חשיפה: אנטי-עיתונאות במיטבה

לא חלף שבוע מאז שנפתחה שנת 2017 וכבר הצליח “ידיעות אחרונות” לקטוף את פרס השנה בקטגוריית “הכותרת האנטי-עיתונאית של השנה”.

“חשיפה:”, זועקת כותרת הגג, “פרשה חדשה מסעירה גוף ביטחוני גדול”. הפונט של הכותרת הוא בגודל פלוס-מינוס 80, שזה בערך 50 יותר ממספר המילים שנותן שמעון שפר לקוראיו. ברור לגמרי שכל העניין נמצא תחת צנזורה, וצו איסור פרסום לכך שיצא צו איסור פרסום שאוסר לפרסם פרסומים אודות הצו, אבל התוצאה העיתונאית של כל זה היא בדיחה מגוחכת בריבוע.

התחלתי לחשוב על כותרות נוספות מהסוג הזה כמו “חשיפה: משפט כלשהו מסעיר תאגיד צרכני ענק” או “חשיפה: תוכן מסוים מטלטל מישהו ממש ידוע” אבל בשלב מסוים התייאשתי; המציאות עולה על כל דמיון והניסיון של “ידיעות אחרונות” להראות שהוא הראשון לחשוף פרשה מסעירה, על אף שאי אפשר לומר עליה מילה, יוצרת עולם שבו העיתון משחק מחבואים עם קוראיו.

קו-קו!

נכתבה תגובה אחת לפוסט “חשיפה: אנטי-עיתונאות במיטבה”

  1. איריס:

    נכון נכון נכון, ובגרסת ynet עוד מפציצים אותך ב- push-ים על זה.

הוספת תגובה משלך

תצוגה מקדימה: