אלכימיה: מחרטא לכותרת

קשה לחשוב על פרקטיקה יותר בזויה ונמוכה מאשר להוציא מצלמה לרחוב, לשאול כמה אנשים שאלה ולהוציא מזה כותרת על מה ש"העם חושב". אין פלא לכן שזה בדיוק מה שנרג' עושים.

בחיפה חרצו את הדין: "ששניהם יעופו"

כך נכתב בכותרת של הידיעה אליה צורף סרטון וידאו בו ראיין כתב נרג' תשעה (9) אנשים שלמים! אין זה משנה שאחד מבין התשעה אמר שהוא לא מתעניין בכלל בנושא הזה ושיעזבו אותו בשקט. זה גם לא משנה שאחד מהם אמר ש"אולמרט בסדר, מופז בסדר, החיילים בסדר, המדינה בסדר". הרי גם זו היתה יכולה להיות הכותרת. אבל לא, עדיף לייצר כלום משום דבר, לצטט גברת שטוענת שצריך להשליך את הפוליטיקאים לכלא ואם אפשר לתפוס שני פריימים שבהם מופיע גם עיתון "מעריב", בכלל טוב.

אני חושב שאני מתחיל להבין מה מעצבן אותי כל כך בנרג'. למרות שמדובר באחד מאתרי התוכן הגדולים והחשובים בישראל, רמת העיתונאות בו מזכירה את המקומון הכי עלוב וירוד שרק אפשר להעלות על הדעת.

זה לא עיתונות – זה חרטא.

13 מחשבות על “אלכימיה: מחרטא לכותרת

  1. נראה לי שאתה גם היחיד שקרא את זה. אין שם קוראים. למקומון הכי שכוח אל יש קהל יותר לויאלי מלאתר הזה. כך שהם מתוגמילם היטב על העשיה שלהם. אפשר להתנחם בזה…

  2. ואולי נרג' הם דוגמה לתקשורת פוסט-מודרנית?
    מדובר בעצם בביקורת חריפה על דלות התקשורת בתחפושת של מיצג אור-קולי.
    יובל, אתה כנראה לא "פוסט" מספיק בשביל להבין את זה.

  3. כל ערוצי הרדיו והטלויזיה עשו דבר דומה.
    מה שמעצבן אותי בnrg זה דווקא הפער המעצבן בין כתבות טובות על נושאים חשובים שאין באתרים אחרים,
    לבין כתבות ומדורי זבל שנועדו לפנות הכי נמוך שאפשר.
    לא אוהב את ההכללות אבל יתכן שהפרופורציות של הנמוך נוטות לרעת nrg.

  4. סתם עידכון בנושא, שעה וארבעים אחרי פרסום מסקנות הביניים של דו"ח וינוגרד, ושלושת העמודים הנצפים ביותר ב-NRG ע"פ חלון הרייטינג הם מתוך ערוץ הרכילות. (פפרצי של רוני, דוגמנית בהריון ונינט בחדר כושר, בסדר הזה) אני נוטה להאמין שמדובר בטעות, אבל לא מן הנמנע שצריך להחליף גם את העיתון וגם את קוראיו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *