פורנוגרפיה בוואלה

כבר אין לי כוח להזדעזע מהזיהום התרבותי שנקרא "וואלה". אם עד היום הפורנוגרפיה בוואלה התרכזה בכתבות, כעת עברה החברה לשלב אבולוציוני חדש: פורנוגרפיה מצולמת, מיועדת למיטב בני הנוער. ברכות!

הם כאלו מגניבים בוואלה, וכאילו כזה מחוברים לתרבות בני הנוער כאילו? מצלמים שתי צעירות בבגד ים מלטפות מנורה כשברקע מוזיקה של סרט פורנוגרפי. יוו איזו מהפכה, איזה counterculture מטורף. החלק המשעשע בעניין הוא שאפילו קהל היעד שלהם, זה שאמור לצאת מדעתו מרוב אושר לאחר הצפייה בפורוואלה, מגיב בדחייה מופגנת (ראו תגובות מתחת לחלון הוידאו).

קשה לי להאמין שיש מישהו שמתרגש מהפרובוקציות הזולות והדוחות של וואלה שממש מתחננות לקצת תשומת לב. אולי שמישהו יגאל את החברה מיסוריה וישלח את התוכנית המאממת הזו לאיזה חבר כנסת כדי שהוא יזדעזע בפומבי, יכנס ישיבה מיוחדת של וועדת החינוך ו-וואלה תקבל את הפרסום שהיא כל כך מייחלת לו?

אין לי מילים לתאר את החברה הזו.

32 מחשבות על “פורנוגרפיה בוואלה

  1. אני חושב שבוואלה(!) לא הבינו ממש את כל הקטע הזה של תוכן מבוסס גולשים – זה לא אתם שאמורים ליצור את קטעי הוידאו הגרועים – זה אנחנו.

  2. לא ברור לי על מה אתה מלין יובל. מה הסיפור הזה של לנגח מוסדות שפונות למכנה המשותף הנמוך ביותר? אתה רוצה להגיד שאותך זה לא מעניין כי בזמן הזה אתה מעדיף לקרוא מפרקי עמנואל קאנט? או לטעון שהחומר הזה מדרדר את הנוער? מה מה מה הצדקנות הזו? מי פה המאגניב באמת?

    צפיתי בקטע. לא ידעתי בכלל על המוסד הזה של וואלה שמקרין VOD. נו, מילא. הבחורות כוסיות, יש שם הומור לא מתוחכם במיוחד אבל בכל זאת הומור. היה שם אפילו עודד מנשה. מה יותר מזה?

    אני קורא את הבלוג שלך כל יום דרך עדכוני רסס. יש לך לא מעט דברי טעם אבל הפעם אני באמת מתפלא על הביקורת המוזרה הזו. מה בעצם אתה מנסה להגיד? אתה מנסה לבקר משהו, אבל הנקודה שלך לא ברורה. זה נמוך? זה מה שאתה מנסה למסור לנו? אני חושש שאתה מתפרץ כאן לדלת פתוחה.

    עמי

  3. תגובתך מביישת ועומדת במכנה אחד עם סרטון ה VOD הנ"ל.
    בנוסף כבלוגר פעיל ומוכר הייתי מצפה ממך למעט יותר תרבות בשיח האינטרנטי קל וחומר בזה המתקיים בבלוג שלך ועל החומר אותו אתה מפרסם. "סגור את הדלת אחריך. כל טוב." משמעו שדעתי לא רצויה כאן ושאלך. זו תרבות שהתפתחה ברשת בשנים האחרונות הודות לטוקבקיסטים בעלי שורות קצרות וגסות רוח כזו האחרונה שלך. סתימת פיות מבחילה ומבישה כמו גם מביכה.

    טוב יהיה אם תתנצל בפומבי כפי שדאגת להתנבל בפומבי. כמו כן ראוי שתכתוב פוסט ארוך ומושקע על כיצד תרבות האינטרנט הגסה חלחלה אפילו לשורותיך למרבה הבושה.

    עמי.

  4. אני לא יודע איך אתמודד עם אכזבתך הקשה בשל התנבלותי (אה?) בפומבי.
    מיד אני ניגש לכתוב פוסט ארוך ומושקע על כיצד תרבות האינטרנט הגסה (אה??) חלחלה אפילו (!!) לשורתיי.

    יש עוד משהו שאני צריך לעשות, המורה, או אחרי שאני כותב את החיבור אני יכול לצאת לשחק?

    [כנראה שזה המחיר כאשר מחליטים לכתוב על "המוסדות שפונות למכנה המשותף הנמוך ביותר"]

  5. WELL… ניסתי לצפות בהכל (לא..) בכל מקרה הפינות בתוכנית הזאת די מזכירות את the man show כוללל בנות קופצות על טרמפולינה. ההבדל הוא ש"מופע הגברים" (או איך שלא קראו לזה אז בארץ) הייתה מצחיקה ודי מוצלחת זה לא.

  6. ואגב עמי, לקראת הסוף נגמרו לך המילים הנרדפות ל"מביישת", "מבחילה", "מביכה" ו"גסה".
    קח כמה עליי: בזויה, מגדפת, מזלזלת, מחללת, מחפירה, מלגלגת, מלכלכת, לועגת, ממיטה קלון, מעטה חרפה, מקטרגת, משפילה, עולבת, פוגעת, מגנה, מכלימה ואף מדהיבה!

    מי שיצליח לבנות תגובה המשלבת את כל המילים האלו יזכה באבי כהן.

  7. אממ למען האמת זאת תרבות הטלויזיה. לצערי באינטרנט אין עוד סדרות שמופקות ברמה כזו כמו של "מופע הגברים" (אני באמת לא זוכר איך קראו לזה בעברית) למרות שכבר הוכחנו ש
    א.לאנשים יש גישה לאינטרנט
    ב.אנשים מסוגלים לראות סדרות על מסך מחשב ואפילו סרטים

    ובכל זאת כמו תמיד בוואלה מדובר בפרובוקציה זולה. כל מערכת השיווק של האתר הזה בנויה על פרובוקציה (מהשימוש באלוהים עד פרסומות שצונזרו ומוצאות את עצמן בוואלה)
    אני לא רוצה להגיד שאני שונא את וואלה, את השנאה שלי אני שומר לדברים אחרים (לעזאזל איתך בית"ר) אבל זה האתר המאכזב ביותר שיש ברשת הישראלית או אולי השני אחרי MSN ישראל

  8. אגב חשוב לציין שמופע הגברים ממש לא היה מיועד לנוער למרות שלא היו בו דברים שרואים היום בסרטים שמדורגים מגיל לגיל 14 ומעלה (נו אתם יודעים חלק עליון)

  9. אתה רואה יובל, בגלל זה אני לא כותב הרבה פוסטים. אתה עושה טעות אחת קטנה, וישר אחד המגיבים יכול לשלוח אותך לכתוב "פוסט ארוך ומושקע על כיצד תרבות האינטרנט הגסה חלחלה אפילו לשורותיך". זה לא שווה את הסיכון.

    אגב, איך אתה מתקדם עם הפוסט הזה? כי אם אתה תקוע אז בטח אחד הילדים כאן יכול למצוא לך ברשת איזה עבודה מוכנה שאתה רק צריך לשנות שם את השם, ולהגיש.

  10. אני תקוע בהקדמה. אני קורא לה: "חרמון כאייקון לחיקוי סטרוקטורליסטי". ניסיתי לשלב גם את עמנואל קאנט אבל אני עדיין מעלעל באחד מספריו.

  11. "פורנוגרפיה היא בזויה," אמרה הטוקבקיסטית המגדפת. "היא מזלזלת בהשכלתנו, מחללת את הרגלינו המיניים, מחפירה את היחסים הקדושים שבין גבר לגבר, אישיה לאישה, גבר לאישה, שלא לדבר על המין השלישי. הצגת עירום זו מלגלגת, מלכלכת, לועגת, ממיטה קלון, מעטה חרפה, מקטרגת, משפילה, עולבת, פוגעת, מגנה, מכלימה ואף מדהיבה!
    למרות שהיא גם מרהיבה, ואפשר למצוא אותה בכל מקום באינטרנט (ואם אתם לא מוצאים תרימו לי טלפון ואני בשמחה אעזור לכם)

  12. אדון הסליחות, מוחל עוונות, קורא הדורות, בוחן לבבות, תרבות האינטרנט הגסה חילחלה גם אלינו, כפר עלינו!

    עמי בכר, עמי בכר, המצא לנו מחילה, הזמן כמעט נגמר.

  13. זה נורא. זה נוראה כי מדובר בהומור רע, שבאמת משתמש בנשים בצורה משפילה.

    חוץ מזה, ההתמיכה בחיסולים של צה"ל לא משהו, והבנות על הטרמפולינה לא רציני.

    יובל, בוא נפיק גם כזה?

  14. האמת – אותי זה הצחיק. בטירוף. לא, באמת! נשפכתי פה כמה דקות. זה כל-כך גרוע, זה עשוי בכזו עליבות וזה הרבה יותר-מדי מודע לעצמו, שאני כבר בטוח שהם עשו את זה בכוונה ככה, אם לא כדי לרדת על "מופע הגברים" עצמה.

    (אולי קראו לזה "גברים בלילה"? או "הגברים מתים מצחוק?")

  15. לפני מספר שנים, הייתה בבלגיה והולנד תכנית מלאה שנקראה "בנות על טרמפולינה". רק ששם לא הביאו דוגמניות, אלא כל בחורה שחפצה בכך, הייתה יכולה לקפוץ ואולי להיות משודרת. אחד ממבקרי הטלויזיה שם כינה את התכנית "קץ הציביליזציה".

  16. אני רואה שהביקורת (המנומסת) שלי נגעה ללבבות רבים. הטוקבקים המשורשרים כאן הם ברושור נהדר לטיב האוכלוסייה הכותבת בבלוג הזה. נסה למצוא מילים נרדפות למילה "מריר".

    אני די מתפלא על היחס הברוטלי הזה עקב הביקורת הבונה שלי. הבעתי דעה ללא גידופים וללא תוקפנות בלתי קונקרטית כלפי פוסט שלא ירדתי לסוף מעיין תוכנו. כתגובה כותב הפוסט הראה לי את הדלת. כשהערתי על תרבות דיון (אותה ניתן לראות היטב בדף זה והיא מדברת בעד עצמה) חלה התנפלות רבתי תוך שימוש בציניות ירודה, ציטוט של העברית הקלוקלת שלי על מנת לשוות לי גוון מגוחך, צרור מילים נרדפות שמטרתם ככל הנראה להוכיח עליונות במציאת… מילים נרדפות ועוד כמה אזכורים ישירים או עקיפים לביקורת שלי שבשום אופן לא יכולה להתקבל בחן.

    מה אמרתי שכל כך הרגיז אותך, יובל? שגרם לך לגרור את הביקורת שלי ולשים אותה באור מגוחך לכאורה? אולי היא לחצה על נקודה כואבת? אני לא יודע, לפחות כך זה נראה כלפי חוץ.

    הדבר דומה לבחורה רזה איך לא יפה או חכמה במיוחד כשאומרים לה "שמנה שכמוך" והיא לא מתרגשת כלל שהרי יודעת שאין עליה גרם של שומן. אם חלילה יגידו לה שהיא מכוערת או טיפשה וודאי תגיב שלא בביטול – במידה והדבר לוחץ לה על נקודות כואבות.

    אני מניח שכל מילה שאני כותב רק מוסיפה שמן למדורה ועוד ועוד תגובות חכמות ועוקצניות אודות טעויות העברית שלי או הכתיב אולי כמו גם שימת דברי למשל ושנינה הם עניין מתבקש כאן. אינני מבקש להתנגח בחזרה באיש וכפי שניתן לקרוא מהודעתי זו והקודמת אני אכן לא מתנגח באיש ורק מביע תמיהה על קבלת הפנים המיוחדת.

    זו לא בושה לעשות חשבון נפש יובל. למרות שאתה כבר אדם מבוגר ומשנתך חקוקה על סלע לבך – הייתי בכל זאת מסתכן ומציע לך, שוב, לנסות ולהביט על מה שהתרחש כאן. אני מניח שאחרי הבושה שבהתפכחות מהטבע הברוטלי שהתפרץ לך כאן תוכל לשבת ולכתוב את אותו פוסט מעמיק ארוך ומושקע אודות ההתבהמות הטוקבקיסטית, הפתיל הקצר שבשיח עם אדם לא מוכר דרך טקסט בלבד וכמובן הפקת לקחים באשר לצדדים המוסריים שבהתנהלות הבלוג הפורה.

    בברכה,
    עמי בכר

  17. עמי שלום,

    באמת שלא תכננתי להגיב לך (מיד אסביר לך למה) אבל נראה שיש מבקרים אחרים בגלוב שלא הבינו את תגובתי ואני מרגיש שאני חייב *להם* איזשהו הסבר.

    אז הנה ההסבר.

    אני נוטה להיות אלרגי לנודניקים. כאשר אדם שאני לא מכיר, כותב בפעם הראשונה בגלוב (לפחות תחת השם הזה) ותגובתו היא "מה מה מה הצדקנות הזו? מי פה המאגניב באמת?" תוך שהוא מוסיף "הנקודה שלך לא ברורה" למרות שקשה לי לחשוב על פוסט שבו הנקודה היתה יותר ברורה (וברשותך, לא אסביר לך את הנקודה, אם לא הבנת, כנראה שבאמת חבל על הזמן), אני מאבד אליו סבלנות במהירות האור.

    זה מה שקרה לי איתך. איבדתי את הסבלנות לשיחה איתך. מתפרץ לדלת פתוחה? אין בעיה, סגור את הדלת ולהתראות. מכאן העניינים קצת הדרדרו וחבל, אבל מה לעשות, קורה. מבחינתי זה לא סוף העולם קצת לריב עם אדם שלא מכיר אותי אבל אין לו בעיה לקרוא לי "צדקן". אז קראתי לך "מטומטם" (טוב נו, לא ממש. רק רמזתי לזה). נעים לך?

    אני מבין שלא ברור לך מדוע אני בוחר להתנגח במוסדות שפונים למכנה המשותף הנמוך ביותר. ראשית וואלה הוא לא "מוסד", וואלה הוא אתר אינטרנט. ושנית, וואלה הוא לא סתם אתר אינטרנט הוא אתר אינטרנט שמבקרים בו מאות אלפי בני נוער מדי חודש. האם אין אחריות כלשהי לגוף שמחזיק בכאלו נתונים? בוואלה מעדיפים את הפרובוקציה ואת הכסף שמתלווה אליה. אותי זה מגעיל. אגב, זה יכול להגעיל אותי גם אם אני לא קורא את קאנט או שאני חייב לקרוא את קאנט בשביל שזה יגעיל אותי?

    אז אני מבין שלך זה לא מפריע. אתה היית שמח שהבת שלך תיכנס לסרט הזה ותראה איך מחפצנים בנות כאילו היו שדיים מדברים. זכותך. לי זה קצת-קצת מפריע (רמז: זו היתה הנקודה של הפוסט. אויש, גיליתי לך). האם זה הופך אותי ל"מאגניב" או אותך לשובניסט חסר רגישות?

    אני מאחל לך המשך גלישה נעימה בוואלה.

  18. אם עמי בכר הוא לא בכיר בוואללה, נאמר – סמנכ"ל תוכן, עורך משנה או עורך ראשי (או לפחות מי שמנהל את הפורנו החדש הזה), אני צנצנת. אף יצור אחר בעולם לא היה מתייצב לטובת הזבל הבזוי הזה.

  19. יש לי תחושה שעמי נכנס לאיזה "מילון הפסיכומטרי לנבחן המתחיל" ושלף משם מילים כדי לכתוב את התגובה שלו… סתם.. סתם. וכדבריו של עומר, 🙂

  20. אני לא מאמין שוואלה(!) מבזבזים על כאלה שטיות את הזמן והכסף.
    זאת אומרת, עליהם אני מאמין אבל אני לא מאמין בכללי.

  21. הנה מה שקרה לי בזמן שצפיתי בסבל שקט ב"מה כבר צהריים?":
    1.המוח שלי ניסה לכבות את עצמו ללא אזהרה מוקדמת.
    2. שמעתי קול חזק בתוך הראש שצורח"לא! לא! לא! לא! לא! לא!" וכו'
    3.ניסיתי לשווא לחשוב על דברים טובים יותר כמו-קרב החווה הסינית, עבודת התופת בגיא בן הינום, מלחמת רוסיה יפן, אסון הילסבורו (לא עזר).
    4. שמעתי פיזית את התאים האפורים שלי מתאבדים לאיטם בסבל נורא.
    5. מישהו צרח(אני?)
    6.נשבע לכם שניסתי לכבות את זה-אבל זה היה ממש כמו לנסוע ליד תאונת רכבת נוראית-אי אפשר לא להציץ.
    זה הרגיש בערך ככה במוח שלי:
    http://www.artchive.com/artchive/B/bruegel/death.jpg.html (ללחוץ על התמונה)

  22. פינגבק: Room 404 ~

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *