אספנות

הנה אתר מקסים של מוזיאון וירטואלי למכונות כתיבה עתיקות.
אם הייתי בעניין של אוספים וכאלה, איסוף מכונות כתיבה ישנות היה מתמודד נאה (ואולי אף מוביל) על סוג האספנות בה הייתי בוחר.

מה שמזמין את השאלה: איזו טכנולוגיה אתם הייתם אוספים?

12 מחשבות על “אספנות

  1. רק מכונות כאלה, כמו בתמונה הזו. יפהפיות.
    טוב, ואולי מחברות. יש לי פטיש די קשה למחברות, במיוחד אלה עם הכריכה הקשה. עדיף במראה עתיק, אבל גם עם לוגו של רוני סופרסטאר הולך. רק שיהיה עבה עם כריכה קשה.

  2. יש לי 3 מודמים אנלוגיים בארון, שניים v90 והשלישי v92. בצירוף מקרים מוזר, כולם של conexant. מזל. זה היחיד שאני זוכרת את הסטרינגים שלו פחות או יותר בע"פ.

    מתגעגעת לצליל החראקות הזה, זימרת המודם.

  3. יש לי מכונת כתיבה חשמלית של Brother (אשכרה עובדת) טלפון חוגה שחור (כבר שלוש שנים אני לא מוצא שקע לחבר אותו), ואקורדיון (שלפני כמה שנים נוגן עליו קטע מצחיק). אני לא נוגע בהם בדרך כלל, אז אפשר לכלול אותם בתור פריטי אוסף לא מוגדר. מה שכן, אם הייתי יכול – הייתי אוסף גיימווצ'ים. המשחקים הקטנים האלה, בקופסאות הדקות, עם כפתורים בשני הצדדים. משחקים עם האגודל. גרפיקת מונוכרום, מוסיקה צפצפנית. אבל מה – יש שם את הקופים הכי מפחידים שראיתי בחיים שלי.

  4. גם לי יש ספקטרום, אבל עם ציוד מלא: מדפסת, ג'ויסטיק, ואפילו משהו לא ברור המכונה מיקרודרייב. זה נדיר.
    ספגתי עלבון קשה כשראיתי שיש אתרים שנותנים אמולציה של ספקטרום בתוך Java Applet. מה הדבר הבא? מחשבון בשעון? משחקים בפלאפון?!

  5. מעונינת למכור מכונת כתיבה באנגלית שלא היתה בפועל בשימוש אף פעם ונרכשה ב- 1980 בארה"ב, מסוג- smith corona יש גם 3 סרטים, היכן כדאי לפרסם?

    תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *