השוק והתדהמה

מסתבר שאף יצרן מחשבים לא רוצה להתקין על המחשבים שלו (בין אם ניידים או לא ניידים) את מערכת ההפעלה חלונות XP ללא נגן המדיה (גרסה המוכרת בשם "Windows XP N" שנולדה כתוצאה מחקירת ההגבלים העסקיים שהתנהלה נגד מיקרוסופט באירופה). לא רק זה, מסתבר שאין דרישה בקרב הצרכנים לכזו מערכת הפעלה. שזה באמת מדהים. אני פשוט בשוק, אני המום, אני לא יודע מה לעשות עם עצמי מרוב הידהמות תדהמתית.

עד שהרגולטורים במדינות השונות לא יבינו שהדרך היחידה להרתיע את מיקרוסופט היא להטיל עליה קנס של 2-3 מיליארד דולר בכל פעם שהיא עושה איזה פאול, מיקרוסופט תמשיך להתגלגל מצחוק כל הדרך לבנק.

מחשבה אחת על “השוק והתדהמה

  1. כאן מתגלה הפער בין הרצון להעניש את מיקרוסופט ובין טובת הצרכן. האם מיקרוסופט פגעה בריל נטוורקס כשהתקינה את נגן המדיה על כל עותק של ווינדוס? יתכן. האם זה פגע בצרכן? ממש לא בטוח, ועובדה היא שהצרכן אינו מתעניין בנגן של ריל. אישית הייתי שמח לוותר עליו, בעיקר מפני שכאשר מתקינים אותו, הוא מבצע השתלטות עויינת וחצופה ביותר על המחשב. ככה לא מתנהגים. ולכן, גם כאשר כופים עלי את הפורמט הלא-ממש-מוצלח שלהם, אני מעדיף להשתמש ב-Real Alternative המצוין, שלא מבצע לי במחשב מעשים מגונים.
    http://www.free-codecs.com/download/Real_Alternative.htm

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *