פחח

חברים, חברים, שקט בבקשה.

אני מודה לכם שהגעתם לישיבת הדירקטוריון החודשית בה אנחנו מעדכנים כיצד מתקדמת התוכנית שלנו להשתלט על העולם. בקטנה.

התחלה מרשימה. שתלנו את חברי הגלוב כסוכנים סמויים ורדומים (טוב, בעיקר ליכטש) בצמתי קבלת החלטות מרכזיים (טוב, חוץ מליכטש). לאחר מכן הרחבנו את המותג והצלחנו להרגיז כותבים בכירים בעיתונות הישראלית. אבל – לא סיימנו! אנחנו מחדירים לשפה העברית סוסים טרוייאנים שבבוא היום יקומו ויעבירו את המסר.

חברים, בבקשה:

פחחחחח

אם אחד מחברי הגלוב חושב שהוא התמחה באומנות ה"פחחחח", הוא מתבקש לקחת על עצמו את המשימה. נכון, אני יודע, בהתחלה זה לא "פחחחחח" אלא רק "פחח" אבל יש מסלול קידום.

16 מחשבות על “פחח

  1. מוסיף אתה סמנכ"ל בכיר. אתה לא יכול לקחת את המשימה.

    מה עוד שיש פוסט אחד שלך שהכותרת שלו היתה "פחחח". יש לך מזל שהוספת ח' ל-"פחח" כי בלי ה-ח' שהוספת ל-"פחחח" לא הייתי יכול לכתוב פוסט שהכותרת שלו היא "פחח" מבלי שהיא תתנגש ב"פחח" שלך.

    פיפחת?

  2. אגב, ושוב עיתונאות חוקרת במיטה, לכל הגרסאות של "פחח" יש תוצאות בגוגל _עד_ "פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח"
    שאין לו, לעומת זאת ל"פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח" יש תוצאות, ל"פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח" אין, ל"פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח" יש, ואז גוגל מפסיק לאנדקס. אגב, מה שמיוחד כאן הוא שיש אמנם דפוס ירידה מה"ח" החמישית עד כמעט הסוף, אבל לאחר בערך 15 ח'ים המספרים די מתייצבים עד לירידה מהירה מ150 תוצאות לכמעט אפס.

  3. למה לא לעשות "בעע" יש לזה יותר מ"פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח"
    יהונתן, אנא אל תפגע בסביבת הגלוב, אתה הורס את הסידור היפה שיובל עשה פה.

  4. עמרי: לול. אבל נדמה לי שאצלנו קיים ענין של מוסכי יבואן, שם אפשר לקבל שירות על רכב שבאחריות. רכב באחריות, אגב, זה רכב חדש, משהו שמעולם לא ראיתי מקרוב, למרות שמועות עקשניות שדברים כאלה אמנם קיימים. כמו פתח תקוה רק עם גלגלים.

  5. משתלטים, משתלטים, אבל אותי מעניין אבל למה לא היו אודישנים לתיאטרון של הגלוב.

    גם לאור ההודעה של דובר הגלוב, אני חושב שצריכה להיות אזהרה לכניסת אנשי ניו-אייג' ונשים בהריון לתוך הגלוב.

  6. פיגו, דוקא היה בעבר סיפור(ים?) של מכוניות חדשות מיבואן שהתברר שכחדשות הן הגיעו עם עבודת פחחחחחחות וצבע כי מישהו באוניה חשב שהן בחורה ודפק אותן. כמובן שהיבואן הוא לא דברן גדול ולכן לא אמר זאת לרוכש הרכב ולא שזה היה עוזר לרוכש כי בחוזה רשום לו שבמקרה כזה מגיע לו נעעעע בעין.

    יונתן צריך להיות מסוגל לספק פרטים, הוא עו"ד ולכן יבין את החוזה ויש לו כסף לקנות מכונית חדשה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *