הרהורים על זכר ונקבה

אחד לשעבר (שהוא ממש לא לשעבר, אני מציע שיחליף כינוי) שלח את הקטע הבא לקטגוריה ההולכת ומתגבשת של "ניו-אייג'" לאימייל הסגול עם הנקודות הצהובות:

האם יש ישויות שהנן זכר ונקבה?
"זכריות ונקביות הנם התגלמות של אותו העניין ביחיד מותנה. קשה לנו להסביר את עניין הזכריות והנקביות שלנו מפני שמערכת ההתניות כאן הנה שונה לחלוטין ממערכת ההתניות של בני האדם. נוכל לומר שמנקודת מבטך על זכר ונקבה אכן קיימים צדדים ניגודיים אילה בנו והדבר גם תלוי ומותנה ברמת התפתחות הנשמה, הזיהוי של הנשמה עם מערכת האמונה של אותה יחידה ובבחירת אותה יחידה לשיעורים שמעבר לזמן הארץ.
(…)
מכורח המציאות מחייבת המצאות בגוף פיזי להיות נתונה בתוך פחדים, יצרים ורצונות לקבלה מיידית של תשוקות ותאווים. אל נא תדרוש מגוף פיזי זה להתנהג בצורת הרוח שאתה. עם זאת דע לדרוש במבוקר כי גוף זה ישרת את אדונו ובתמורה יחווה נחת רוח לבוראו ויוצרו ובכך יעצים את מקורו ואת האור הנמשך לתוכו"

(מתוך המאמר "מיניות ברוח" מאת אילן אביב, מנהל אתר התקשור הישראלי)

עדכון: מצטער, אבל לא יכולתי להתאפק:

"מזה כ-9 שנים שאני מתקשר עם קבוצה מופלאה של הוויות אור (…) ישויות אלה מעבירות לבני האדם אינפורמציה ואהבה לגבי התפתחות האנושות. הקו הברור והבלתי מתפשר שלהן הוא, חופש הידע, חופש האדם וצמיחה של המין האנושי (טרנספורמציה) עד להבנת כוחנו האמיתי והשלת הקליפה העוטפת את היותנו"

(אילן בהצצה נדירה לקרבי טכנולוגיית התקשור)

4 מחשבות על “הרהורים על זכר ונקבה

  1. שיואו, אני חייב לברר משהו. כאילו, הבנאדם הזה ממש יושב בבית כמה שעות כל יום ומתקשר? נגיד, כשכל עם ישראל יושב ורואה דודו טופז, הוא מדבר עם ישויות אור שמעבירות לו אינפורמציה ואהבה לגבי התפתחות האנושות? ואולי זה אותו דבר, בעצם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *