היו"ר מדבר על הגלוב – תיעוד וידאו

כמובטח, במיקרוסופט הזדרזו להעלות תיעוד וידאו של ההרצאה שלי לרשת. ההרצאה מורכבת מכמה נתונים, מחשבות חצי אפויות, תהיות, סימני שאלה, אנקדוטות משעשעות, התלבטויות, כמה סיפורים שמעולם לא סיפרתי וכמה סיפורים שמוכרים לכל.

לא הצלחתי לעשות embed לוידאו, אבל הנה קישורים ישירים לשלושת חלקי ההרצאה:

חלק 1
חלק 2
חלק 3

שוב תודה לליאור צורף ויוסי תאגורי ולשאר אנשי מיקרוסופט על האירוח הלבבי והחם. היה מעניין, מסקרן ולפרקים גם משעשע.

52 מחשבות על “היו"ר מדבר על הגלוב – תיעוד וידאו

  1. עוד משהו- אני צופה בזה כבר רבע שעה בלי לעצור. בפרק של PB שכרגע מחכה לי בשורת משימות הגעתי עד לדקה ה10, ועצרתי בפרק אולי 17 פעם.

  2. לא אני ממש מתבאס. מיקרוסופט, אתם פאקין שווים לתחת. לא יכלתם למקם את ההרצאה שלכם באולם הספורט של תיכון היובל הרצליה? למכבי תל אביב זה טוב ולכם זה לא?

  3. כמה חבל שלא הייתי יכול להגיע באותו יום, למרות שכבר הייתי עם רגל מחוץ למשרד.
    כיף לצפות בזה עכשיו.

    אגב, כדי להצליח בembed, אתה צריך לכבות את העורך העשיר של וורדפרס (במידה ואתה משתמש בממשק הרגיל) ולהכניס את הקוד ישירות לhtml.

  4. אחלה וידאו, אבל מי שלא היה הפסיד.

    אני מקווה שאנשי מיקרוסופט רשמו לעצמם לערוך מעכשיו את הכנסים שלהם בתיכון היובל בהרצליה, או באופן כללי להתחיל מסורת של כנסים שינדדו בין בתי ספר באזור השרון.

  5. מוסיף- זה הנסיבות המיוחדות של אותו יום[שהיא אתמול, אז למה אני מדבר על זה כאילו זה סיפור ממלחמת ששת הימים?]. הייתי עייף בגלל שהכלבים הדירו שינה מעיני[הם לקחו חופשה של יומיים בלי להודיע או להגיד היכן], ולמרות שאני יכול להגיע כמעט לרוב החלקים של רעננה בתוך פחות משעה על אופניים, פשוט מתתי מעייפות. אפילו אמרתי לחבר טוב לבוא אליי ב6[והוא ביטל תוכנית רבות בשביל זה] ובעשרה ל6 אמרתי לו עזוב. הוא לא לקח את זה בקלות.

  6. יובל, היה כיף לארח אותך אצלינו.
    למרות שהיה קשה ליוסי לגרום לך להסכים לבוא, נראה לי שקוראי הגלוב שמחים שההרצאה התקיימה בסופו של דבר ושהם יכולים לצפות בה דרך האינטרנט.
    ליאור

  7. באמת שהיה כיף לפגוש להקשיב ולשוחח עם כולכם (יובל, מוסיף וכיוב'). אני חייב להודות שבאמת הפתעת אותי עם האיזכור של התמונה מיפן…
    נראה לי שאני אלך לראות את ההרצאה שוב 🙂

  8. ג' – המחשבה בהחלט עברה בראשי אבל חשבתי שיש גבול לגיקיות. אבל היא אצלי, מחכה להזדמנות המתאימה. היא עוד תילבש. בהחלט כן.

  9. המחשב שלי כרגע חלש מדי לווידאו. יש איזה תמלול למאותגרים מחשבית (וסטילס כדי לראות מה לבשת?) סליחה על הבקשות הלואו טקיות.

  10. אמיר, לא שועל, סתם האקספלורר החדש עם תגיות (הרבה פחות ידידותיות משל השועל, אם תשאלו אותי)

  11. הוידאו היה מעניין, נראה לי שאחת הסיבות שהגלוב הולך טוב זה שהוא (לפעמים) מצחיק. כאחד שקורא פה כבר שנתיים, אני חושש שהגלוב גם קצת מתבגר, מי שיעבור על הפוסטים מלפני שנה – שנה וחצי יראה שהם היו הרבה יותר ילדותיים ומצחיקים משהוא ברמת דאחקות בין חברים. בזמנו אותי זה תפס. היום הכתיבה פה קצת יותר רצינית לעיתים, אבל בהחלט מענינת רוב הזמן. הנושא שאולי לא הוזכר ויכול להסביר ברמה מסוימת את הצלחת הגלוב היא שבלוגים אחרים שכתובים טוב (ואין הרבה כאלה) מתעדכנים פעם בשבוע עד פעם בחודש. במקום הזה יש מה לקרוא כמעט כל יום, וזה דבר די נדיר באינטרנט הישראלי.

  12. סתם סקרנות: מתוך אותם אלף מנויי רסס, אתה יודע כמה באמת נכנסים לקרוא (בהנחה שלא כל הפוסט נמצא ב-feed)?

  13. הרצאה ממש מרתקת. בתור מישהו שנחשף לעולם הזה של בלוגים רק בחודשים האחרונים, היה מעניין מאוד לשמוע מעין תקציר של מה שקרה בשנתיים שהבלוג קיים. וכן, היה גם משעשע לפרקים.

  14. התמוגגתי,
    פשוט התמוגגתי.
    אני נמצאת בגולה וכ"כ חסרה לי "טלוויזיה" בעברית וזאת הייתה התכנית הכי טובה שראיתי בזמן האחרון [חוץ מהפרקים החדשים של "המשרד", בכל זאת..]
    היה מרתק, משעשע ואמיתי.
    תענוג.

  15. אני מגיב קצת באיחור, מסתבר…
    יובל! אתה לא יכול לתת לליאור להתחיל לדבר, חייב להדחף לפריים, אה? יש בך איכויות של היצ'קוק 🙂

  16. פינגבק: צמרת הביצה ~
  17. גם עוטי טטכן עם הני עחטוב בשגיאוט קטיב?

    אחלה הרצאה, אני כבר 2 מתוך 2…

    יו"ר, אתה מפספס בענק, הגלוב הוא קונצרן, הקונצרן יגדל ויהיה גלוב

  18. פעם ראשונה שהפעלתי את הסרטון, מיקרוסופט בחרה שלא להציג לי אותו. כתחליף, היא הציקה לי בקשר לשפה שאני מעדיף (אחת האפשרויות היתה Pig Latin, הא הא הא) ואז הציגה סרטון שלא קשור בכלל.
    אוקי.
    ניסיון שני – הצליח יפה. עוברים לסרטון הבא. פתאום אני שומע מוסיקה נוראית בוקעת בפול ווליום מהמחשב שלי. הווינאמפ סגור – אז המחדל לא שלי . בדקתי מאיפה זה מגיע – מסתבר שמיקרוסופט פתחה לי, ב-Pop Under!, סרטון פרסומת ל-MSN Videos. וואו!
    אין מילים פשוט.

  19. מישהו הגיב לי בבלוג ש

    הפניה מהגלוב אכן יכולה למשוך מספר קוראים, אולם הקלדת את כתובת הבלוג שלך באופן שגוי…

    לכן עשיתי את כל הדרך חזרה לתקן את הקישור.

  20. אני קורא את הגלוב כבר יותר משנתיים והיה נחמד לשמוע סיכום של הדברים עד כאן. זה בהחלט הוסיף מימד אנושי לגלוב.

    הפעם האחרונה שראיתי אותך יובל היתה די מזמן וזה נראה כאילו נשאר חצי יובל. כל הכבוד!

  21. איך מיקרוסופט רוצה להתחרות ביוטויב עם נגן וידאו שאי אפשר להריץ בו את הסרט קדימה? הלו, זה קיים אפילו בטייפים של אודיו

  22. הזוי – כמה מחבריו (אוקיי, כותביו) הקרובים של היו"ר הם חובבי שועל ידועים, והוא לא סבור שהם הזויים. לפחות לא בגלל השועל.

  23. תמר היקרה: את מה שכתבתי על משתמשי השועל ההזויים הבנתי מצפייה בוידאו של ההרצאה,
    אבל כיוון שאני הזוי אולי אני הוזה ולא הבנתי נכון… ואז אולי אני לא הזוי וכולי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *