הנשיקה הראשונה קובעת הכל

אז הכרת מישהי נחמדה. אז אתם מדברים במסנג'ר. אז החלטתם לצאת לסרט. אז יצאתם לסרט. אז היה סרט נחמד. אז ישבתם אחרי זה באיזשהו מקום. גם המקום היה נחמד. אז אתה מלווה אותה הביתה. אז אתה לא עולה אליה הביתה כי אתה ג'נטלמן וכל זה. אז החלטת בכל זאת לתת נשיקה. אה הא!

מחקר חדש מצא: הנשיקה הראשונה עשויה לחרוץ את גורל הקשר כולו. מסתבר שבמהלך הנשיקה הראשונה מועברים מסרים כימיים חד-משמעיים אשר יגרמו לבת הזוג לחרוץ את גורל הקשר כולו. אם היתה נשיקה טובה, היא תחליט לשמור אותך עוד קצת. אם היתה נשיקה רבה, off with your head. ומה בקשר לגברים? אותם מעניין רק אם הם יכולים להכניס לשון או לא (הנשים אגב, לא ממש מתות על העניין הזה).

העיקר שאין לחץ.

9 מחשבות על “הנשיקה הראשונה קובעת הכל

  1. מה שמדהים בכל הכתבה הזו, זה שגם ב"מחקר מדעי" נאור כזה טוענים שם שנשים נוטות יותר לחפש long-term relationship. לא הוסכם כבר שזה לא תמיד נכון?

    חוץ מזה שבדרך כלל, הנשיקה היא לא מה שגורם לי להחליט אם לצאת איתו או לא. אני נוטה להתייחס יותר לעובדה אם הוא אידיוט או לא, וכאלה.

  2. רוגל- לא הבנתי אותך. גם ד"א, ייתכן ואני הראשון שקרא בכלל ת'פוסט הזה, ראיתי אותו עוד ב2 וחצי. לא מצאתי מה להגיב. הסיפור הזה נשמע לי לגמרי מהתחת.

  3. גמרת את הדוקטורט? בישלת לחג? נתת צומי לילדות? עכשיו אפשר להתפנות לדברים החשובים באמת: מה צריך לעשות בדייט ראשון.

    (תזכיר לי שוב כמה עשורים עברו מאז הפעם האחרונה שהיית באחד כזה)

  4. פינגבק: שווה קריאה ~

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *