רן דנקר פוצץ חצ’קון

BREAKING NEWS

אנחנו מפסיקים את התוכנית “המומחים” עם המומחה שלנו לגרפולוגיה, אסטרולוגיה וחרטטולוגיה לטובת מבזק קצר.

נינט עשתה קרחת.

כן, גבירותיי ורבותיי, נינט עשתה קרחת. אל דאגה, הממי הלאומית לא עושה קרחת מכיוון שהיא התחרפנה אלא מכיוון שמשלמים לה על זה הרבה מאוד כסף. כמה? בין 400 ל-500 אלף דולר, תודה על ההתעניינות. ולמה משלמים לה? כי יש קמפיין. של מי הקמפיין? פלאפון. זו לא סתם ידיעה זו ידיעה עסקית וגם הטוש מפרסם אותה באתר שלו. רגע, מוסרים לי שבזה הרגע התקבלו תמונות של הטיטולים, סליחה, של הממי והחבר המאממם שלה שחזרו הרגע מטיול.

מיד נחזור ל”מומחים” אך קודם לכן, כותרות המהדורה:

רן דנקר פוצץ חצ’קון שגדל לו על המצח. דובריו אישרו את הידיעה ומסרו שמצבו יציב. כתבתנו נמצאת מתחת לביתו של דנקר וכאשר הוא יצא נביא את התמונות בשידור חי ונארח את הדוקטור שלומציון זבנג שיסביר את המנגנון הפיזיולוגי שמוביל ליצירת חצ’קון.

מייקל לואיס קצת צרוד. מקורות המקורבים לאיש הידוע בכך שהוא הממממ, איש, מסרו כי מייקל ניסה לקרוא למונית, צעק “טקסי!” והצטרד. לואיס הונחה על ידי רופאיו לשתות תה ולנוח. כתבתנו יצאה למפעל ויסוצקי כדי לשמוע את תגובת עובדי החברה.

יעל בר זוהר החליפה את הצבע של הליפסטיק. הסטייליסטית של בר זוהר מסרה שהפרזנטורית של אופנת זריגיגון, מודעת למשמעות החברתיות-תרבותיות של המהלך אך היא אינה מתכוונת לחזור בה. במהלך המהדורה ידון פאנל של ראשים חלולים בהשלכות של המהלך על הסיכויים להגיע להודנה עם החמאס.

ולבסוף ידיעה משמחת: מורן גרוס קנתה ביסלי גריל. הקופאית בסופר של גרוס מסרה לכתבתנו כי גרוס רכשה עד לא מזמן רק ביסלי פלאפל ואולם בפעם האחרונה שביקרה בסופר החליטה לנסות טעם אחר. הקופאית אמרה שהיא היתה המומה אך שמחה בשביל גרוס. “כולם אוהבים ביסלי גריל. איך אפשר לא לאהוב ביסלי גריל?”, שאלה הקופאית לא לפני שמחתה דמעה. מרגש.

עד כאן המבזק המיוחד. ניפגש בשמונה במהדורה המרכזית.

23 מחשבות על “רן דנקר פוצץ חצ’קון

  1. כמה מסקנות מהעניין-
    1.לוואלה יש גרפיקאי ממש גרוע-גברת טייב נראית כמו גירסה מכוערת של גולום שם.
    2. הלוואי שהיחצ”ן שדוחף את זה יקבל שלשול וגם צרעת.
    3.הטוקבקיסטים בוואלה ממש ממש מפגרים.
    4.עדיף להיות פדופיל בצ’ט שמקבל בתחת מאשר יחצ”ן של נינט הקירחת.

  2. הנה נסגר המעגל.

    ה”חדשות” מתמקדות ב”טאלנטים” שעושים את הפרסומות שמממנות את ה”חדשות” (שימו לב שהפרסומות נשארות הדבר האמיתי היחיד במשוואה). הכסף והכוח נשמר במעגל אלפיון-האלפא המקורב שרוקד על השולחנות בגנקי, ושילכו לעזאזל האפסילונים שמממנים את כל החגיגה עם הריבית על האוברדרפט.

    ונעבור לפרסומות:
    בדי-בדיוק כתבתי משהו בנושא קרוב. באמא שלי. פשוט עוד לא הספקתי לשכור יחצ”ן שיוציא על זה הודעה לעיתונות.
    http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=346488&blogcode=8235493

  3. במקום לקוחות פלאפון הייתי פונה לחברה בהודעה שאקבל בהבנה העלאת תעריפים, כי יש תמורה. מה שמגיע מגיע.

  4. דיווח על שינוי באורח חייהם של הסלבס (גם אם זה מעבר מביסלי גריל לפלאפל) הם רק השלב הראשון.
    המטרה הסופית היא להגיע למצב בו יהיה מספיק לדווח את שמו של הסלב, וזה לבדו יעורר סערה בביצה.
    הנה הצצה לכותרות מייצגות באתרים השונים ב-21/12/2012:
    ריטה! (וואלה סלבס)
    יעל וגיא… (נרג’ רכילות)
    אלכס שניידר (וואינט ספורט)
    אופיר פינס (הארץ, כותרת ראשית)

  5. נינט היא אייטם רכילותי.
    הידיעה מופיעה במקומה הראוי, מדור רכילות.
    מה בדיוק הבעיה?
    הפוסט מזכיר לי את כל אלה שנהנים להטיח רפש בפייסבוק ומצד שני, לא מוכנים להפסיק להשתמש בשירותי האתר.

  6. חחחחחחחחחחחחחחחח 3 איזה גדוללללללל חחחחחחחחחחחחחחחח קרעת מצחוק
    “עדיף להיות פדופיל בצ’ט שמקבל בתחת מאשר יחצ”ן של נינט הקירחת”

להגיב על MrM לבטל

האימייל לא יוצג באתר.

תצוגה מקדימה: