לפני שהמבקר יבוא: אני מתוודה

הודעה אנונימית שהגיעה אל האימייל הסגול עם הנקודות הצהובות דיווחה לי שמבקר המדינה עומד לבדוק את הנעשה בקונצרן. לאור הפרסומים היום מדוח המבקר הנוכחי אני מבקש להקדים תרופה למכה.

1. מוסיף. כפי שחשדתם למוסיף לא קוראים "מוסיף". אני יודע, אתם בשוק. למוסיף קוראים נחמה. נחמה דרור. היא אחות שלי. כן, מוסיף היא אחות שלי.
2. תמר. לתמר קוראים רוחמה. רוחמה דרור. אין פלא שהיא מעדיפה שיקראו לה "תמר". רוחמה היא בת-דוד שלי. מצד אבא שלי. וכן, היא נימפומנית, זה בטיפול.
3. ר"ש. שמו של רואה שחורות הוא בני. בני דרור. על שמו נקרא הצומת. הוא אחיין שלי.
4. ילדה. שמה האמיתי של ילדה הוא רקפת. רקפת צנעני. היא החברה של מוסיף. כלומר נחמה. כן, נחמה מעדיפה נשים, אם אפשר תימניות. אז?
5. ג'וני. ג'וני דו (ז"ל) הוא דני יצחקי, בנה הממזר של שכנתי הצולעת שהיא במקרה אחות סבתי. אחות סבתי מתה אז פיטרנו אותו. ממילא לא סבלנו אותו.

זהו. אין לי מה להחביא ואין לי במה להתבייש. אני דואג לקרובי משפחה שלי, אז? אם מישהו קרוב משפחה שלי זה אומר שהוא לא יכול להיות סבל ברשות שדות התעופה, אהההה, כלומר חבר הנהלה בקונצרן?

17 מחשבות על “לפני שהמבקר יבוא: אני מתוודה

  1. אני חושש שמישהו הטעה אותך, משרד מבקר המדינה הוא מחלקה בענף העמדת פנים, אגף מערכות משטר, בחברת "דמוקטטורה טכנולוגיות" שהיא חברה בת של הקונצרן.

  2. תמר – צודקת (זו נקודה רגישה אצלה, תהיו נחמדים).

    ילדה – המממ, לא לפני כולם ילדה. באמת נו.

    ר"ש – פאק. למה אני תמיד יודע אחרון למה?

  3. תמר, לא צריך להגיד מאותגרת סוללתית?

    ואכן גילויים מרעישים, ולול ע-נ-ק על 3 (זה אומר שבאמת יצאו קולות צחוק מהפה שלי שגרמו לאמא שלי להתעורר משנת ה"צהריים" שלה בבהלה).

  4. עכשיו כשמתבררים לי לראשונה פרטי הביוגרפיה האמיתיים שלי, לא נותר לי אלא להגיד: שיו, איזה מזל שמתתי.

  5. יובל, הרי כולם יודעים שאלו לא קרובי משפחה שלך. לא מדובר פה בשחיתות המינורית יחסית של סידור עבודה לקרוב משפחה, אלא בסידור עבודה לאישיות נפרדת של אותו בן-אדם. וזה, כל פסיכיאטר יעיד, חמור בהרבה.

    ר"ש, תודה על הקריאה המצויינת שסידרת לי. חבל רק שב-2 בלילה.

  6. יש אולי מתמטיקאי בקהל? יש לי תחושה לגבי דו"ח הנפוטיזם שאם נבדוק מהו אחוז קרובי המשפחה שאמור להימצא בקבוצה של 28000 עובדים מבחינה סטטיסטית, כל הדו"ח הזה ישמע פחות מטריד.

  7. הפוך על הפוך?
    או שמא הפוך על הפוך על הפוך?
    או אולי הפוך על הפוך על הפוך על הפוך?
    עברתי לשינת חורף, קניתי פוך…על הפוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *