הממלכה המאוחדת חשה בטוב

הו שלום לכם.

רגע לפני שאני יוצא אל היום השני בסיור הרשמי שאני עורך בממלכה המאוחדת, סיור שמתוקף מעמדי מבוצע בחסות המלכה המבקשת לשדל את היו"ר להנפיק את הקונצרן דווקא בבורסת לונדון ולא בבורסה התוססת של איי פיג'י (אמרתי לה: "אליזבת, יש דרכים טובות יותר לשדל את היו"ר". היא לא הבינה את הרמז) החלטתי לעדכן אתכם במתרחש. אבל, מכיוון שאין לי הרבה זמן אעשה זאת בקצרה:

1. קר אבל ממש לא ממש קר! הייתי אומר שקר כאן כמו שקר בירושלים ביום חורפי ממוצע לגמרי. שזה לא חם, אבל רחוק מלהיות משהו שאנחנו לא מכירים. בקיצור, כל ההפחדות על הקור הלונדוני בינתיים לא עושות עליי רושם.
2. עוד לא ירדה כאן טיפת גשם למרות שבדרך ללונדון אפשר לראות שלג בכל מקום. מין הסתם הגשם עוד יגיע ואולי גם שלג.
3. הרכבת התחתית היא עדיין פלא עולם.
4. עדיין לא מתים עלינו כאן. בכניסה למרקס-אנד-ספנסר שבאוקספורד סטריט יש דוכן קטן ובו שלושה אנשים מחתימים על עצומה להפסיק את האפרטהייד בעזה כמו גם להחרים את מרקס-אנד-ספנס כי היא תורמת מיליונים לישראל. נכנסתי למרקס-אנד-ספנר לקנות מטריה.
5. לונדון עדיין יקרה. הליש"ט שלהם, למרות שהערך שלו קצת ירד, הוא הדבר הכי יקרני שיש באזור.

זו כאמור התרשמות קצרה בלבד. אולי יהיה לי זמן וכוח לעדכונים וסיפורים נוספים, אולי לא. זה תלוי באליזבת. איך שם אצלכם בקיץ? פחחחח.

כאן יובל דרור, פרי! כלומר לונדנו! כלומר לאנדאן.

עדכון: שלחתי את הפוסט, הסטתי את הוילון. בחוץ שלג אימים. אוחחחחח.

12 מחשבות על “הממלכה המאוחדת חשה בטוב

  1. (בהמשך לטל)

    ואז תעמוד לידו, תנפנף עם הידים מול הפנים שלו ותספר לו בדיחות גסות ותבדוק אם הוא עומד בפקודות של חיל המשמר ולא ממצמץ.

  2. תגיד, איך החיבור המהיר בארמון? בטח יש שם פס רחב אחושארמוטה. תוריד כמה סרטים, או לפחות את כל העונות של הסימפסונס. הרי לא כל יום בקינגהם.
    אה ו- מיינד דה גאפ

  3. תוך דור אחד
    הלינדן של סקנדלייף
    יקנה את לונדון של פירסט-לייף
    כי כל ירושליים היא ירושליים של מעלה
    (כמו שאמר אוגוסטינוס בווידויים, ודאנטה בקומדיה האלוהית)
    וכי לונדון כבר לא מחכה לי, אלא לינדן-לאבס היא דרכי

  4. הבעייה העיקרית עם מזג האוויר בלונדון, כך נדמה לי, היא לא כמה קר בחורף, אלא דווקא היעדר הקיץ – כלומר אתה לא יכול להצביע על תאריך כלשהו בלוח השנה הבריטי יותר מכמה ימים מראש ולדעת שיהיה בו יום יפה ולא גשום. בניו יורק, לדוגמא, אולי החורף קר ולעיתים מושלג, אבל לפחות הקיץ הוא קיץ.

    ובנוגע לתחבורה הציבורית – הטיוב של לונדון מעולה, אבל הוא לא מתעלה על התחבורה הציבורית של הרבה ערים גדולות אחרות בעולם המודרני (כלומר מחוץ למזה"ת). נדמה לי שאת התחבורה הציבורית הזולה והיעילה ביותר פגשתי דווקא במדריד – ואם הספרדים הבלאגניסטים יכולים לעשות את זה, אולי גם אנחנו. מצד שני, להם היה איזה ארבעים שנות פרנקו לצורך העניין – אולי גם אנחנו צריכים פאשיסט שיעשה קצת סדר – אם רק היה איזה פאשיסט להצביע לו בבחירות האלו…. נו טוב, נתפשר על ג'ומס.

  5. אני זוכר שכשהייתי בלונדון, ושוחחתי עם אחד מהנייטיב'ז על מזג האויר (אלא מה?!), הוא אמר לי:
    We've had a lovely summer last year. I think it was a Tuesday…

  6. ואני חייב להכניס לפה ציטוט מ"הממלכה הקטנה" (כי באף מקום אחר לא נותנים לי):

    British justice is the best in the world. Anyone who disagrees is either a gay, a woman or a mental.

  7. ועוד אחד (בואו נתפרע):

    Britain, Britain, Britain!… Land of technological achievement! We've had running water for over ten years, an underground tunnel that links us to Peru and we invented the cat!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *