תחרות Header קבוע – סיכום יום 2

48 שעות עברו מאז הוכרזה התחרות ו-24 שעות נותרו לסיומה. מחר בבוקר יאספו כל ההדרים ויוצגו לראווה (פליקר יעבוד שעות נוספות). אתמול נוספו שלושה הדרים לרשימה: של חבר, סטודנט וחופשי וטל קלינגר ששלח הדר שני (שהוא בעצם פיתוח של ההדר הראשון ולכן אציג אותו ולא את הראשון). במקביל הודיעה Xslf שהיא כנראה לא תעמוד בדד-ליין וגם מוסיף מתבכיין לי שלא יספיק. גם ר"ש ששלח הדר מקסים אך התבקש להכניס בו תיקונים מבקש הארכה (NOT). עם כל סרבני ההדרים ומתרצי התירוצים נבוא חשבון במקום ובזמן שבו נבחר.

בכל אופן מי שרוצה להיכנס לתחרות – עוד לא מאוחר!

מי יפתיע? מי יגנוב את ההצגה? מי יביא אותה בהשקעה? מי יוציא מאיתנו "ואוו!"? מי ייקח את כל הקופה? את כל זאת תדעו ביום רביעי, בינתיים תמשיכו לשלוח.

פפףףף. השיחות מוטיבציה האלו מתישות אותי. אני חוזר לישון (בהנחה שאתעורר).

הכתובת שלי

29 מחשבות על “תחרות Header קבוע – סיכום יום 2

  1. כל סרבני ההעדערים (ומוסיף), אל תדאגו, הבריונים יאחרו קצת, הם עדיין לא התרגלו לשעון שMrM סידר, אבל כל הכבוד שהוא סידר!

    יובל, זה אומר שיש 10 דקות יותר לעשות העדערים כי הפוסט נכתב בטעות 10 דקות קדימה ועכשיו שינו את זה חזרה אחורה!

  2. ככה אתה רוצה לעשות בגרויות?
    זה צריך להיות
    "למה להעלות לפליקר כשאתה יכול להעלות לשרת?"

    הסבר: התחילית "ש" היא קיצור של "אשר", והתחילית "כש" היא קיצור של "כאשר". המשפט "למה להעלות לפליקר אשר אתה יכול להעלות לשרת" – יש בו היגיון, אבל זה לא מה שרצית להגיד, ואל תשאל אותי איך אני יודע.

  3. אתה בור ועם הארץ, התשובה נמצאת בתוך העיגול, התשובה היא נקודה קטנה קטנה קטנה קטנה, וכשאתה ממלא את העיגול אתה למעשה מקיף תשובה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *