אני לא קמצן. אני עושה טלפתיה

כאשר אתה רוצה לשדר לחברך שיטלפן אליך, עשה זאת בעיניים עצומות ותוך לקיחת נשימות איטיות ועמוקות, כאשר אתה יושב בנוחיות בכסא. דמה את הסצנה לפרטי פרטיה, ראה כיצד הוא מרים את שפופרת הטלפון ומחייג את מספרך- עשה זאת לפחות למשך עשר דקות. אם לא תצליח אל נא תתאכזב, יתכן שפשוט היה עסוק מדי או שלא היה בביתו. בכל אופן במקרים רבים אתה תתפלא מהתוצאות.

(מתוך אלטרנטיב לי, ספק הניו-אייג' של אתר התוכן הגרוע בישראל, MSN ישראל)

נראה לי שכל הניו-אייג' הזה נולד מחבורת תפרנים ו/או קמצנים שבמקום לקנות נעלים הם רוקדים יחפים, במקום לשלם חשבון חשמל הם משחקים בכדורי אור ובמקום לקנות טלפון סלולרי הם מתאמנים על טלפתיה. פפפףףף.

36 מחשבות על “אני לא קמצן. אני עושה טלפתיה

  1. – הלו? הופיע לי במזוהה שאתה רוצה שאתקשר אליך.
    – אני לא יכול עכשיו, אני יושב עכשיו בנוחיות בכסא בעיניים עצומות. אתה מפריע לי בנשימות העמוקות. תתקשר עוד עשר דקות.

  2. יובל, אני שמח שהצלחת "לקרוא" את התגובה הטלפתית שלי. אתה לא תאמין כמה הייתי צריך לנשום בשביל זה.

  3. יתכן שפשוט היה עסוק מדי או שלא היה בביתו?!
    "שלום, הגעתי למזכירה הטלפתית של ברוך. ברוך לא נמצא זמין כרגע, נא להשאיר הודעה אחרי האוֹם. אוממממם."

  4. עצוב (לי) שהאומנות המאגית הידרדרה לשפל הזוי ובזוי שכזה בידי מיסטיקנים רודפי בצע. ועצוב לי לחשוב שיש אנשים שממש יושבים עכשיו ומנסים לעשות כל מיני דברים בטלפתיה. רק אתמול אמרה לי מישהי שהיא מנסה להוריד 40 קילו באמצעות כוח המחשבה בלבד. היא תדמיין את עצמה כוסית, וזה פשוט יקרה.

  5. גם אני רוצה להיות טלפת כמו גילה בויום, אבל לא יודע איפה להתחיל. אולי גם אני אנסה לרשום כמה עצות כמוה.
    תגידו לי מה אתם חושבים:

    1. אם תרצה לזכות בלוטו, שב בשקט ובנינוחות במשך 10 דקות ודמיין את עצמך זוכה בלוטו. אם לא הצלחת, אל תתייאש – כנראה שאם אתה מספיק תמים בכדי להאמין לעצה שלי, אפילו לא קנית טופס.
    2. אם אתה ממש עייף ורוצה לישון, אבל אין לך זמן, שב בשקט ובנינוחות במשך 10 דקות ודמיין את עצמך ישן. אה, אהמ… אני מניח שבשלב הזה כבר נרדמת. לא משנה.
    3. אם תרצה לכתוב תגובה בגלוב, שב בשקט ובנינוחות במשך 10 דקות ודמיין את עצמך עושה זאת. אם לא הצלחת, אל תתייאש – כנראה שאם אתה מספיק תמים בכדי להאמין לעצה שלי, גם אם היית כותב תגובה, היא היתה נמחקת (על ידי כוחות מיסטיים טלפתיים, כמובן).

    לא נראה לי שילך לי…

  6. השיטה היותר פשוטה שבד"כ גם עובדת:
    מחייגים ומנתקים אחרי צלצול.

    בעיות אפשריות:
    1. הפלאפון בדיוק ביד והנמען הספיק לענות או שהפלאפון כבוי והמזכירה עונה.
    2. הנמען נוקט במדיניות של "מי שמחפש אותי שיתקשר שוב"

    במקרה 2 השיטה המומלצת היא טלפטיה.

  7. בוז לקמצני הטלפונים ששולחים אס-אמ-אסים נוסח "מה נשמע?" כדי לקבל טלפון בחזרה.
    בוז לאנשים שקונים את כל הבולשיט של הניו-אייג'.
    בוז לבעלה של מירי אלוני.

    (הערה: המילה "מוות" הוחלפה במילה "בוז" על מנת שלא לעורר תגובות נזעמות).

  8. אבל תגידו רגע, זה אומר שבפעם הבאה שמישהו יחשוב שאני מיסטיקנית אני יכולה פשוט להציג לראווה את אוסף הנעליים המרשים שלי וככה לצאת מזה?

  9. עומר, יש מניעה חוקית לפרסם תכנים של אימיילים שנשלחו אליי? כי אם לא, אז אני יכולה להציג אוסף "נעליים" הרבה יותר מרשים מאשר אוסף הנעליים שלי.

  10. האמת שזה יכול להיות ממש משעשע, אבל אין לי שום מושג מבחינה חוקית…
    אולי פשוט תשימי disclaimer באתר שלך שאת עלולה לפרסם אימיילים שנשלחים אליך ופשוט תטעני שהוא תמיד היה שם למקרה שמישהו יבוא בטענות. 🙂

  11. אבל כרמית, הרי את יודעת שיש דבר כזה טלפתיה. ילדים למשל הם אלופים בלזהות מסרים שלא נאמרים במילים. רק מבוגרים צינים חושבים שאפשר להסתיר את תחושות הלב מאחורי ניסוחים כאלה או אחרים. מהבחינה הזאת המאמר של גילה בויום (לא מכירה אותה אישית) הוא פשוט הצעה לתירגול. זה דווקא יפה בעיני לתרגל טלפתיה, לחדד את הקשב האינטואיטיבי.

  12. רונית, נו באמת. האם אין הבדל בין "אלופים בלזהות מסרים שלא נאמרים במילים" לבין טלפתיה? האם הכל צריך להכניס למסגרת-גג אחת גדולה של נונסנס?

  13. צודק, יש הבדל, למרות שעם ילדים יש גם מקרים של טלפתיה צרופה, לפעמים עד מבהילה. בחיים הנונסנסיים שלי בכל אופן (:

  14. רונית, אני לא חושבת שזו "טלפתיה", פשוט קריאה נכונה של הבעות פנים, טון דיבור, שפת גוף. ובמידה רבה, גם קשרים רגשיים עמוקים יותר של הילדים לאנשים מסביבם. יכולות יפות וטבעיות (וראויות אף למבוגרים, וחבל שרבים מאיתנו שוכחים אותן מתישהו בגיל ההתבגרות) – אבל לא טלפתיה.

    תראי, הקדשתי כבר… (*סופרת…*) כמעט 14 שנים מחיי ללימוד מאגיה וכישוף. אין לי כוונות להפסיק ללמוד את זה, לעסוק בזה, או לאהוב את זה בכל לבי עד יום מותי. אני האחרונה שאפשר להאשים אותה בחוסר פתיחות לרבדים הרגשיים והעמוקים שעומדים בבסיס השיטות המיסטיות.

    אבל דווקא בגלל ההיכרות עם הבסיס העמוק, ודווקא בגלל שאני יודעת מהי מאגיה, ודווקא בגלל שאני מבינה כישוף, מעצבנת אותי סצינת הניו-אייג'. מרגיז אותי, עצוב לי וכואב לי לראות התעסקות בשטויות הזויות, התעלמות מופגנת מהיגיון בריא, התכחשות לידע מדעי ולשיטה המדעית, והתמכרות עיוורת לבערות ולאמונות טפלות – הכל בשם שיטות רוחניות שמי שהגו אותן ודאי עושים עכשיו סלטות כפולות בקברותיהם. ועל הפיכת הרגש והרוח לעסק כלכלי אני בכלל לא מדברת (כי זה הכי כואב). כל הדברים האלו לא עולים בקנה אחד עם המהות המיסטית. הם אפילו סותרים אותה ולועגים לה. וכן, הם נונסנס. אני הראשונה שתזעק את זה בראש חוצות.

  15. הבעיה היא לא שירים טלפון אלי. הבעיה היא שירים טלפון ויודיע לי שבדיוק לפני עשר דקות הפקיד חמישים אלף שקל בחשבון שלי, סתם כי נחה עליו הרוח הטובה.

    מכל מקום, ניסיתי לעשות את זה כמה פעמים עם גאיידמק.

    לא עבד. כנראה שהיה עסוק באותו הרגע.

  16. אני מסכימה איתך (ובא לי לתת כמה דוגמאות למאגיה יומיומית אבל לא יודעת אם כאן זה המקום הנכון) אבל חשוב לזכור שבכל תחום יש שרלטנות. גם במשפטים, גם בפסיכולוגיה, ושם אנשים נדרשים לשנות לימוד ארוכות בתוך הממסד האקדמי. הידע הכמוס, שפעם עבר בקודשי קודשים במיסתריות, לא סתם התגלגל בעידן החדש להיות נגיש. פשוט הבשילו התנאים. יש אינטרנט, יש מורים מוכשרים בשר ודם, יש ספרים, ואפשר למצוא את המורה ביתר קלות מאשר בעבר. כמו עם כל ידע נגיש, הבחירה האישית של כל אדם היא אם להעמיק או להסתפק בלימוד מרפרף ושטחי ולעשות בו שימוש ציני. הניו אייג' רק מאפשר הצצה. כל השאר זה אינטגריטי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *