כתבה מעניינת ב"שבוע עסקים" עוסקת בדרך שבה דל (Dell) מנסה להחזיר את אמון הלקוחות שלה. את דל לא כל כך מכירים בארץ אבל מדובר באחת מחברות המחשבים היותר מדהימות בעולם. הבעיה היא ששיטת ה"מחשב לפי דרישה" שלה סובלת מצרות לא ברמת הייצור אלא ברמת השירות שניתן ללקוחות לאחר שהם רכשו את המחשב.
הכתבה מציגה את הדרך שבה דל מתכוונת לפתור את הבעיה. מעניין לא פחות לחשוב כיצד חברה ישראלית היתה מטפלת במשבר דומה.
עדכון: עידוק עוקב אחר השתלשלות ענייני הקרדיט בין ולוו לאייס עליה סיפרנו לפני כמה ימים.
כתיבת תגובה