כל מה שרציתם לדעת על הפרומו!

BREAKING NEWS

אנחנו מפסיקים את התוכנית "טלפתיה עם סלבריטאים שבדיוק עשו קרחת" לטובת מבזק קצר.

הפרומו לקראת עליית "אולפן שישי" המחודש בהגשת יאיר לפיד צולם בשבוע שעבר באולפני החברה בנווה אילן.

כן, אנחנו יודעים, אלו חדשות מרגשות ושמעתם אותם כאן לראשונה. אבל זה לא הסוף.

בצילומי הפרומו, שהופק על ידי מחלקת הפרומו של רשת, השתתפו בכירי הכתבים (הוו!!!), המגישים והפרשנים של חברת החדשות, בהם אמנון אברמוביץ, רוני דניאל, אהוד יערי, יונית לוי, רינה מצליח, אודי סגל, דני קושמרו ועוד רבים וטובים.

כן גבירותיי ורבותיי, עוד רבים וטובים. כן. שמעתם את זה כאן. עוד רבים וטובים. הם גם רבים והם גם טובים. ממש טובים. ממש ממש טובים. כאילו, מקצוענים אבל לגמרי.

לצורך צילומי הפרומו אף נשכרו שרותיה של סוכנות, שסיפקה ניצבים שהצטלמו ברקע כעובדי חברת החדשות.

אנחנו יודעים, אלו חדשות מרעישות ואתם וודאי שמחים שהפסקנו את התוכנית כדי לספר לכם אותן. תארו לכם מה זה: נשכרו שרותיה של סוכנות. סוכנות! הרי זה לא ייאמן! והנה עוד סקופ. הוא רק שלנו הסקופ הזה, אין אותו למתחרים, ועבדנו נורא קשה כדי להשיג אותו.

אתם יושבים?
שימו לב:

הפרומו מצולם מנקודת מבטו של לפיד.

תודה, תודה. באמת שתודה. ותודה גם לענת קם מוואלה ברנז'ה, שחתומה על הקומוניקט הזה במסווה של הממממ, בעצם אין פה מסווה. זה וואלה ברנז'ה. כל הערוץ הזה הוא קומוניקט אחד גדול.

9 מחשבות על “כל מה שרציתם לדעת על הפרומו!

  1. כנראה שקשה להפסיק לבקר באתר המאוס הזה… וואלה ברנז'ה, כמוהו אייס, כמוהו נרג' ברנז'ה ועוד ועוד הם בעצם פח הזבל של אתרי הפרסום. שם מדברים על הסלבריטאים מבלי להידבק ברפש תדמית הרכילות. אצטלת הביזנס, אנחנו כאן בשביל הביזנס. אז מה אם הכל הם דיבורים שלא שווים את הבייטים שהם תופסים במרחבי הרשת. העיקר שיש חתימה למעלה, וסלבריטאי למטה, ומונה שסופר הקלקות. יש לנו מניות/פרסומות/צפיות לספור, ואנחנו נעשה הכל בשביל זה.

  2. בחייאת יובל – למה אתה קורא את השטויות האלה.

    להביא נפילות של הטוש או גלובס זה לגיטימי אבל את כותבי ההבלים הללו???

    מאיזה רסס היא נפלה עליך? תוריד אותו מהר – אתה עוד מעט דוקטור…

  3. אני לא רואה הבדל גדול בין זה לבין השער האחורי של 'ידיעות' ובו יאיר לפיד מדגמן את חליפתו החדשה. בכלל, התחושה היא כי 'ידיעות' נרתמו לפמפם את המעבר שלו ל'אולפן שישי', בצורה בוטה במיוחד.

  4. רואה שחורות אני מכיר עיתונים שלמים (עיתון אחד בקריות לפחות) שכולו מורכב פשוט מקומניקטים כאלה של ראשי הערים ואלוהים יודע מי (אם היום תשלח כתבה יש סיכוי גדול שהיא תתפרסם) אין שם כתבים או לפחות לכתבות אין קרדיט אז אל תשלול שום דבר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *