באג במבצע אינטרנט מ-טו-רף

בעקבות גל הפסקות החשמל, התחלתי לחפש לי איזה אל-פסק קטן (כמו כל עמישראל אני מניח). ובכן, גלשתי גלשתי, חיפשתי חיפשתי, עד שהגעתי לעמוד הזה באתר באג ובו הם מציעים מבצע אטרקטיבי ומ-טו-רף שהחלטתי לחלוק איתכם. כי ככה אני. חושב גם עליכם. למה שרק אני ארוויח?

בעל הבית השתגע!

בהתחלה, אני מודה, לא האמנתי. בעל הבית השתגע! מחיר המחירון הוא 790 שקל ו"באג", באקט של טירוף הורידו את המחיר ל-786 שקל. זה הרי לא ייאמן! כיצד הם סופגים את ההפרש בין מחיר המחירון למחיר האינטרנט המ-טו-רף שהם מציעים? בדעתי לפנות לחברה ולברר האם הם לא מתחרטים על ההנחה המ-טו-רפת שהם נותנים לגולשי האינטרנט והאם הם עומדים בלחץ הפניות המ-טו-רף שוודאי זורם אליהם משעות הבוקר המוקדמת.

19 מחשבות על “באג במבצע אינטרנט מ-טו-רף

  1. זה, כאילו דה, חנות באינטרנט. היו"ר כותב פוסט ובמ-קב-יל מחסל להם את המלאי האטרקטיבי.

  2. הוא כבר הזמין עשר (הוא יקנה אותם בכסף שהוא הרוויח מההשקעה של השקל שמונים שלו), ימכור את כולם במחירי מחירון, יתעשר ויעזוב אותנו לאנחות, או לפחות למרירות שמתפרצת אחת לכמה זמן, נכון יו"ר?

  3. אחד העם, רק אישה יכולה לעשות שני דברים במקביל (וגם לקבל אורגזמות משורשרות) והיו"ר הוא כידוע זה שגורם לאורגזמות המשורשרות, כלומר גבר שבגברין! (ה"ן" מכוונת!)

  4. זה בגלל שאני עושה להן זיקוקין!

    מוסיף,

    רצתי רצתי ונפלתי
    וביד מכה קיבלתי
    אוי כואבת המכה
    אמא תני לי נשיקה

    [היו"ר רואה יותר מדי קלטות לילדים בני שנתיים]

  5. הבעיה שאתה מאכיל את הילדה שלך בזבל הזה
    תקרא לה ספרים, תראה איך שהיא יוצאת חכמה ושרוטה בשכל

  6. אותי הפליא דבר אחר,
    איך זה שכולם מוכרים במחיר גבוה ממחיר המחירון? מחיר המחירון צריך לשקף את השוק הכללי (כך לפחות בלוי יצחק), כך שיש עסקאות שנסגרות מעל, ויש עסקאות שנסגרות מתחת (פערי מידע); המחירון בא לייצר את השוק מחדש ולהגדיר מחיר שכאילו משקף את העסקה הממוצעת, אולם, בפועל הוא משקף את מחיר הגג של העסקה.

  7. רואה קלינגר, זאת הבעיה שלי עם עורכי דין
    זה UPS, אתה אומר שנסגרה עסקה כאילו קנו מיניממום איזו חברת ענק במליארדי דולארים או הרבה הרבה מטוסי קרב להרוג בהם אחד את השני.

  8. תגידו זה רק אני או ש"באג" זו הרשת הכי מעצבנת שיש בגלקסיה?

    חוץ מזה מי קורא לחנות שלו באג? זה לא חשוד?

  9. חתול, הזהר בלשונך. יתכן שאיפשהו בגלקסיה קיימת רשת אפילו מעצבנת יותר מ"באג", אבל אין לנו אפשרות לבדוק את זה באמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשותנו כיום.

  10. "מכשיר חובה בכל בית! עם בוא החורף מגיעים גם הגשמים והרוחות. מזג האוויר הסוער גורם לעיתים רבות לשיבושים באספקת החשמל הסדירה, וכתוצאה מכך עלולים להיגרם נזקים חמורים למחשב ולמידע שעליו. "

    בגלל זה המבצע, זה סוף עונה ב – Delay.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *