תמונה של נורמאליות

רבות דובר על המאבק של ברק אובמה להשאיר את הבלקברי שלו אצלו עד שבסופו של דבר ניצח. אני לא יודע למה אבל התמונה הזו, של נשיא ארה"ב, מנהיג העולם החופשי, קשור כל כך לטלפון הסלולרי שלו בדומה לכל כך הרבה אנשים אחרים, דורש להיות מחובר בעצמו אל קרקע המציאות ולא רק דרך המסננים שמקיפים אותו, היא בעיני תמונה של נורמאליות מבורכת.

מתי נשמע על ראש ממשלה ישראלי חובב סמסים, מכור לאייפוד, קשור למחשב כף היד שלו? האם מישהו יכול לדמיין את ליברמן מדבר בחיבה על הנוקיה שלו? את ביבי מתלונן שהוא לא יכול בלי האייפון שלו? את ברק אומר שהוא חייב להפסיק לבדוק את חשבון הפייסבוק שלו? לא שמשהו מבין אלו הוא הדבר החשוב בעולם, אחרי הכל – הסורים על הגדרות ואין זמן להתעסק בשטויות, ועדיין, לפעמים, אתה רוצה שהמנהיגים שלך יהיו קצת דומים לך. לא הרבה; קצת.

11 מחשבות על “תמונה של נורמאליות

  1. במסגרת מדיניות של אנהג-כברק-אובמה-וכך-אנצח-בבחירות תהיה בטוח שבקרוב מאוד נשמע סיפורי נוקיה/בלקברי גם מצד ביבי, לבני וברק (אהוד, כן?)

  2. לי יש בפלאפון לפחות 900 מספרים, ואני אדם מן הישוב.
    תחשוב איזו מכה זה לנשיא ארצות הברית להעתיק את כל מספרי הטלפון מהזיכרון שלו למכשיר החדש.
    חצי כהונה רק תלך על זה.
    (ולא. ההעתקה הממוחשבת זה לא זה)

  3. ראית כמה חשבונות יש לו? פייסבוק, לינקדאין, יוטיוב, טוויטר, מייספייס, ועוד רבים אחרים!
    אז בטח שצריך להיות מחובר ומעודכן תמיד, גם אם כנראה לא הוא זה שמעדכן אותם כל הזמן…

  4. לא רוצה שראש הממשלה שלי יתעסק בבלאקברי. לא רוצה שראש הממשלה שלי יתעסק במקבוק שלו. לא רוצה ראש ממשלה שמדבר על זה שהוא שומע שירים בז(י)ון שלו בזמן שהוא מתעמל. לא רוצה ראש ממשלה שיש לו פייסבוק, מייספייס, לינקדאין, או כל דבר אחר.

    רוצה ראש ממשלה שאני יכול לסמוך עליו. ראש ממשלה שלא אסתכל עליו ואבין שאם אבחר בו, יומיים אחרי הבחירות הוא יסתובב ויעשה מה בראש שלו.

    רוצה ראש ממשלה שיביא לי תקווה, לא אייפודים.

    סעמק.

  5. בוא לא נשכח שאובמה גם הודה בשימוש בקוק ובמריחואנה בתקופת נעוריו.
    זה גם כן מראה על נורמליות.

  6. אובמה אומר דברים הרבה יותר חשובים: שקיפות. שקיפות. ועוד פעם שקיפות. הוא גם אומר שיתוף העם בהחלטות שלו. זו דמוקרטיה 2.0 במיטבה. זה ממשל 2.0 מבריק. הדמוקרטיה הייצוגית העבשה של ביבי-אורון-ברק-ליבני-ליברמן פשטה את הרגל. לכן יש לחשוף את כל המינויים של פרופסורים בישראל ולפרסם את כל הפרוטוקולים שלהם בצורה שקופה. כי האוניברסיטאות הישראליות לוקות בנפוטיזם חשוך, כמו בית המשפט העליון, שפרידמן שר המשפטים הוא האובמה שלו.

  7. יובל, לא זוכר איזה יום, אבל אחד מישראל היום או 24 דקות האחרונים כלל אייטם על השרים המסמסים ועל זה שאולמרט קיבל E71 חדש דנדש והוא מסמס בטירוף (אם כי באיטיות).

  8. לא מבין על מה אתה מתלונן:
    היה לך את אולמרט שנורא אוהב נסיעות לחו"ל להתאוור קצת שזה גם מאוד נורמלי כי מי לא אוהב לטוס? ועוד לקבל על זה הנחה? וכמה סיגרים? זה נורא נורמלי.
    ויש לך את הירשזון שנורא אוהב לקבל מעטפות, שזה מאוד נורמלי. מי לא אוהב לקבל מעטפה עם ברכה או מכתב? אין אחד שלא. נורמלי בהחלט. ממש כמוני וכמוך.
    ויש לך את אהוד ברק שמצא לעצמו דירה במקום גבוה מאוד כי הוא אלרגי לאבק וצריך אוויר נקי וגם אוהב נוף. נורמלי או לא נורמלי? כולנו רוצים לגור גבוה.
    באמת יובל אתה צריך ללמוד להסתכל גם על הדברים החיוביים והנורמלים אצלנו.

  9. קצת באיחור, אבל סיבה טובה שיהיה לנו ראש ממשלה שמחובר לבלאקברי, לפייסבוק, לבלוגים, היא שכשעולה משבר כמו המלחמה – הוא יוכל לעשות הסברה נורמלית גם באינטרנט (איפה שיותר קשה סתם לשלהב למלחמה). כשעולה הצעת חוק דרקונית לגבי טכנולוגיה חדשה, הוא יהיה זה שיוכל לתת קונטרה.
    לנושאים האלו שמשותפים לכולנו יש חשיבות גם מעבר לשעות הפנאי, והחשיבות הזאת גדלה כל הזמן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *