הודעה לעיתונות

לפעמים אני אומר לעצמי (זה קורה לי הרבה – שאני מדבר עם עצמי) שיש מזל שהמציאו את הדואר האלקטרוני. אחרת איך אפשר היה לפרסם הודעה לעיתונות ובכל זאת לחתום עליה כאילו מדובר בידיעה עיתונאית?

אין לי ספק שלכתבי ICE קשרים חובקים עולם עם התוכנית "tannant on tv" הבריטית וזו, ורק זו הסיבה בגינה ידעו שהפרסומת עומדת להיות משודרת שם בחודש הבא. אני גם משוכנע ש"אייל לוין, מנהל התקשורת השיווקית בברק" סיפק את תגובתו הספונטנית בשל הפנייה הנרגשת של ICE וזאת במסגרת התחקיר שערכה "הכתבת" מיטל זדה על הפרסומת שמסמלת "שהמובילות השיווקית והקריאטיבית של ברק הינה בינלאומית".

אין ספק, ICE הצליחו באופן רשמי להפוך לפח האשפה של היחצ"נים.

4 מחשבות על “הודעה לעיתונות

  1. 1. יש כדורים נגד זה, אתה יודע.
    2. המגפה של "בואו נכתוב בשבילכם ואתם תפרסמו וככה תחסכו כסף על כתבים ואנחנו על הוצאות פרסום" עובד לא רק באייס, אבל הם ללא ספק שולטים בז'אנר.
    3. האמאמא של התחקיר, בטח.

  2. אם יש לך את המייל שלהם, אז אני אשמח שיכניסו כל מיני "הודעות לעיתונות" שיש לי לפרסם.

    1. קמתי היום
    2. חציתי את הכביש בדרך ללימודים
    3. כתבתי פוסט חדש בבלוג
    4. אני הולך להתמודד ברשימת מרצ לכנסת

    ועוד…

  3. מדובר בתופעה מגונה שהפכה לסטנדרט. אבל עם שכר העיתונאים בלה-בלה, ונוחות השימוש בקומוניקטים, מדובר ללא ספק במפלט קל שעוד ילך ויגבר.
    מה שעדיין מרגיז הוא חוסר השוני המופגן בין הקומוניקטים ל"ידיעה". לפחות שינסו לשנות, שיוסיפו מידע, שיסננו ליקוקים עצמיים, אנא עארף מה, אבל לשים את זה כמו שזה – פשוט בדיחה שהפכה כאמור לנורמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *