ואז התעוררתי עם נורה בתחת

ערוץ "מוזר למדי" של יאהו אוסף את כל הסיפורים הביזארים שמתפרסמים ברחבי העולם. לא כל מה שמתפרסם בערוץ מוזר למדי אבל לפעמים, יש לו הצלחות.

הסיפור הזה למשל מספר על אחד פטה מוחמד, אסיר בשנות ה-40 מפקיסטן שהלך לישון בתאו בבית הסוהר כמו כל לילה והתעורר בבוקר עם תחושת חוסר נוחות באגן התחתון, שם באזור החלציים, כלומר בתחת. הוא מספר שהוא לא הבין מה הבעיה ובכל זאת חשב לספר על כך לסוהרים שלקחו אותו למרפאה שעשתה לו צילום רנטגן ומצאה שבישבנו של מוחמד תקועה נורת חשמל (ויש גם תמונה)

האסיר המופתע אמר שהוא לא מבין איך, כיצד ולמה הופיעה נורת החשמל בישבנו אך העלה השערה שאחד האסירים דחף אותה לשם כאשר הוא ישן. האמת? הגיוני. לא פעם אני מתעורר בבית עם פלאייר, מזמרה, שפכטל ומודם אנלוגי בתוך התחת ולא מבין איך הם הגיעו לשם. כנראה אלו היו החברים לתא של מוחמד. שובבים.

(מקור: בוינגכפול)

23 מחשבות על “ואז התעוררתי עם נורה בתחת

  1. מזכיר את המדורים הטיפשיים של ידיעות ומעריב על כל מיני דברים מוזרים ומדהימים מהעולם. ת'אמת? גם שם זה די משעמם..

  2. התוכנית של מוחמד, נראה לי, היתה להוריש את הנורה לבן שלו. הנורה נרכשה בסוף המאה הקודמת, היא מאותו חברה שיצרה לראשונה נורות חשמל. אבי סבו של מוחמד רכש אותו, ויצא למלחמת הע…

    כשנכנס לכלא החביא את הנורה במקום היחידי שידא שהפאקיסטאנים לא יגיעו אליו.

  3. ראיתי את הסרט הזה
    האבא החביא את השעון בתחת במלחמת ויאטנם ואז הביא אותו לחבר שלו שיתן לילד והוא גם החביא ואתו בתחת…

    איזה סרט זה?

  4. אני לא הייתי ממהר להאשים את חבריו לתא, זה בבירור פעולה של חייזרים שובבים, הם ידועים בחיבתם לתקוע דברים בכל חור אפשרי.
    או שזה הקומוניסטים.

  5. אכן, ספרות זולה.

    ואני כבר רואה את הסיטואציה עוד כמה עשרות שנים בה אישה פאקיסטאנית אומרת לבעלה שחוזר מהעבודה "הנורה בסלון נשרפה, החלפתי וזרקתי אותה" בעוד בעלה נכנס להיסטריה טוטאלית ומסביר "אין לי זמן עכשיו להסביר לך מה אבא שלי עבר כדי שיוכל לתת לי את הנורה הזו, אבל הוא עבר הרבה!".

  6. הוא לא מכר את הקרב לשני מאפיונרים. הוא מכר את הקרב רק למרסלוס וולאס, אבל בגד בו, הימר על עצמו, ניצח את הקרב וברח מהעיר. בזמן הבריחה הוא גם הציל את מרסלוס מאונס.

  7. מוסיף גם אתה מגלה אי-בקיאות בסרט.
    אם אני לא טועה מרסלוס כבר עבר מספיק לפני שבוץ' "הציל" אותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *