סקופ ה-100

גבירותיי ורבותיי הגענו לפוסט ה-100. אני רוצה להודות לכל מי שהביא אותי עד הלום, למאות המגיבים (טוב, יש רק כמה בודדים), למאות אלפי המבקרים (יש 50 מבקרים ביום טוב) ולמיליוני הדפים הנצפים (משו כמו 120 דפים. בחודש. טוב נו, בחודש טוב).

לכבוד המאורע, הנהלת "פופאפ" ויו"ר הקונצרן מתגאים לחשוף את הסקופ הראשון של האתר.
מסתבר שבתקופה הקרובה עומד לצוץ בישראל אתר אינטרנט חדש שבו יוצגו כל העיתונים המודפסים בישראל. האתר יגבה תשלום חודשי (יותר מ-100 שקל, פחות מ-150 שקל) עבור הזכות לעיין בעיתוני ישראל או יגבה סכום חד פעמי (פחות מ-10 שקלים) לגישה חד-פעמית לאתר. בתקופה הראשונה להשקתו, הוא כנראה יהיה בחינם.
איך אני יודע את כל זה? מעבר לעובדה שאני עיתונאי חוקר ואמיץ, היוצא בלילות עם זכוכית מגדלת לחפש רמזים ברחבי הסייברספייס, התקשר אליי אתמול סוקר מטעם מכון מחקר ושאל אותי שאלות על האתר המדובר.
ועכשיו קוראי הנכבדים, אורחי המכובדים – הנה האתגר: מצאו בבקשה מיהו האתר, מה שמו, מי עומד מאחוריו ומתי הוא יושק רשמית. הראשון לגלות את התשובות יזכה בתואר "חשפן השנה".
בהצלחה!

9 מחשבות על “סקופ ה-100

  1. קודם כל- שוב מזל טוב.

    יכול להיות שהסקר הוא רק סקר שוק למטרות גישוש. מה שלא מפחית ממידת הסקרנות לגבי השאלה "מי עומד מאחורי היוזמה?"

    בכל מקרה אני מנחש שחברת אוליב http://www.olivesoftware.com/ היא זו שתספק את הטכנולוגיה.

    שכן, כבר עכשיו אפשר לקרוא את המהדורה המודפסת של מעריב בעזרת הטכנולוגיה שלהם:
    http://epaper.maariv.co.il/Daily/skins/MaarivDemo/navigator.asp?AW=1127912266812

  2. ניחוש יפה. אבל מה שמצאת זה את האמצעי ולא מי שעומד מאחוריו. בהחלט יתכן שהגוף המדובר ישתמש בטכנולוגיה של אוליב – אבל מיהו הגוף?
    ובאשר לשאלה האם מדובר בגישוש בלבד? מניסיוני, תוך חודש נשמע על האתר.

  3. איך בידיוק יגבה מישהו 150 שקל תמורת עיון בעיתון הארץ, למשל, בלי לשלם לאדון שוקו שקל, ולאדון מוזץ עשרה שקלים ולאדון נמלודי 3 שקלים? אלא אם הם מושקעים במיזם הזה – לא נראה לי שהוא בר קימא.

  4. נו…? אז איך אתה מסביר את הערה שלי?
    כיוון שענית על הערת שעון הקיץ – אני מסיק שראית את ההערה
    הקודמת שלי. אז מה יש לך לומר בעניין?

  5. אני רואה הכל, אתה לא יודע?
    יש כמובן משהו בדבריך. ועדיין, זה לא סותר את העובדה שמשהו מתרחש מתחת לפני השטח. צריך לחכות ולראות מה יקרה כאשר הוא יצוץ מעל פני השטח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *