שירות חדש: נכתוב עבורך טוקבקים

הודעה לעיתונות. לא נגענו:

מי רוצה להיות הכי נפצה בקפה?

משרד יחסי הציבור ביט תקשורת מציע שירות חדש: קידום בקפה דה מרקר

תל אביב, ‏13/08/2007 – משרד יחסי הציבור ביט תקשורת מציע שירותי חדש: קידום בקפה דה מרקר. השירות החדש מיועד לבעלי מקצוע ועסקים שרוצים לשדרג את החשיפה שלהם ברשת החברתית שהיא קפה דה מרקר.

קפה דה מרקר עובד על שיטת הכוכבים. יצירת קשרים עם מספר גדול של חברים וצפיות מרובות בפרופיל שלך מייצרות לך יותר כוכבים. ככל שיש לך יותר כוכבים כך הסיכוי שלך להופיע בעמוד הבית של האתר או ברשימת המומלצים עולה ובדומה למנוע חיפוש דירוג גבוה משמעותו תנועה רבה יותר. במסגרת השירות ביט תקשורת תכתוב ללקוחות מהקפה פוסטים, טוקבקים ודיונים ותיצור עבורם קשרים עם חברים אחרים.

מביט תקשורת נמסר כי השירות נועד לתת מענה לצורך גובר בעולם המקוון. אנשים יוצרים קשרים אישיים ועסקיים באמצעות רשתות חברתיות כמו קפה דה מרקר ולכן הקידום ברשת חברתית הוא לא פחות חשוב מקידום בגוגל.

כאשר כתבתי את הפוסט על “היחצ”נים – הגרסה העילגת” לא תארתי לעצמי ש”ביט תקשורת” יתעלו אפילו על עצמם, יוציאו הודעה עיתונות שעוסקת בעצמם ויצליחו לשגות באיות המילה “נצפה” שמופיעה בכותרת.

מעבר לדחקות הרגילות, ההצעה של בוטיק היח”צנות מעניינת בפני עצמה. שני השותפים, אבינועם ושותפו בן ה-80 (מה? אבינועם עצמו אמר – ראו תגובה 13 – ואבינועם הוא איש ישר), מציעים שירות חדש במסגרתו הם:  יכתבו פוסטים ללקוחות שלהם, ואז יפרסמו טוקבקים שהם עצמם יכתבו לפוסטים שהם עצמם כתבו ללקוחות שלהם ואז יצרו דיונים שנסמכים על הטוקבקים שהם עצמם כתבו לפוסטים שהם כתבו ללקוחות שלהם, עובדה שתאפשר להם ליצור קשר עם חברים אחרים בקפה.

מה שמעלה את השאלה, מה יקרה אם הם יצרו קשר עם חברים אחרים שמאחוריהם מסתתרים יח”צנים אחרים שכתבו פוסטים וטוקבקים ודיונים עבור הלקוחות שלהם? האם זה אומר ש”ביט תקשורת” תעבור ליקום מקביל שבו ישויות וירטואליות (שבשאיפה יודעות לאיית) יתקשרו עם ישויות וירטואליות אחרות שאינן בינן לבין המציאות שום קשר חוץ מאשר הודעת לעיתונות?

בהתחלה חשבתי שההודעה לעיתונות היא מחמאה לקפה הטוש, אחרי הכל מישו נורא מתאמץ לעשות SEO של המקום שלו בקפה. מצד שני, עם כאלו מחמאות, מי צריך עלבונות?

[זהירות, לפוסט זה פוטנציאל תגובות של מגיבים חדשים ואנונימיים  שיסבירו לכותב שורות אלו שהוא עיתונאי קטן ומתוסכל שאף פעם לא עשה שום דבר בחיים שלו. כל קשר בין תגובות אלו לבין “ביט תקשורת” הוא מקרי לחלוטין]

27 מחשבות על “שירות חדש: נכתוב עבורך טוקבקים

  1. [גילונאות: מכיר את אבינועם שנים]
    אני חושב שהשירות עצמו מצחיק ומזכיר שירותים אחרים שניתנים כבר בחו”ל. אני מקווה שאבינועם יעשה מיליונים מהשירות שיביא לו לקוחות שחושבים שבאמת מפרופיל הקפה שלהם ניתן לעשות כסף.

    מצד שני, אבינועם כנראה לא יעשה את זה ב99 סנט.

    אני צריך להתחיל לפתוח פרופילים של בחורות אטרקטיביות בקפה רק כדי לצרף אותן כחברות של כל מיני אנשים שמעוניינים בקידם גם.

  2. אולי גם ביט תקשורת הוא לקוח של משרד יחסי ציבור אחר שכתב את ההודעה לתקשורת הזאת עבורו במטרה לעורר דיונים ולהגדיל את הפרסומת לביט תקשורת.

  3. לג’ – לדעתי בכל אתר קהילתי זה יכול לקרות. לאנשים יש נטייה לתת אמון באחרים ולאשר חברים שהם לא באמת חברים. אגב, אין לי ספק שכבר היום אנשים מייצרים פרופילים מזוייפים בקפה כדי לקדם נושאים כאלה ואחרים. לגבי היעילות של מהלך כזה, אני מקווה שהיא נמוכה מאוד, לטובת הקפה.

  4. קודם כל זה שירות. יש עוד כאלו שנותנים שירותים מהסוג הזה, נדמה לי שאפילו יותר מכמה משרדים ספורים, רק הם לא פורטים את זה עד כדי כך לפרוטות. (קפה דה מארקר).

    דבר שני, זה שירות מעניין כי מעבר ל -“אנחנו נכתוב עבורך פוסטים” הם בעצם אומרים – אנחנו נהיה אתה. זה כבר לא נדברר אותך, נייחצן אותך, נקדם אותך אלא ממש ניכנס לדמותך הוירטואלית וניצור אותך … מעניין אם ההצעה הזו הולכת הלאה. ננהל במקומך את החברה, נשכור ונפטר אנשים, אחר כך ננהג במכונית הביתה, נספר סיפור לילד, נכין ארוחת ערב מפנקת לאישה וגם… כן… תגיד, מה עם קצת יותר סקס בגלוב?)

    דבר שלישי, זה מצחיק בייחוד כמו שציינת פוסטים של אחרים יחצנים אחרים וכיו”ב.

    ודבר אחרון, זה עובד. ככה זה. אפשר לרדת באופן נקודתי על כל סיגמנט ו/או מעשה זה או אחר של פירסומאי, רעיונאי, איש יחסי ציבור, יועץ שיווק וכיו”ב אבל בסופו של דבר זה עובד… זה באמת מקדם את “הביזנס”

  5. השם ישמור, האנשים האלה רוצים להיות הכי נפצים בקפה דהמרקר, ואני לא יכול להיות אפילו הכי נפצה בגלוב!
    אולי אני באמת אשכור את שירותיהם הנפלאים של אנשי “ביט תקשורת”, כדי שיכתבו בשמי תגובות מתחכמות וטיפשיות בזמן שאני בצבא או סתם רואה פורנו.
    אז אני אהיה באמת נפצה.

  6. יובל – הנה אני גם מגיב ולא רק קורא.
    בלונדינית – אני לא מאמין שהבנתי את מה שכתבת… אני מתדרדר.
    ג. – למה אתה לא מגיב בשם מלא, זה לא יפה…
    אבינועם – … אה… אהם… אהה… עזוב, לא חשוב…

  7. אגב על כאלה אמר רבי עקיבא –
    “מי שעובד בכתיבת טוקבק לאחיו, שלא ייתפלא אם הוא מקבל ביקור פתע מפרופ’ הלל וייס תובב”א שליט”א גח”ט זצוקללה”ה”(זאת היא הגירסה המצונזרת ללא דברי הברכה הנפלאים של הפרופ’ ירום הודו).

    נ.ב. תגובת בזבוז זמן זו הובאה לכם בחסות משרד היחצנות “זוכמן את זוכמן” בע”מ(קבוצת בת של “חפציבה”)

  8. הטעות היא לא שלך, אלא של מתרגם הספר לעברית. השם המקורי הוא The Grasshopper Lies Heavy. קשה לתרגם את זה. אבל אז אתה קורא שהכוונה בשם המקורי היא לפסוק מספר קהלת. אתה בודק את הפסוק, ואת הפירושים שניתנים לו (כי הוא מאוד לא ברור), ואז אתה מבין שאין קשר לעמידה יציבה.

  9. למי שמעוניין, אני מוכר כוכבים בקפה.
    1 כוכב – 30 שקלים.
    2 כוכבים – 55 שקלים.
    וכימטב המסורת היהודית – שלוש בעשר.

    למעוניינים – נא להשאיר מספר כרטיס אשראי ותוקף.

  10. קודם כל זה בהחלט יכול לקרות בכל מקום, וגם קורה
    שנית, גם אני בהלם, התעלות על כל איכויות יחצניות נלוזות שאי פעם יצא לי לפגוש (ובעבר עבדתי מול רוב משרדי היחצ בארץ, ומה אומר לכם, דברים קשים נראו שם, עילגות היא מילה עדינה למה שקורה שם..)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תצוגה מקדימה: