72% מהגולשים בישראל קוראים את הגלוב

בחודש הקרוב ישיק הגלוב את אחד הפיצ'רים המרכזיים שטרם עלו בו: שירות צ'אט מתקדם מבוסס על הפרוטוקול החדשני של מערכת mIRC (לעתים מכנים אותה בשם "מירק") שלראשונה תאפשר ניהול שיחות בזמן אמת, real time, בין הגולשים באתר ובין הגולשים האחרים באתר. בשלב הראשון יוגבל השירות לשפה האנגלית. לא יהיה שלב שני.

המוצר החדש הוא תוצר של עבודה מאומצת של חודשים רבים במסגרת הניסיון של הגלוב להציע את כל השירותים האפשריים לגולשים באתר. בגלוב מעריכים כי שירות הצ'אט מבוסס IRC על גבי הפלטפורמה החדשנית של האינטר-נט, יאפשר לו למשוך גולשים חדשים שחלקם מבקרים באתרים מתחרים רק בשל העובדה שהם נוהגים "לצ'וטט" (כך אומרים הצעירים של היום) ויסייע בתחרות הצמודה של הגלוב מול הבלוג של יהונתן קלינגר.

בסקר שערכה חברת LSD-טלשקר במאי 2004* ואשר הוזמן על ידי הגלוב, עלה כי 72% מהאוכלוסיה בישראל בגילאי 13 ומעלה נוהגים לקרוא את הגלוב ורואים בו את מקור המידע המרכזי שלהם באמצעותו הם מתעדכנים בחדשות היום בארץ ובעולם. 90% ציינו שהגלוב הוא האתר המשני בו הם נעזרים, זאת בהשוואה ל-4% שציינו את וויינט, 2% שציינו את אתר "הארץ" ו-0.0358% שציינו שמדי פעם הם משתמשים בשירות "גוגול" או משו כזה.

יו"ר הקונצרן מסר: "אנו שמחים להציע לאוכלוסיה בישראל בגילאי 13 ומעלה שירות חדשני אשר לכל הפחות יוביל לפרסום הקומוניקט באתר 'גלובס'".

* הגלוב נוסד באוגוסט 2005.

26 מחשבות על “72% מהגולשים בישראל קוראים את הגלוב

  1. אתה מפספס את הסיפור האמיתי: השמועה בשוק אומרת ש YNET הולכים להפוך את כל האתר לעברית לוגית!

  2. MIRC? מה אתה שח?!
    אני מקווה שלא ייפקד מקומו של ערוץ סקס עברי המיתולוגי… (או איך שקראו לו). אוי, הנוסטלגיה.

  3. אני שמעתי שנענע10 מתכוונים להשיק שיתוף פעולה עם איי.סי.קיו, תוכנת המסרים המיידיים שמאפשרת לדבר עם חברים בארץ וברחבי העולם ללא עלות.

  4. אני שמעתי שאתר נטקינג מתכוון לשלב בעמוד הבית באנרים שהם גיפים שיש בהם אנימציה. לא כל כך ברור לי איך זה עובד. כאילו – איך יוצרים מגיפים אנימציה?! נשמע לי cutting endge לגמרי.

  5. iol מתכננת אתר חדש ומושקע המשתמש בטכניקת ה frames החדשנית, בשיתוף עם אתר אכסון הדפים tripod.com.

  6. זה מדהים.
    אין טכנולוגיה שמרתיעה אתכם! אתם עושים הכל כדי לעלות בדירוג TIM של אתרים לא כלכליים הנקראים מהחדר הקטן של מקום העבודה.
    בסוף עוד תעברו את "גלובס" שהוא "האתר הכלכלי המועדף בקרב הגולשים ממקומות העבודה בספטמבר 2009"
    http://holes.in/globTIM

  7. רק אציין שני דברים לא קשורים:
    1. מהכתבה: "3.4% שהצהירו כי הוטמייל היא התיבה העיקרית שלהם" – הרי ידוע שחברה נמדדת לפי איך שהיא מתייחסת לאסיריה ולפי כמות מחזיקי תיבות ה-hotmail שלה
    2. הבלוג של יהונתן קלינגר

  8. אתם כולכם לא מבינים כלום. שמעתי שמקימים מחדש את אקסלנט כרשת BBS מתקדמת עם 20 קווים בו זמנית, צ'אט עם אפשרות להחלפת הצבעים של הפונטים על המסך והורדת קבצים לא חוקיים בקצבים של 2.3K! מי הגבר שייתן חסות על זה, אה?!

  9. ואוי, רגע, המשפט הפותח של הקומוניקט בגלובס:

    "81% מהגולשים שלחו או התכוונו לשלוח ברכת שנה טובה בדרך כלשהי".

    שמעתי גם ש-25% מהעיתונאים בגלובס התכוונו לכתוב כתבות רציניות בדרך כלשהי.

  10. כל כך נחמד לראות איך גלובס מתארים את התפלגות משתמשי במייל בטקסט, כאילו אין להם גרפיקאי או אקסל. זו בוודאי הדרך הפשוטה והברורה להציג נתונים.

  11. [מנסה להתגבר על צפצופי המודם המתחבר]
    הנתון החסר: 100% מהכתבות והקומוניקטים מהסוג הזה נכתבים על מעבד תמלילים דגש. באותו נושא, קיבוץ דביר הודיע זה עתה על חידוש ההסכם בינו לבין נחום ברנע עבור השימוש בקיוטקסט.

  12. יום שישי 12:51 בצהריים,
    עוד 9 דקות יכנס לתוקף תעריף החיוג המוזל של בזק ואז אתחבר לעולם המופלא של האינטרנט! בשבוע שעבר סידרו לי את הסיסמא לאתר אורט-נט שמחבר אותי לשם. רק בשבוע שעבר דני מ-י"ב שניה הוריד תמונות זימה מהאינטרנט. זה לקח לו 45 דקות לתמונה דרך החיבור של אחיו מהאוניברסיטה. ועכשיו אני כבר לא צריך אותו!
    איזה חייתי!

  13. אני בכלל לא מבין מה הבעיה שלכם. השגתי סיסמא של מתרגל, ועכשיו אני יכול להתחבר למחשב ה CDC במהירות של 1200 באוד.
    כל שאר הסטודנטים המסכנים עובדים רק ב – 300.

  14. אם כך אתה יכול ללמד אותי seo ושאר מרעין בישין? כי אצלי יש פחות גולשים מאוכלוסית סין מינוס אוכלוסית הודו בשורש משולש.

  15. לול גדול. למה שלא תעבור פלאטפורמה ? זוכר את הדוס ? אין כמו הצבע השחור על המסך לשמירת איכות הסביבה ולמשיכת גולשים ירוקים !!! כמו כן- אתר מבוסס ניקוב כרטיסיות יכול לעזור לך להגיע לקהילת העוורים.

    כך או כך וויי נט עושים בשכל- ומה לעשות הם עושים מזה כסף. (בניגוד אליך שעושה מזה דראכמות)

  16. מודמים זה בכלל לא מגניב… אבא הבטיח לי שנלך לשוק ונקנה יתד, ואז אני אוכל לכתוב על לוחות חימר כמו הגדולים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *