים חלשים.
    למעשה, האנגלים היו הסיבה היחידה שבגינה צפיתי בכמה משחקים במונדיאל האחרון וכמובן שבתום הטורניר נאלצתי לנסוע עד ארמון בקינגהאם ולהפגין בפני המלכה על אוזלת ידם של שחקי הכדורגל הנאמנים של הממלכה (כמו בכל מונדיאל בשנים האחרונות).

    דובר המלכה מסר בתגובה: "Sorry love".

  2. יו, איזה משחק סרוח. גם אתם שמתם לב שבערך חצי מהמשחק הם בילו בשכיבה על הגב/ישיבה על התחת בתקוה שרחמיו של השופט יכמרו והוא ישחרר להם איזו עבירה?

  3. וגם מקסים בעיני באיזו חינניות גוגל מתאימים את הפרסומות לתכנים.

  4. מתי יפרסמו את התוצאות של אמן החושים . זה שהרוויח שני אוטוגראפים של בוני גינזבורג ברבע שעה !

  5. הם הרסו לי את הכותרת. הם היו צריכים לנצח ואז היתה מתנוססת בתפוז הכותרת – גרייט בריטיין.

    אבל לא. הם יסיימו בתיקו. זבלים.

  6. שלומי ברזל אכן התעלם בחינניות בטור שלו הבוקר מהנבואה הכושלת שלו. קשטן, מאחוריך!

  7. שקוף שאתה לא נכנס לאתרים הכלכליים
    אין פעם שהכותרת המציינת את המדדים מעודכנת

    היום היה השיא

    הכותרת : המעו"ף בדרך לחצות את קו ה-1,000
    המדד עצמו – 1005

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *