מקבל החלטות בכיר אמר

הספנתעיר שלח לאימייל הסגול עם הנקודות הצהובות קישור לכתבה מעניינת לכשעצמה בטוש שעוסקת בתהליך (הבלתי תקין) של הארכת הזכיונות של תחנות הרדיו האזוריות. מה שלכד את תשומת ליבו של הספנתעיר הוא הציטוט הבא:

מקבל החלטות בכיר אמר השבוע: "אין פסול בזה שאיש ציבור אומר שהוא לא יודע, או לא מסוגל, לקבל החלטה". תרגום: בישראל קל להשפיע על מקבלי ההחלטות ולקבור עוד ניסיון ליצור תחרות.

זה יפה שהטוש מספקים תרגום לדברי מקבל ההחלטות הבכיר אבל אותי (ואת הספנתעיר – אגב, מה זה הכינוי הזה?) מעניין דווקא לקבל תרגום למונח "מקבל החלטות בכיר".

האם זו פוזיציה חדשה? כלומר, האם אפשר להגיש קורות חיים למשרה הזו? אני למשל מקבל החלטות בכיר בבית שלי. רק היום החלטתי איזו נורה להחליף במקום זו שנשרפה. האם זה אומר שאעבור את ועדת רביבי? או במילים אחרות: האם אין גבול לתיאורים המוזרים של אנשים שלא רוצים לדבר לציטוט? מה הלאה – "גורמים שיש להם פגישה ב-2 בצהריים" או "אנשים גבוהים שהולכים במסדרון טענו כי"?

7 מחשבות על “מקבל החלטות בכיר אמר

  1. הספנתעיר זה מהשיר של ביאליק, "ובכל ביצה, הס פן תעיר, ישן לו אפרוח, אפרוח צעיר", או כמו שאבא שלי אומר, בכל ביצה יש הספנתעירים קטנים.

  2. יובל תסלח לי, אבל מישהו שגר בצד אחד של הארץ ומקבל החלטה ללמד בצידה השני – בבאר שבע, לא זכאי לתואר "מקבל החלטות בכיר".
    מקסימום – "מקבל החלטות מן המניין".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *