סליחה. משיח צודק. בעצם לא!!

ביום שישי היו"ר עשה טעות. הוא עשה צחוק ממודעה של מלך משיח, האחד והיחיד, שיבוא ויעשה פה סדר ויכניס את כל הסמולנים לתנורים כימים. למרות שנאמר בפירוש במודעה, שמי שיעשה ממנה צחוק, יוכה משמיים, היו"ר לא האזין בקשב רב לאזהרות והמשיך בשלו.

לכן, אין להתפלא שהיום, אחרי מסלול של 24 ק"מ ברכיבת אופניים, בעודו רוכב בירידה במהירות של 30 קמ"ש, נקלע היו"ר לדין ודברים עם שלט פרסום שבלט החוצה אל תוך השוליים עליהם הוא רכב, העיף אותו מהאופניים באופן ספקטקולרי בכלל, וגרם לו לחבלות מרובות ביד, ברגל, באגן ובכתף ומה שנראה כמו פריקת כתף עצבנית. אין זה גם מפתיע שכל המכות הן בצד הסמולני של הגוף! כן! הכל בצד סמול. אחחחח, האירוניה.

למרות ששתי אחיות חביבות, בחצאיות קצרצרות, עושות לי עכשיו פוווו על השפשופים (וזה די נעים), למרות שבסך הכל קצת כואב לי אבל שום דבר לא נשבר, וחוץ מהשרשרת שיצאה מהמקום (ואין לי מושג איך להחזיר אותה למקום. אולי אני אצעק עליה: תחזרי!), הכל בסדר, למרות זאת, אני חושב שהרמז ברור: משיח בא באמצע הלילה ותקע את השלט. לאחר מכן הוא הסיח את תשומת ליבי כדי שלא אשים לב לשלט. לאחר מכן הוא בנה במקום ירידה כדי שארכב במהירות גבוהה במיוחד. לאחר מכן הוא הסתכל מהצד, חיכה שאני אגיע, חיכך את ידיו בהנאה וצחק "מו הא הא!".

אני מוריד בפניך את הקסדה משיח. ניצחת. לעולם לא אפקפק בך יותר.

רגע. מצד שני, אחרי שהסתכסכתי עם חצי מהעולם (הרשימה המלאה מחר בהרצאה, אם אשיג עד אז קביים), אתה באמת חושב שכל כך מהר תנצח אותי? פחחחח. אני גרמתי לסגירת וובסטר. כל האנשים מהאינטרנטים רצו לשתות לי את הדם. אתה חושב שקצת שפשופים ירתיעו אותי?

פפפףףף. לך חפש מי ינענע אותך.

~היו"ר שם פלסטר ויורד למקלט~

24 מחשבות על “סליחה. משיח צודק. בעצם לא!!

  1. סיפור שהיה באמת: יום אחד אני נוסע לתומי במושב בו גרים הורי על אופניים, ולפתע מבחין בפעילות ערה בבית הכנסת. ניגשתי לשם ושאלתי מה זה, ונעניתי, בר מצוה. כאשר פניתי ללכת משם, הודיע לי אחד החברים: "ואתה יכול גם להיכנס סתם להתפלל". עניתי לו שאני באמת יכול, והמשכתי שמח וטוב לב.
    כעבור שלושה מטרים נפלה לי השרשרת באופניים, וזה היה מעצבן, כי לקח לי שעה להחזיר אותה.
    אך, אלוהים יודע לנקום נקמות נוראיות.

  2. שיט!

    מחר היו"ר יחזור בתשובה בפומבי ויכה על חטאו שגרם לסגירת וובסטר, ואני לא אהיה שם!

    אבל זה בסדר. למחרת האירוע יסוקר בעמודים 2 ו 3 של ידיעות אחרונות.

    אני רגוע.

  3. אתה לא רואה את זה בפרספקטיבה הנכונה. אתה צריך להודות לאלוהים שעשה לך נס כפול.
    לא רק שהוא שם לך שלט שבלם אותך דקה לפני שדרסה אותך משאית, הוא גם הפיל לך את השרשרת. עכשיו אתה צריך ללמוד איך לתקן את השרשרת ולכוון את ההילוכים לבד וכך תוכל לתקן את האופניים כשהם יתקלקלו לך באמצע המדבר.
    כנראה שאלוהים באמת שונא את המשיח הזה אם הוא עשה לך כזה נס גדול.

  4. יבל, ליד הגלגל שיניים של הגלגל האחורי אני מניח שיש לך גלגלון שיניים פצפון כזה שאתה לא יודע מה הוא עושה. שים לב שאתה יכול להזיז אותו. תזיז אותו קדימה ותראה שהשרשרת נכנסת חזרה בלי בעיה (רק שים לב שאתה מחזיר אותה להילוך המתאים, אחרת זה יכול להרוס לך את האופניים).

  5. יובל, פירשת לגמרי לא נכון את האינסידנט.
    מקורות יודעי דבר מסרו כי תוכן ההרצאה האמיתי שלך מחר הודלף לחברי הנהלת הגלוב,
    במיוחד ההרחבה בנושא סעיף 3, והם פשוט רצו למסור לך את ברכתם המיוחדת.

  6. ג' – מכיוון שהשטחתי על הצד ולא הראש אני מנוע מלהגיב.
    רועי – אני אגיע, אבל סביר להניח שתקבלו גרסה מסוממת ומאד עייפה שלי.

  7. נו, יו"ר, אתה לא מבין! בעצם צריך להגיד תודה למשיח! בפעם האחרונה שאני נפלתי מהאופניים בירידה, זה היה ב-58 קמ"ש! ואם המשיח לא היה עוזר לך, ומאט אותך לשלושים קמ"ש, עוד היית גומר כמו פאביו קסרטלי, ואז מה היה נהיה מהגלוב?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *