32 מחשבות על “אין בוש(ה)

  1. האם זאת המשכורת השנתית שלך מיובל? כדאי לך ולמוסיף(במיוחד) לבקש העלאה, מוסיף מתחתן וככה יובל משלם לכם?!
    אגב, מה עם לרדת על מיקרוסופט על זה שהם פישלו קצת עם הסרבר של מסנג'ר?

  2. (:. אני חושב שבגלוב הזה פורסמה רשומה שנוגעת לאתר כלשהו שעוקב אחרי דולרים אמריקאיים בארה"ב. צריך להקים אחד כזה בעברית רק בשביל השטר הזה.

  3. פעם גם אני סימנתי שטר בתקווה שהוא יחזור אלי מתישהו ואז יהיה לי מגניב,
    אבל אז נתקעתי עם השטר הזה כי אף מוכר לא רצה לקבל אותו (טוב אולי נסחפתי קצת עם הסימנים).

  4. פעם מישהו ניסה לשלם לי בשטר מסומן (או בשטרות עוקבים, לא זוכר).
    התאבד המסכן, ירה לעצמו שלוש פעמים בגב, וידא הריגה עם סכין ואז קפץ מגשר, בחור מסכן…

  5. עפר! מה זה צריך להביע?! מה זה האפלייה הזו נגד משולשים?! תחזיר לי מייד את המשולשים שלי, לפני שתצטרך להתמודד עם השוט שלי, וזה יהיה הרבה פחות נעים לכולם!!!

  6. יש פה יותר מדי תקיפות על מרמ בזמן האחרון (הסתננות של מיקרוסופט לגלוב?) כמובן שהכל מגיע לו כי הוא לא מעדכן מאז ה8 לאוגוסט

  7. בלי קשר. התגובה הייתה עלובה, יענו הוא היה יכול לכתוב משו מסתורי, לכתוב איזה משפט נדוש, אבל במקום זה הוא כתב משו פשוט לא מצחיק. כאילו FFS, זה היה לא מצחיק!

    ואכן, כתבתי שהוא קצת טמבל, או משו כזה, אני לא זוכר בדיוק, ובכלל קשה לי מאוד להתמקד בגלל שכואב לי האזור של צמיחת שיני הבינה[הן צמחו מזמן, אבל ממשיכות להכאיב], יש לי אפטה על יד החך[זה מציק בטירוף, כאילו ירו לי עם אקדח מסמרים בחך] וגם שפשוף במרפק שפשוט העלים משם את האפידרמיס, מה שגורם לי לכאבים ששקולים לכוויה מדרגה 1. עזבו אותי באמאשלכם. וגם לא היה לי אינטרנט ב30 שעות האחרונות בגלל טעות אדיוטית מאוד של אחד מהוריי[כדי להגן על פרטיותה אני לא אחשוף שזאת אימי. אופס].

  8. איזה קטע תמר, גם לי היה היום עשרים שקל עם טקסט: "אין שום יאוש בעולם" (צד אחד) ובצד השני משהו עם אהבה והכל לטובה. התלבטתי התלבטתי, בסוף קניתי איתו כרטיס לרכבת.

  9. רועי, אם יש לך כאבי שיניים, עשה מה שנשים עושות כשיש להן כאבי מחזור: המנע לחלוטין מלבוא במגע עם העולם, כי לא יצא מזה שום דבר טוב, לא לך , ובטח שלא לעולם.
    אבל אל תיכנס לפה ותעליב את כל מה שזז, וגם כמה דברים שלא.

  10. צודקת. למרות שעליי לציין שבקיץ אני מפתחת העדפה (ובהעדפה אני בהחלט מתכוונת לחיסול כמויות מפחידות בגודלן) לגלידה. אבל לא נראה לי שזה תופס לגבי כאב שיניים…

  11. גלידה מאוד עזרה אתמול, חוץ מזה שהיא דפקה לי את הדיאטה[אני לא סופר קלוריות או לא אוכל לחם, אני פשוט מנסה לא לאכול דברים שאני יכול להמנע מלאכול אותם, כמו חצי מגש פיצה לבדי].
    מישהו צריך להמציא גלידה חסרת טעם בכלל וחסרת ערך קלורי ותזונתי, בשביל צרכים רפואיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *