מיטב אמני ישראל (הא?)

אז היתה הפסקת פרסומות בערוץ 10. אז עברתי לערוץ 2. אז גם בו היתה הפסקת פרסומות. אז עברתי לערוץ 1. וגם בו היתה מין הפסקת תשדירים וכבר לא היה לי כוח להעביר אז נשארתי לצפות. ואז הופיע תשדיר שמספר על כך שלאור האירועים התגייסו "מיטב אמני ישראל" כדי לשפר את המצברוח לתושבי הצפון באיזו הופעה שמתוכננת לימים הקרובים.

מה שמעניין בתשדיר הזה היה שהם לא אמרו את השמות של האמנים אלא רק הציגו תמונות שלהם. מה שעוד מעניין הוא שחוץ מחיים משה (מיטב אומני ישראל, כן?) וזאתי מ"הכל עובר חביבי", לא זיהיתי אף אחד.

עכשיו, יש שתי אפשרויות. או שאני ממש לא בעניינים ומיטב אמני ישראל עומדים להופיע בצפון ואני לא מכיר אף אחד מהם או ש-פחחחחחחח, ערוץ 1.

24 מחשבות על “מיטב אמני ישראל (הא?)

  1. אתה מתלונן?! אני במצוקה אמיתית פה. יס לא מוכנים לשים צלחת לווין על הבניין שלי, ואמרתי שלום יפה להוט אחרי שמיררו לי את החיים. אני עם חיבור פיראטי שקולט רק איזה 5-6 ערוצים שלא מוצפנים היטב, כמו 1-2-10-24 והמזה"ת. הייתי במזה"ת. לא משהו.

    הביטורנט, אימיול ו-zefrank עובדים אצלי שעות נוספות.

  2. למה שלא תחליף את "וגם מוסיף ותמר" בלוגו (יש לך לוגו !) ב"ותמר מוסיף" ? מעיין שנינות כזו ליודעי חן.
    נ.ב. מישהו יודע האם זגוגיות יזכה מחדש בתהילת עברו (זה מה קוראים אותו אנגרית) ? התחזור עטרה ליושנה ?

  3. אדר, הביטורנט שלי קולט רק 4-8-15-16-23-42 מאז שמצאתי חיבור מהיר להשלמות של העונה השנייה.

    עד שיתקלקל לי האינטרנט ואני יקבל את ה"עקב המצב הבטחוני…" של שלל הספקים.

  4. אהה חברים,
    בגלל שהגלוב היה מושבת בחצי הראשון של היום (תלונות ל-MrM. הוא לא אשם, אבל מה אכפת לי), אנחנו במחסור של כמה מיליוני גולשים. אני מבקש מכולם להרים טלפונים, לבקר חברים, לגבות טובות ולשלוח את כולם לגלוב.
    היום הזה הורג את הסטטיסטיקה של כל החודש!

    יש לכם שעתיים.
    נועו!

  5. אדר, המצב קשה. היית צריכה לוותר על הטלויזיה מזמן. ואני צריך להשאיר לך הערות כאן כי הזגוגיות לא שבו לזגוגיותן. וחרוזים הם לא באופנה כבר מזמן. אז אני הולך, אבל לאן?

  6. אני מניח שלא התעדכנת שמיטב אמני ישראל הם אלה שלא נבחרו על ידי sms כמו מירב האמנים היום ,לא,הם אנשי חזון שזכו להצלחה הגדולה ,בגלל מצבים שכאלה בהם תושבי הצפון לכודים במקלט ואף אחד לא יוכל לברוח מההופעה.
    תמיד הייתי בטוח שתהיה לחיים יבין נקמה, מי יודע אולי יום אחד שנהיה בני 120 והוא 1,200 עוד נראה אותו צוחק בקול אחרי שהשתלט על העולם ועל ערוץ 2.

  7. מהשטח: לפני כמה ימים ראיתי את דייויד ברוזה במרתון של עשר שעות במקלטים, וזה לא היה היום הראשון שלו. הוא כיסה שטח גדול ונקלע לכמה מטחי טילים. בהופעה הוא נתן את הנשמה וזה נכנס אל הלב וחימם אותו.

  8. יכול להיות שהם התבלבלו קצת ושמו את אותו תשדיר שהם שדרו באיזו מלחמה אחרת? (שלום הגליל או משהו)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *