תחרות סיפורי רשת סנסציוניים

אני בדרך כלל לא רואה את "חמש עם רפי רשף" פשוט כיוון שבדרך כלל אני לא נמצא בבית בשעות האלו ובכלל יש דברים שאינם טובים לעור הפנים. ובכל זאת, לפני כמה דקות, בעודי נאבק עם תקלה במחשב, יצא לי לצפות באייטם ששודר, כך אני מבין, השבוע. הנה רק חלק ממנו.

רגע. לא יכול להיות. באמת?! המייל הזה הוא מתיחה?! לאאאאאאאאאאא! אני המומה.

אם זה לא היה סימפטומטי לדרך שבה תוכניות בטלוויזיה מזלזלות באינטיליגנציה של הצופים שלהן, לא הייתי מתעכב על כך. ודאי תאמרו "שמע, לא כולם יודעים", מה שכמובן נכון. מצד שני, לא כולם יודעים שיש באינטרנט אתרי אינטרנט שבהם אנשים יכולים לדבר עם אנשים אחרים. בזמן אמת! קוראים לזה "צ'אט". מדהים! גם לא כולם יודעים שכאשר מזיזים את העכבר למעלה, החץ על המסך – גם הוא עולה למעלה! אולי נעשה על זה אייטם בתוכנית אקטואליה?

המממ, רעיון לא רע.

אי לכך, אנו מכריזים בזאאאת! על תחרות סיפורי הרשת הסנסציוניים. הזוכה יהיה מי שיציע לתוכנית "חמש עם רפי רשף" או כל תוכנית אקטואלית אחרת, אייטם חדשותי העוסק בסיפור כלשהו הקשור באינטרנט ומוכר לכל העולם וגיסתו למעלה מחמש שנים (שלא לומר עשר. שלא לומר עשרים). על המציע להסביר את האייטם ואת חשיבותו ולספק הוראות תסריט ובימוי. בונוס של 2,500 נקודות (מתוך מאה) ינתן למי שיצלם אייטם שכזה בעצמו, יעלה אותו לרשת וייתן קישור.

האייטם המנצח ישלח לערוצי הטלוויזיה השונים ויופק, באופן ודאי, כבר במהלך השבוע הקרוב.

27 מחשבות על “תחרות סיפורי רשת סנסציוניים

  1. תראה, אולי לך זה נראה מובן מאליו, אבל אני ממשיך לקבל את המיילים האלה מאמא שלי שמאמינה שזה נכון, אז טוב שעשו על זה כתבה…

  2. אני גם מקבל שאלות במייל איך לתכנת את השעון בוידאו. אולי גם על זה נעשה אייטם. תפקידה של תוכנית אקטואליה היא לעסוק, כך אני מבין, באקטואליה. אבל אולי אני טועה. אולי תוכנית אקטואליה צריכה לעסוק בסיפורים ממוחזרים ולעוסים כי יש כמה אמהות שעדיין מציקות לילדים שלהם עם מיילים.

  3. קח סיפור:

    עדכון ממש חם שנכנס – מדווח על כמה אנשי אקדמיה אמריקאים, שבחסות ארגון בשם DARPA, הקימו רשת תקשורת בין-אוניברסיטאית המאפשרת החלפת מידע באופן זמין ומהיר (בפרט ביחס ליוני הדואר, שליחי הפוני אקספרס ומרכבות הדיליג׳נס).

    יישומים אפשרים הנשקלים להרצה מעל תשתית התקשורת העתידנית הזו הם פרוטוקלים כגון HTTP שיאפשר הצגת דפי תוכן הייפר טקסטואלים ו-SMTP שיאפשר משלוח של דואר בפורמט אלקטרוני (האם הוא מבשר את קצם של תאגידי הדואר הממשלתי ופיטורי מאות אלפים?!).

    מקורות בכירים מוסרים לנו ששם אפשרי לרשת תהיה ׳אינטרנט׳! 

    נדמה לי שהוראות בימוי לסיפור הזה מיותרות … בהתחשב בכך שהוא חסר כל ביסוס והתכנות עתידיים!

  4. בהמשך לעדכון –

    אמא של הקיפוד(1) בדיוק דפקה לי בדלת (אנחנו עדין ממתינים בתור לקבל את הטלפון ולנו אין פרוטקציה) ושאלה על איזה BBS אני ממליץ לנושא איתור תכנים … צחקתי עליה ואמרתי שהיא מה זה פאסה – כאילו לא שמעה על קהילות IOL שזה הדבר הכי חזק ברשת היום!?

  5. לזה שרוצה להיות אבא: התחלת טוב, אבל בהמשך גלשת ליותר מדי מונחים טכניים מסובכים.

    אני, לעומת זאת הייתי מתרכז בעובדה, שלא ידועה לרבים, שאם לוחצים על הכפתור עם הקו הקטן בפינה הימנית העליונה של החלון – החלון לא נעלם באמת! הוא רק מתחבא בפס האופקי האפור שנמצא שם למטה, ואם לוחצים במקום המתאים – אפשר להחזיר אותו לקדמותו! בנוגע לשאלה איפה באמת יש ללחוץ – מיטב המוחות עסוקים כרגע בפיצוח הקושיה הזו. לכשיהיו פרטים, נעדכן.

  6. גם מנחם בן סיפר לקוראיו הנאמנים לא מזמן איך נקלע לאתר המופלא youtube, וכיצד הוא בילה את כל סוף השבוע בצפייה בסרטונים.

    חוץ מזה, גיליתי שלא צריך להתקין תוכנת דואר אלקטרוני לתיבה של נטוויז'ן. יש אתר שנקרא hotmail.com, שנותן תיבת דואר חינמית עם עשרים מגה-ביט. מדהים.

  7. כאשר עולה החלון השחור יש לרשום : basica
    ואז לרשום
    10: print " my name is "
    20 goto 10

    וללחוץ על F2 . כדי לצאת יש ללחוץ על ctrl ובמקביל על האות c במקלדת .

    תבלו

  8. אני חושבת שצריך לצלם סרט דוקו באורך מלא על נסיך אפריקני שיושב באיזה בונקר על מיליונים ומבקש מכל העולם 10$ ע"מ להעביר את כספו מחוץ למדינה. אנשים חסרי לב!!! מה, קשה לכם לעזור למדינה אפריקנית שלמה??? מה, אתם גזעניים ואם זה אפריקה, זה לא נחשב אצלכם???

    שנים, שנים האיש מתחנן וכולם רק צוחקים ומעיפים את המיילים שלו מהתיבה שלהם… אולי, אם נגביר את המודעות לעניין, אחד הבנקים אפילו יסכים לוותר על העמלה של 10$ הזאת ויעביר לו את הכסף בחינם… כמה רוע יש בעולם- לא יאמן… נסיך, אם היה לי 10$, כבר הייתי מצילה את המדינה שלך מזמן!!!

  9. אני לא מצליח להבין איך כולם פה יושבים, צוחקים ומתווקווקים על העולם, כאשר בכל רגע נתון יכול להגיע לתיבת הדואר שלכם וירוס הכי קטלני בעולם תחת ההודעה התמימה של קבלת כרטיס ברכה, שמופיע גם בטלפונים סלולריים עם המלה ACE, והוא ימחוק לכם את כל המחשב, לא רק את הדיסק הקשיח, אלא גם את הפיקסלים הכחולים במסך ואת האותיות הסופיות במקלדת, שלא לדבר את כל אנשי הקשר שמתחילים באות ב'. זה הוירוס הכי נוראי עד היום ואפילו מיקרוסופט אישרה את זה וגם ב-CNN הודיעו על זה. אני חושב שתכנית אקטואליה שמכבדת את עצמה צריכה לצטט את ה-CNN, לא?

    אני חושב שצריך לנסות לתת לאיזה במאי לא מוכר, (שמעתי על איזה בחור עם שם מוזר: ג'יי. ג'יי. אברהמס) לנסות לצלם סרט כזה בסגנון דוקומנטרי על וירוס כזה שמגיע לניו-יורק וצומח מתוך המחשב לאיזה ממדים מפלצתיים, לא ככה? אפשר יהיה לתת לוירוס הזה את הראש של יחיאל חזן ואת הגוף של רוחמה אברהם בלילה (או להפך) והוא יחפש את המוח בכל מקום בשביל למחוק אותו….

  10. מאיפה יש לכולם זמן לבזבז? אני עסוק כל היום בלהעביר הודעות לאנשים בשביל שלא יסגרו את ICQ!!

  11. לדעתי יש סיכוי לא רע שזה דווח כי הכתבת באמת נפלה בפח הזה.

    מכמה תוכניות שראיתי בעבר מדובר בכתבת סתומה למדי. יותר מפעם אחת הראו בטעות שוט של רפי רשף מגיב בזלזול בזמן שהיא מדברת, בכשהוא מנענע את ראשו בצורה של "כמה טמטום יכול להיות בבן אדם אחד".

  12. יו! לא תאמין מה קרה לי! הרגע זכיתי בהגרלת הלוטו של אירלנד! מה שממש מדהים בעניין הזה הוא שלא רק שאני לא גרה באירלנד, אפילו לא קניתי כרטיס לוטו! האינטרנט הזה – זה משהו משהו!

  13. מכשפה (8): אני מתכוון ביום ראשון על הבוקר ליצור קשר עם תחקירני התוכנית ולספר להם שבחודשים האחרונים אני מתכתב עם ביתו הבכורה של שר הפנים לשעבר של ניגריה שנרצח בגלל שחשף שחיתות בממשל הניגרי ולמרבה השמחה הצליח לגנוב 8.4 מיליון דולר לפני שנרצח ולכן הבת שלו יצרה איתי קשר כדי שאעזור לה לחלץ את הכסף מהמדינה בתמורה ל-2.1 מיליון דולר וכל מה שאני צריך לעשות זה רק לעזור לה עם המסים וקצת לשחד פקידים תמורת 100 אלף דולר ואני אקבל את השאר.
    אני אספר להם שכבר העברתי 50 אלף דולר ובחודש הבא אני אמור להיפגש איתם בניגריה שהיא מקום בטוח ואני בכלל לא חושש כי הניגרית (נגינדה) ממש נחמדה והיא אמרה לי שאין מה לחשוש כל מה שאני צריך לעשות זה רק לקנות לעצמי כרטיס טיסה ולתת להם את פרטי הבנק שלי כדי שיוכלו לעשות העברה בנקאית ברגע שאני אחתום שם על הטפסים בבנק הניגרי.
    אני כבר מחכה לרגע שבו אומר "שלום רפי" ואספר את סיפור ההתעשרות שלי.

  14. שמתם לב לכך שהמכשיר של סוני אריקסון צולם הלוך ושוב בפריים של הכתבה?
    אולי בכלל כל הכתבה היא קונספירציה של המשווקים של סוני אריקוסון או השד יודע מי
    אולי גם המייל הוא קונספירציה כדי להגיע לאייטם אצל רשף כהודעה סנסציונית

  15. @ המצביע.
    צר לי להודיע לך שאתה ממש לא מעודכן.
    מחקרים אחרונים מוכיחים כי יש כפתור נוסף שנמצא ליד הקו בפינה. הוא אדום ויש עליו X לבן. מדענים טוענים שאם לוחצים על ה X, החלון נעלם כלא היה. כעת עובדים במרץ על מציאת פתרון שיאפשר לשחזר את החלונות שנעלמים.
    קבוצה מחתרתית, שהעדיפה לא להיחשף (אך יש כאלה שכבר הדביקו לה את השם המסתורי "מייקרוסופט"), טוענת שישנה אפשרות נוספת, בצד שמאל של המסך, לללחוץ על "קובץ", שפותח מסך גלילה, ואז על המילה "שמירה". טרם הצליחו לגלות למה היא מתייחסת – שמירה על הבית/ כלב שמירה/ שומר ראש/ שמירה על הסביבה, אך מניחים שיש בה רמזים לפתרון התעלומה.

  16. אני ממליץ לכולם לא להשתמש היום בדיסקטים שהגיעו ממקור לא מזוהה.
    היום יום ההולדת של מיכלאנג'לו, וקראתי בוויז שיש וירוס באותו השם שתוקף היום!

  17. אני רציתי להביע את תדהמתי ואכזבתי מכך שהצטרפתי בפייסבוק לקבוצה 'אם מיליון אנשים יצטרפו אז מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג ישנה את תמונתו לתמונה של גלעד שליט'. מעבר לכך שזהו ניצול ציני של גלעד שליט לצרכי קידום מטרות של חברה מסחרית, אני שוכנעתי בכל זאת להצטרף בשל החשיבות הלאומית, ועד היום מארק צוקרברג היקר לא עמד בהבטחתו! אז מה אם לא הגענו למיליון אנשים? היינו קרובים ומגיע לנו פרס ניחומים. שישנה לתמונה של רון ארד, או משהו.

    חוצמזה, רציתי לחשוף תכנית חדשה של משרד החינוך לפיה יום שישי בבית הספר יבוטל אם מיליון אנשים יצתרפו לקבוצה הזו בפייסבוק. לדברי מייסד הקבוצה, מושיקו חדידה, שהוא אישיות בכירה-שקר-כלשהו במערכת החינוך (או לפחות בבית ספר שלו), כדאי לכולם להיכנס מהר כי הוא רוצה לבטל את יום שישי מהר מאוד.
    אכן, מדובר ביוזמה מבורכת.

  18. הייתי שמחה לתרום את חלקי, אבל מאז שישבתי על מחט עם איידס בקולנוע, ואחר כך ניסיתי לחטא את מקום הדקירה עם דוגמית הבושם המורעלת שקיבלתי בדואר- אני פשוט לא בכושר….

  19. נראה לי שמשרד הבריאות צריך לחייב מדבקות מיוחדות על מיילים מהסוג הזה:
    "אזהרה: שליחת מייל זה מעידה על אינטיליגנציה לקוייה. מכרים ובני משפחה עשויים לא להתקשר בזמן הקרוב."

  20. אני קיבלתי קוד מורס שטען שמי שמניח תקליטון 1.2 נגוע בוירוס נימלה 1 על גבי תקליטון אחר, מדביק אותו ואז ה-DOS לא עולה יותר. אלליי !!

  21. מסתבר לאחר מחקר מדעי רחב היקף, נשלח אליי במייל פרטים על שיטה חדשנית להגדיל את הפי….
    לשון ההודעה היא
    enlarge your peX@#@XX
    מקורות יודעי דבר עדיין בודקים את הנוסחא המורכבת, ואת שיטת הפעולה,
    חשוב לציין שהשיטה לא נבדקה על בעלי חיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *