יהיה מרגיז

פעם, כשהייתי ילדה, שנת 2000 נראתה כמו פיסה מתוך ספר מדע בדיוני. זו היתה השנה בה הכל יכול לקרות, כולל מכוניות טסות, רובוטים בכל פינה ובגדי לייקרה נוצצים. שנת אלפיים היתה העתיד. ככל שהזמן התקדם, הבנתי שהתחזיות עומדות לחטוף את המציאות בפנים, וששום דבר לא עומד להיות כפי שדמיינתי לעצמי, חוץ מהלייקרה וחבל.

עושה רושם שלעולם לא נפסיק להתנבא בנוגע לעתיד, שזה חביב כמו נוסטלגיה אבל להיפך. התחזית של valleywag נחמדה בעיקר מכיוון שהיא מצליחה להתנתק מהנטייה להתבונן בעתיד במשקפת הקיצוניות ולראות בו משהו נפלא או לחליפין – מבהיל. אולי בגלל ההתמקדות בעתיד הקרוב, התחזיות המוצגות נראות מציאותיות להחריד ומעצבנות לא פחות וכוללות שיחות סלולריות במטוסים, פרסום אגרסיבי ומעיק בכבישים והרבה הרבה יותר אייפודים. לא ברור איך לא נכנס לרשימה הדבר המרגיז ביותר – העובדה שגם בשנת 2,500 היו"ר ימשיך להציק לנו כדי שנכתוב פוסטים.

9 מחשבות על “יהיה מרגיז

  1. אפרופו ניבויים מוגזמים לעתיד. מכירים במקרה מישהו בשם אשר עידן? … (שאלה רטורית) פשוט נתקלתי במאמר "מאלף" שלו היום על ווב 2.0/ 3.0/4.0 (ברצינות..) …. על זה סבא שלי היה אומר "ג'יזס פאקינג קרייסט…" (וסבא שלי היה דתי)

  2. אני אומר הידד לקיצוניות!
    אני חושב שהקיצוניות הזאת פיתחה הרבה דברים נפלאים (והרבה דברים הרבה פחות נפלאים) אבל סך הכל הקיצוניות הזאת מניעה לנו את המוח עוד טיפה.

  3. נקודה 2 שלו משעשעת במיוחד. בעתיד, שימו לב, יהיו בכבישים שלטי פרסומת שמחליפים תמונה כל 8 שניות! ממש מסיח את הדעת. אני בינתיים רואה טריילרים שלמים ל"הבורר" בארלוזרוב פינת נמיר בכל פעם שאני עומד ברמזור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *