שחר של גלוב חדש

אחת, שתיים, אחת שתיים. זה עובד? איי, איי? עובד? יופי.

גבירותיי ורבותיי, בוקר טוב.

ביקשתי לכנס את מסיבת העיתונאים כדי למסור הצהרה קצרה. אבקש את סבלנותכם עד לתום הקראת ההצהרה.
קונצרן "מאבד תמלילים", על כל חברות הבנות שלו, נוהל עד כה על ידי יו"ר הקונצרן. בזמן האחרון, איתר היו"ר מועמד ראוי להיכנס להנהלת הקונצרן. נעשתה פנייה בצינורות המקובלים (הקונצרן אוהב צינורות גומים קשים, זה מקל על ההחלטה של המועמדים) והמועמד נתן את הסכמתו.

המדובר ב – מוסיף

ככל הידוע לי, זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של הגלובים, בהיסטוריה של המאה ה-21 ובהיסטוריה של דגניה א', שטוקבקיסט מקבל עמדת ניהול בגלוב בו הוא מבקר. הדבר מעיד על שני דברים: כישרונו המרשים, שלא ניתן להתבלבל בו של מוסיף ונדיבותו שאינו יודעת גבול של יו"ר הקונצרן שבנה חצי חדר וכיור במגדל השן שבו הוא גר כדי שיהיה למוסיף איפה לשים את הדברים שלו.

מרגע זה והלאה, התג ליין למעלה משתנה באופן רשמי: "יובל דרור ומוסיף גם". כן, זהו גם ביתו של מוסיף. הוא מקבל סמכויות הנהלה שוות ומלאות. למרות זאת הוא ימשיך לתפקד ככתב חצר ודובר וזאת כדי שהשתן לא יעלה לו לראש וכדי שלא יישכח מאיפה משתין הדג (אין לי יותר קלישאות עם שתן).

אני בטוח שכולנו מאחלים לו הצלחה. ההצלחה של מוסיף היא ההצלחה של כולנו.
תוך זמן קצר יפרסם מוסיף את פוסט הפתיחה שלו.

תודה.

שאלות? כן, רינה.

13 מחשבות על “שחר של גלוב חדש

  1. בוקר טוב, תומר הראשון – ערוץ תכלת. קודם כל ברכות למר מוסיף. מר דרור, האם מעתה ישתנו יחסי הכוחות בגלוב, ומעתה ידרשו הקוראים להתרפס גם בפני חבר ההנהלה החדש? האם מוסיף סלל את דרכו אל הצמרת באמצעים כשרים? האם העובדה שביקרת בבית הקיץ שלו (בסמוך לקאן) יחד עם מספר (40) מחברייך הטובים ביותר, קשורה בדרך כלשהי לקידום המפתיע? האם ההנהלה מיועדת לצמוח אף יותר בעתיד? האם ירד גשם בשבת? תודה.

  2. מממ (תזכורת לעצמי: לבדוק את ה-IP של תומר (הראשון) ורינה).

    ובכן רינה, אינני יכול לדבר בשמו של מוסיף. טוב, כמובן שאני יכול לדבר בשמו (צינור הגומי עדיין אצלי בתא המטען) אבל אני אתן לו לקבוע את מערכת היחסים שלו עם הקוראים. לצערי מוסיף סלל את דרכו אל הצמרת באמצעים כשרים (אמרתי לו שאני מעדיף סטייק לבן אבל הוא לא הבין את הרמז).

    השמועות על הביקור בבית הקיץ שלו בקאן בלתי מבוססות ואני דוחה אותן מכל וכל – עד להופעת התמונות.

    ההנהלה מחויבת לבעלי המניות שלה ואי לכך אם יהיה הצורך להתרחב בעתיד, תתכנס ישיבת דירקטוריון ויתקבלו החלטות. מועמדים מוזמנים להעביר את קורות החיים שלהם לאימייל הסגול עם הנקודות הצהובות והם יענו לפי התור.

    בשבת צפוי יום מעונן חלקית עם גשם כרגיל.

  3. בביטול מוחלט.
    לצערי אני לא מצויד בחוש ההומור המצוין של מוסיף וממילא אינני מבין את הצורך להתחזות למישהו אחר בגלוב שלי עצמי. אני מבין את השמועות שכן מהלך צירופו של מוסיף להנהלה הוא מהלך יוצא דופן, נדיר, אולי אפילו חסר תקדים, אך אני מטיל את כל יוקרתי על הכף כאשר אני אומר לך, כשאני מביט לך בלבן של העיניים: מוסיף ואני אינם אותו אדם.

  4. יהונתן קלינגר, 2jk.org, "כיצד אתה ומוסיף הגעתם להבנות פיסקאליות, והאם זה נכון שהוא קיבל תכניות אופציות נדיבה?" כמו כן, "האם כל התוספת של מוסיף קשורה להופעת תגובתו ב'תגובת היום' באתר האנרגיה?"

  5. ההבנות הפיסקאליות הושגו בצינורות (אההממ) המקובלים.
    צירופו של המוסיף התבשל בראשו של היו"ר מזה זמן רב. העובדה שרבים וטובים הצביעו על כשרונו הרב, היוותה זרז להחלטה לנסות ולצרף אותו לשורות הקונצרן. למרבה השמחה, הוא קיבל את ההצעה וכעת הוא יכול לטפל בשברים המורכבים בגפו הימנית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *