אמבטיה של מיאוס

גלובס מדווח כי קשת העלתה אתר חדש, "אמבטיה" שמו, שמאפשר לגולשים – הפתעה, הפתעה, החזיקו את הנשימה, אתם עומדים להיות נורא מופתעים, אתם פשוט לא תאמינו – להעלות קבצי וידאו סטייל "אתהצינור". איזה שוק, הא?!

הקצב שבו הטרנדים באינטרנט עוברים מ"מעניין" דרך "מגניב" ועד "מאוס" יכול לשבור את מהירות הקול ובישראל הם שוברים את מהירות האור. לא רק שהטרנדים המקוונים מגיעים לישראל באיחור של שנה עד שנה וחצי, כאשר הם כבר מגיעים, הם מיד מזנקים אל "מאוס".

אוףף.

21 מחשבות על “אמבטיה של מיאוס

  1. למה אתה אנטי?
    יש שם כמה קטעים איכותיים שיעצבו את פני הדור לדוגמה:
    http://www.keshet-tv.com/ambatia/MediaPage.aspx?MediaID=252

    מה שמשעשע במיוחד שיש שם אופציה לבחור בין
    הקטעים הכי נפצים היום – השבוע – החודש – אי פעם
    ובכך מקרה זה אותם קטעים כי היום ,השבוע ,החודש ואי פעם זה אותו דבר לאתר שעלה רק לפני שתי דקות

  2. אשכרה אנשים, כבר חודש אני קורא פה ואתם רק יורדים על אנשים ותאגידים. יזיק לכם להעלות פה מדי פעם איזה רעיון מקורי? תרגשו אותי

  3. אני מסכים מאוד עם יובל.

    בכלל, הבעיה עם כל שירותי הוידאו האלה שאני חושב שאין כיום דרך לחפש בכולם בבת אחת. אם אני רוצה למצוא וידאואים, אני צריך להיכנס לכל אחד מהם ולחפס בנפרד. באסה.

  4. אני זוכרת, ככה באמצע שנות השמונים, שהיה מעניין לראות מישהו עם שלייקס, ואז זה הפך להיות מאוד מגניב, ובערך תוך שבועיים זה היה ממש מאוס לראות שלייקס, בעיקר אותן בנות שהיו מצליבות מקדימה.

  5. דנה, אני זוכר את אותו עניין עם הקוביה ההונגרית.

    כמו התשבצים, קובייה הונגרית זה משהו שכולם יכלו להרשות לעצמם לקנות, אך רק מעט ידעו לפתור.

    אני אפילו זוכר סיפור בעניין הזה:

    היו לנו פעם שכנים, שהיו משפחה של די מחוננים (לכל הפחות האבא, הבן, והבת הגדולה). אז הוא קנה קוביות הונגריות (שתיים או שלוש), וכעבור זמן מה הצליח לפתור אותה. גם הבן, גם האב, ואולי גם הבת הגדולה.

    הבת הקטנה קינאה בהם, אז היא פירקה את הקוביה כדי להרכיב מחדש את החלקים (זה משהו שכל אחד היה עושה לפחות פעם אחת, כדי שיכול להחזיק קובייה מלאה על המדף). אני לא יודע מה היה שם, רק שבאתי אליהם פעם אחת וראיתי אותו מנסה להחזיר מחדש את המדבקות, אחת אחת, עם פינצטה, כדי להציל את הקובייה הזו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *