הקונצרן ממשיך להשתלט על העולם

רגע לפני שהקונצרן רוכש את גוגל (או מיקרוסופט, עוד לא החלטנו), הודיעה לנו חטיבת יחסי הציבור שאי אפשר להמשיך במהלך לפני שהגלוב מקבל לוגו משל עצמו. ולכן, קוראים יקרים, קבלו את הלוגו החדש של הגלוב.

מי שמעצב העדער ורוצה עותק באיכות גבוהה מוזמן להשתמש בקובץ הזה (GIF 1280×1196). אם מישהו רוצה את הלוגו בפורמט וקטורי (נגיד WMF או EPS או כל דבר אחר) מוזמן לפנות אלי במייל. כמו כן יתכן שזה לא לוגו, אלא גלובו, אבל צריך לברר עם היו"ר.

מכאן זה היו"ר מדבר:

בחודש האחרון, מסתבר, מתנהלת תחרות בלוגים ב"בלוגרים.נט". בשלב הזה הגלוב נמצא במקום השני בקטגוריית "בלוג פוליטיקה, קהיליה וחברה". זו כמובן תוצאה לא הגיונית שמנוגדת לחוקי הפיזיקה, הבוטניקה והכירופרקטיקה.

אי לכך ובהתאם לזאת, הגיע הזמן שניקח את התחרות ונמשיך הלאה (או למנהטן או לברלין).

לחצו כאן, והצביעו עבור הגלוב (יש מין צלב ירוק כזה מתחת למספר הנקודות. לחצו עליו) כדי שנוכל לחזור ולעסוק בדברים חשובים. כמו היפנים האלו. לא, באמת!

32 מחשבות על “הקונצרן ממשיך להשתלט על העולם

  1. הלוגו החדש פשוט מכוער. אלא אם הגלוב נכנס לתחום חותמות הכשרות, ואז אני מציע את עצמי לתפקיד רב הגלוב.

  2. ניצן – שלח אליי המלצות, אתה לא היחיד שמעוניין במשרה.

    ואגב, אנחנו פתוחים ללוגואים אחרים. זו בשלב זה רק הצעה. אם למישהו בא לעצב לוגו אחר – יותר מנשמח.

    (ניצן- בתור מועמד לרב, הצבעת? אני מאוד מקווה שאתה אומר אמת כי אתה יודע, אתה רב! טוב נו, מועמד לרב)

  3. האמתי אני מסכים עם ניצן. פתאום הגלוב מזכיר יותר את מיקרוסופט מאשר את גוגל[אני מדבר על מרכזי הפיתוח]. תיכף ץגידו שמכרתם את הסגוויים בגלל שזה לא עמד בתקנות הבטיחות החדשות. וגם לקחתם את המכונת אקספרסו, וגם את הסניף של מוזס, כי שניהם יכולים להיות מסוכנים לבריאות.

  4. מה שרועי וניצן לא מבינים, זה שלוגו web 2.0 כמו של גוגל וכל האופנות האלה של ורוד וירוק והשתקפויות וצללים זה בסך הכל טרנד חולף, שבעוד שנה שנתיים נצחק עליו ולא נבין איך חשבנו שזה יפה. הלוגו של הגלוב יראה קלאסי גם בעוד 100 שנה.

  5. ומכיוון שאנחנו מתכננים להיות פה עוד 100 שנה (טוב לא אני, אני זקן, אבל ג'וני. טוב ג'וני זו לא דוגמה טובה. תמר!), אז זה חשוב!

  6. הלוגו החדש של הגלוב לא מאוזן אופקית (טקסט מול עיגול אחורי) ובכללי לא משהו.
    הנה, קחו.

    אני חושב שאני אשב היום בערב ואראה אם אני יכול לעצב משהו נחמד יותר. לא מתחייב.

  7. עומר – התחייבת. זה אבוד. נשמח מאוד.

    (פרומו: בעוד זמן קצר אני מעלה פוסט נוסף העוסק בתחרות. לא קשורה, אבל תחרות)

  8. בס"ד
    יובל – לאחר התייעצות עם חכמים בני מתחכמים, הוחלט שהמגזר הדתי אכן נוטה להצביע לגלוב. ההחלטה הסופית תינתן ב-31 לחודש בשעה 23:50, שהיא על פי ההלכה השעה הריווחית ביותר לכל הצדדים המעורבים.

  9. אמממ, ר"ש, שמנו לב, אבל מאחר שאתה עיצבת את זה, העדפנו לא לשאול, מחחש לשמוע תשובה ביזארית שתמאיס עלינו את המוסד הנפלא הזה.

  10. הצבעתי 4 פעמים. מספיק או שאני אכתוב סקריפט שמצביע במקומי? (אל תדאגו, זה לא רמאות, זה הקולות של כל האנשים שכלואים אצלי במרתף)

  11. לצערי אני נאלץ להסכים עם ניצן ועם רועי (לא היה לי כוח לקרוא את העשרים תגובות אחריהם) בפעם הראשונה שראיתי את הלוגו ישר עלתה לי החותמת כשרות מול העיניים.

  12. אנחנו מוחים. RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE! RUBBLE!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *