תחרות "מה הוא עושה עם הבובה?"

השנה עוד לא החלה וכבר מתפרסם סיפור השנה. אדם בן 39 ממישיגן, עשוי להישלח לכל חייו לבית האסורים מכיוון שהוא נוהג לפרוץ לחנויות ולקיים "יחסי מין מוזרים" עם בובות דמויות האדם העומדות בחלונות הראווה.

אלא שהכתבת שדיווחה על הסיפור החשוב, מודה שהיא אינה מבינה בדיוק מה האיש עושה עם הבובות: "לא ברור מה הוא עושה עם הבובות אחרי שהוא פורץ לחנויות", היא כותבת בכנות מפתיעה (ומה קרה ל"יחסי המין המוזרים" המוזכרים שתי פסקאות קודם לכן?).

בכל אופן, אני סבור שזה מחייב תחרות.

העלו רעיונות, השערות, סברות ותיאוריות בנוגע למעשיו של פורץ חלונות הראווה מהרגע שהוא מצליח לשים את ידו (אחחחח) על בובות דמויות האדם.

לדעתי הוא משחק איתן "אחת! שתיים! שלוש! דג מלוח!" וכל הזמן מתפלא איך הן מצליחות לא לזוז.

עדכון: שכחתי לכתוב שהזוכה בתחרות יקבל הופעה פרטית ומיוחדת של דץ-ודצה שישרו לו את להיטם: "בובה בובה את יפה, בובה בובה קחי תרופה, שתבריאי ותחלימי במהירררררההה!"

24 מחשבות על “תחרות "מה הוא עושה עם הבובה?"

  1. אם לא ברור לך מה הוא עשה עם הבובה, אז תבדוק בדיוק מהו "מעשה מגונה" (רמז, לא תמיד צריך להיות כפיה פיזית על מישהו, או שיתוף פעולה ממנו, או שניהם, בשביל לבצע את המעשה)

  2. אותי מעניינת הפתיחה הזו. "השנה עוד לא התחילה". זו פעם שניה ביומיים שאני רואה כזו פתיחה/כותרת. עד כמה זה נהוג, ובעצם למה? מה ההבדל? ר' על רצח המאיירת הלן היל (מצאתי בבוינגבוינג. די מטריד, אגב. שמונה מקרי רצח בחמישה ימים. ניו אורלינס, למקרה שחשבת לעבור).

  3. דבר ראשון, הוא לא בא לבד. הוא בא עם הכלב, פריסקופ, מברג, מקדחה, מקדח בקוטר 80 מ"מ.
    פטיש, איזמל, החמין משבת והבלנדר מלפני כמה פוסטים שטוחן הכל.

    את היתר אני משאיר לדימיונכם הפרוע.

  4. תולש לאחת מהן את הראש, מסדר אותם/ן בפרמידה, ומשחק באולינג.
    אה כן, ואח"כ כמובן נשאר חלל היכן שהיה הראש, בכל זאת, זה גלוב לכל המשפחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *