ואל תשתה לי שם אינטרנט

האינטרנט, אם לא ידעתם ילדים, היא מקום מאוד מסוכן. זה אולי נראה לכם מופרך, אבל היה כתוב בעיתון:

משטרת זבולון חוקרת שני מקרים בהם, על פי החשד, שתי צעירות הותקפו מינית […] מפקד תחנת זבולון, ניצב משנה קובי בכר, אמר הבוקר כי "שני המקרים הם תוצאה של קשר שהחל בהתכתבות באינטרנט והוביל לפגישות. צריך לזכור שבהתכתבויות אלה ברוב המקרים הגברים והנשים מציגים את עצמם כיפים וחתיכים, אך חייבים להיזהר ולהיפגש רק עם מי שמכירים". בעבר נחשפו כמה מקרים שבהם קשרים שהחלו דרך התכתבות באינטרנט הסתיימו בתקיפה מינית.

יש אנשים שמציגים את עצמם כיפים וחתיכים, דבר שגורם לשטחיים מביניכם לקבוע איתם פגישה, ואז הם תוקפים! יש להיזהר, אפילו אדון שוטר אמר, וצריך להיפגש רק עם מי שמכירים, אבל לא מישהו שהכרתם באינטרנט, זה מסוכן. עדיף מישהו שאתם מכירים ממש מזמן, אולי אפילו חבר ילדות, כי הרי אלה לא יתקפו אתכם. הממממ. אולי כדאי לצאת לפגישות רק עם מי שהתחתנתם איתו. הממממ. למעשה עדיף מישהו שאתם מכירים מאז שהייתם תינוקות, הם לא יתקפו אתכם מינית! הממממ. עזבו, אל תיפגשו בכלל, זה לא שאין לכם חיים.

18 מחשבות על “ואל תשתה לי שם אינטרנט

  1. צריך לזכור שהמשטרה מתערבת פה רק כי ההורים נכשלו בתפקידם. שוטר לא צריך להבין באינטרנט-דייטינג, וגם לא לחשוב שבני האדם טובים מיסודם. לא בשביל זה הוא מקבל משכורת.

  2. אני קצת בלונדינית, אז ההיגיון של הדוד שוטר קצת בלבל אותי:
    אם מישהו הוא באמת יפה וחתיך (חתיך, מה זה פה? 84'?) אז הוא לא יכול לתקוף מינית?

    אם אני נפגשת עם מישהו שאני מכירה ויושבת איתו במקום ציבורי, נגיד בבית קפה, ואז מצטרף אלינו מישהו שאני לא מכירה, או נגיד, בא המלצר ומתעניין בשלומנו. אני צריכה לברוח? לקרוא למשטרה? (אולי הכלל של דוד שוטר תקף רק לזרי אינטרנט שהרי,טיפשונת שכמוני, ברור שבבית קפה אני יכולה לראות אם הבחור יפה וחתיך, ואז כלל מס 1 נכנס לפעולה.)

    להפגש רק עם מי שמכירים זה לא קצת אוקסימורון? (סליחה, דוד שוטר, מילה קצת ארוכה, אני אסביר. איך מכירים אנשים?)

  3. אני רק רוצה להגיד שאני אמרתי את זה קודם. אתם כנראה לא מבינים.
    יש דובר משטרה, והוא רואה שאין כלום בחדשות, משעמם שם, אין רצח, אין כלום. עכשיו, באו 6 נשים שנאנסו. שתיים נאנסו בבר, שתיים על ידי החבר המכה שלהן, ושתיים עם מישהו מיסתורי שהן הכירו ברשת. הוא יודע שזה יעשה כותרות, ידאג לקידום שלו וכו', אז למה לא, הוא מוציא הודעה לעיתונות והופ יש כתבה.

    אני רוצה שמכון נטוויז'ן לחקר האינטרנט יערוך מחקר שישווה את הגורמים לאונס, ויגלה שאינטרנט מהווה נניח 0.002% מהמקרים.

  4. יש לציין כי התופעה נמצאת במגמת התרחבות, ויש המספרים גם על פיתוח טכנולוגי חדיש הנקרא "טלפון", המאפשר לנוכלים להציג את עצמם כיפים, חתיכים וכמו כן בעלי איכויות רדיופוניות, וכך לפתות נערות תמימות למפגש, המכונה בעגה העבריינית "תמר עוור".

  5. אני חושבת שעידן הפגישות הפיזי הוא כבר פאסה! לא יכול להיות שאחרי שנפגשים באינטרנט ומתכתבים באינטרנט, אי אפשר להפגש באינטרנט.
    אני מציעה שתפוז יקימו פלטפורמת דייטים, שמה גם יפגשו, מי שירצה לאנוס יעשה את זה שם ונציב שם גם טופס להגשת תלונה במשטרת זבולון – הכל בלחיצת כפתור אחת.

  6. אני בכלל חושב שהבחורה המדוברת, בכדי לשמור על בטחונה, תמימותה ונעוריה, כדאי שתפגש (לכאורה) עם שר המשפטים.

  7. מגיב בשכר – שמעתי על פיתוח חדשני עוד יותר בשם "מכתב" שבו יכול אדם להציג עצמו כיפה תואר ובכך להונות צעירות תמימות וחסודות לכדי מפגשים עימו.

  8. יש לי סטארטאפ מיוחד לפדופילים- ספר טלפונים.
    פותחים, לדוגמא, באות ד'.
    בוחרים רשומה אקראית, לדוגמא, דרור יובל.

    מתקשרים לטלפון, אם עונה קול של ילד\ה מפתי\ם אותו\ה להיפג\ש ואונס\ים אותו\ה, אם עונ\ה מבוגר\ת מנתק\ים.
    נכון אחליה שיט\ה?

  9. מי מוצא לינק לפוסט + לידיעה המרתקים בהם משטרת ישראל סיפרה איך הם הצילו אנשים מהתאבדות אינטרנט ודאית?

  10. צר לי לאכזב אתכם, יקירי מבקרי הגלוב, אבל שוטרי ישראל אינם מפגרים טכנולוגית, הם פשוט מפגרים:
    ולראיה:
    שימו לב לאזהרה החמורה מפני קניה ב"פיצוציות" (הגרשיים במקור) שיכולה להוביל למוות. וביחוד להדגשה שלא כל קיוסק הוא פיצוציה:
    http://www.police.gov.il/yeladim_unoar/avaryanut_noar/01_pituciot.asp

    שימו לב לשני המקצועות החשובים פקחנים ועובדי מניה (השני הוא טעות הקלדה, קורה, אבל פקחנים???):
    "ההתמקצעות בעבודת הנוער במשטרה הביאה להבחנה בין חוקרים, פקחנים, עובדי מניעה, רכזי מודיעין נוער ותובעי נוער.
    הפקחנים ועובדי המניה מהווים "עיניים" ו "אוזניים" של יחידות הנוער בשטח." (שם)

    אבל אין מה לדאוג, משטרת ישראל מדווחת בגאווה שמאז תכנית "אני והשוטר שלי"גנים שלמים מתחפשים לשוטרים בפורים. עכשיו אפשר לישון בשקט.

  11. הוא צודק זה. באינטרנט אנשים מציגים את עצמם כיפים וחתיכים, ואז אתם קובעים איתם דייט כדי לאנוס אותם, באים ופוגשים מפלצת. מרוב האיכס אפילו לא נוגעים בהם.

    יהונתן: בשנים האחרונות מספר הנאנסות בעקבות פגישה באינטרנט גדל בעשרות מונים מאז, נאמר, לפני 15 שנה! זה לא דבר שיש לזלזל בו!!1

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *