תביעת הסלאפ המשעשעת של השבוע

הפנו את תשומת ליבי לסיפור הורס שמתפתח בבלוג "חשיבה חדה". אני מודה שלא שמעתי עליו קודם אבל גלישה קצרה גרמה לי לחבב אותו במיוחד.

בעבר הגלוב עסק במספר הזדמנויות בכל מיני טענות מטענות משונות של אנשי ניו-אייג'. גלעד דיאמנט, שכותב את "חשיבה חדה", מנסה לפענח את השיח השרלטני והנבוב העוטף פעילויות כמו אסטרולוגיה, נומרולוגיה, חיזוי העתיד, קריאה בכף יד, קריסטלים ומה לא. לפני כמה ימים הוא עסק בחייזרים או במילים אחרות בצ'ינגפינקי. מסתבר שגם בישראל יש כמה חבר'ה חמודים שמנסים לתפוס את צ'ינגפינקי ואף טוענים כי ברשותם עדויות להופעתו בכל מיני מקומות בארץ תוך שהוא משאיר מאחוריו אבנים.

זו כבר הטעות הראשונה מכיוון שכל מי שמכיר את צ'ינגפינקי יודע שהוא משאיר מאחוריו עוגות גבינה ולא אבנים, אבל מילא. דיאמנט המחיש בצורה משעשעת ומבריקה איך הסבר מדעי פשוט עומד מאחורי "אבן חייזרים" שהובאה לתוכנית הבוקר של ערוץ 2.

לא חלפו 36 שעות והוא קיבל איום בתביעה. העילה? "לא קיבלת כל הרשאה לפרסם תוכן של מייל פרטי שנשלח אליך מטעם העמותה, ומכיוון שכך, הרי שהעמותה שומרת לעצמה את הזכות להגיש נגדך תביעה משפטית בגין פרסום תוכן מייל זה, בפרט היות ואתה עושה בו שימוש מניפולטיבי זול תוך הוצאת לשון הרע".

הורס. ואני חשבתי שתביעת הסלאפ שהופנתה כלפי הגלוב היתה מצחיקה.

גלעד ידידי, אין סיכוי בעולם שהדבר הזה יגיע לבית המשפט אבל אם הוא יגיע, צור קשר. אשמח לתרום למאבקך בכל דרך שתעמוד לרשותי ואני בטוח שקוראים נוספים, ובראשם רואה שחורות חובב החייזרים, יצטרפו גם הם.

11 מחשבות על “תביעת הסלאפ המשעשעת של השבוע

  1. לא מבין איך עד היום אף אחד לא פתח בלוג שמרכז את כל הקואוצ'רים שמבטיחים הבטחות דומות. יהיה מצחיק לא פחות.

  2. מצויין! העמותה הזו מצליחה להעלות לי את הסעיף על הזמן – אשמח לראות את הפרצוף שלהם כשיבינו שלא רק שאף אחד לא מפחד מהם, אלא גם הם מפורסמים בצורה לא ממש טובה…

  3. נורא מצחיק אותי שאנשים מצהירים כל מני הצהרות הזויות, אבל אני חותם לך שאם באמת היית צריך לשים כסף, מזמן היית מתפוגג, הרי כולם גיבורים בפה אבל לא יוציאו שקל מהכיס הקמצן שלהם. או שבעצם התכוונת ב-"בכל דרך שתעמוד לרשותי", לזה שתלבש תלבושת של cheerleader ותקפץ עם הפומפונים מול בית המשפט, זה כבר נשמע לי הגיוני יותר.

  4. שמע אחרי היכרות ארוכת שנים (אין לי מושג מי אתה) עמוקה (מי אתה?!) ונרחבת (who the fuck אתה?) אין ספק שאתה בפוזיציה המתאימה להעיד האם אתפוגג או לא.
    יאללה, פנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *