תחרות הסטארט-אפים המגוחכת בעולם

הרבה דברים רעים קורים כאשר בועה כלכלית מתפוצצת; אנשים מאבדים את מקום העבודה שלהם, חברות נסגרות, פיתוחים מבטיחים מופסקים.

ועדיין, נראה שלפחות דבר אחד טוב קורה מהשפל הכלכלי אליו נזרקה ארה"ב ואיתה גם תעשיית ההייטק שלה, והוא שהבלוג הטכנולוגי טק-קראנץ', חוזר לממדים הטבעיים שלו. בשיאו היה טק-קראנץ' לאתר השמועות החצי מבוססות הכי מוצלח ברשת ולממליך המלכים הרשמי של הסטארט-אפים הבועתיים של עמק הסיליקון, עובדה שהפכה את מייסד הבלוג, מייקל ארינגטון, לנפוח כל כך עד שלרגע היה חשש אמיתי שהאיש יצליח להתגבר על כוח המשיכה.

אם מישהו צריך הוכחה לעד כמה מגוחך הפך האתר הזה כל שהוא צריך לעשות הוא לבחון את רשימת המנצחים בתחרות שמארגן האתר ולגלות שבין חברות הסטארט-אפים שהתמודדו בה ואף זכו בחלק מהקטגוריות, נמצאות חברות בלתי מוכרות דוגמת פייסבוק, גוגל ואמזון ואפילו פנדורה, חברה שנוסדה לפני המממ, תשע שנים.

אחד המגיבים בפוסט שמכריז על הזוכים כתב: מדוע שלא תוסיפו גם את מייקרוסופט ו-HP? לדעתי גם יבמ יכולה להרגיש מקופחת.

5 מחשבות על “תחרות הסטארט-אפים המגוחכת בעולם

  1. בפפרזה של פורסט גאמפ:

    TechCrunch is like a box of chocolate. You never know what you're going to get.

    מצד אחד, אמנם יש דעות חסרות טעם, סיקור שנראה מוטה, מנת יתר של טוויטר ואייפון, ושמועות חסרות בסיס. אבל מצד שני, יש גם שמועות שיש להן בסיס וכמובן, כיסוי נרחב מאוד שמוגש לעיתים בצורה פיקנטית (ולפעמים דמגוגית).

    צריך רק להפריד את העיקר מהתפל, ונהנים.

  2. לכל דבר במיקרוסופט יש מינימום שלוש שמות. מי יודע להגיד מה ההבדל בין Windows Live Mail, Windows Mail, Hotmail וכו' בכלל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *