דרוש: שושנים ו-C4

יש לי בעיה במחשב. אני מכניס דיסקאוןקי ליציאה של ה-USB, הוא עושה את הרעש הזה כאילו הוא מכיר אותו (טו-דו!) ו… לא מראה לי אותו בחלון "המחשב שלי" – שזה איך לומר, מביא לי את הסעיף. היום התייאשתי, התקשרתי למיקרוסופט ישראל וענה לי איש תמיכה מקצועי להפליא וחומד של בנאדם בשם דן שבמשך שעה וחצי טחן לי את המחשב – אבל באדיבות. טחן לו את הצורה – אבל במקצועיות.
מה לא ניסינו, מה לא עשינו? גיבינו קבצים, התקנו מחדש חלקים ממערכת ההפעלה, ובסוף זה עבד! אבל אז הסתבר שאי אפשר לבצע התקנות כי האמא של ה-RPC (אל תשאלו אותי מה זה) חולה ולא בא לו לעבוד והוא חוסם את כל ההתקנות. בסוף החלטנו לשחזר את המערכת אבל אז הקובץ שגיבינו הלך לאיבוד. אז חיפשתי וחיפשתי וחיפשתי (בדוס!) ובסוף מצאתי. ושחזרתי. אמרתי לו "שמע, אני מבטיח לך לא להשתמש יותר בדיסקאוןקי, בנגן MP3, בכלום, רק תן לי לחזור לעבוד". אז הוא נתן. נפרדנו כידידים.
כעבור חצי שעה הוא התקשר ואמר לי – תגיד, אולי פשוט נחליף אות לכונן שהוא לא מציג (עזבו אתכם מהסבר עכשיו – זה כמו שהוא היה אומר לי, אולי תזיז את העכבר ימינה וזה יעבוד). אז החלפתי אות. וזה עבד. ועכשיו אני מחפש לשלוח לו פרחים עם חומר נפץ פלסטי.

6 מחשבות על “דרוש: שושנים ו-C4

  1. שלח לו דיסקונקי. בכלל, תמיד רציתי להצמיד הארדיסק לדלת של טכנאי בסכּינעוצה. אם להתוודות על האמת, רציתי לעשות את זה גם לאנשים שאינם טכנאים במקצועם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *