אני קורא באתר הקומוניקטים של ישראל שחברת המזגנים טורנדו, תשקיע 24 מיליון שקל בהשקת שפה תקשורתית חדשה. אני לא יודע מה אתכם, אבל לי זה נשמע כאילו מישהו ניסה להסביר למישהו (שהיה ממש עצבני) איך לכל הרוחות הוא זרק 24 מיליון שקל על משרד פרסום והדבר היחיד שעלה לו בראש זה "הממממ זה לא סתם 24 מיליון שקל! אנחנו המממממ משיקים שפה תקשורתית חדשה!!!".
האמת, אני מקנא. אני תמיד רציתי להשיק שפה תקשורתית חדשה אבל במקרה לא היה לי זמינים 24 מיליון שקל. כלומר היו לי, אבל הם היו מושקעים בדרכמות ואתם יודעים שהיום, עם המצב ביוון, בקיצור, אלו בעיות שקשורות לנגזרות מגובות במשכנתאות מגובות באג"ח ממשלתי בדירוג BBB. עזבו.
כיוון שלא היו לי 24 מיליון שקל בשביל להשיק שפה תקשורתית חדשה החלטתי להשיק שפן תקשורתית חדשה אבל אז הסבירו לי שהשפן ירצה לאכול ואני אצטרך לטייל איתו מדי פעם וזו השקעה לא מבוטלת של זמן, ובזמן האחרון ממש אין לי זמן. גם לא לשפנים. אפילו לא לשפן אחד.
לא התייאשתי. החלטתי להשיק שפם תקשורתית חדשה. שפם צומח מעצמו, לא צריך להוציא אותו לטיול ורק מדי פעם ככה צריך להפניק אותו באיזה קונדישנר או משו כזה. הבעיה היא ששפם זה לא כל כך באופנה. מתי בפעם האחרונה ראיתם מישהו עם שפם ואמרתם לעצמכם: "וואוו! זה שפם תקשורתית חדשה!" אני מניח שממש ממש ממזמן.
לכן, בלית ברירה, חזרתי לרעיון המקורי להשיק שפה תקשורתית חדשה. אני לא יודע מה אני אעשה עם השפה הזו, אחרי הכל, אני עדיין משתמש בשפה התקשורתית הישנה, אבל אני לא מודאג. תמיד יש צורך בשפה תקשורתית חדשה.
משום כך, הרייני מתכבד להכריז בזאת על השקת שפה תקשורתית חדשה. המגיבים מתבקשים מרגע זה ואילך (ולפחות בפוסט זה) לכתוב, לדבר, לקרוא ולשרקרק אך ורק בשפה התקשורתית החדשה על מנת שתוטמע בקרב הציבור שעדיין לא זכה ליהנות ממנעמיה.
זהו שחר של שפן חדש!
כתיבת תגובה