הכשרה מקצועית

אני לא יודע מה יש בי שמושך את כל שולחי הודעות דואר הזבל לשלוח דווקא לי הצעות לקורסים וסדנאות לתיקון עצמי. הם מנסים לומר לי משהו? בכל מקרה אלון יהב-בראון מציע לי לקחת את הסדנא שלו: "לדעת לגעת בחיים דרך הרוח" בשיטת אברהם ליפשיץ.

מכיוון שאני לא הולך סתם לכל אחד, ביקשתי לברר מיהו אותו אלון יהב-בראון?

אלון יהב-בראון (השתנה מקובי משאל)
– בין השיטות שלמד במהלך השנים: שיטת גרינברג, שיטת אלבאום, רפלקסולוגיה הוליסטית וקריאה בכפות הרגליים, אבחון באמצעות כף היד ובאמצעות צבעים.

היה לי כל כך ברור שהוא שרלטן. הוא לא יודע לקרוא בטחול, באוזניים, בשיניים, לא יודע לקרוא בסלט, בפסטה או בפירה, לא יודע לאבחן באמצעות חתולים, עלים או זיופי שירים ובעיקר בעיקר, לא למד את שיטת סמוחה, אמזלג, בטיטו, בוים, צ'ייקובסקי ואינדונזיה.

שלא לדבר על זה שפעם קראו לו קובי.

16 מחשבות על “הכשרה מקצועית

  1. למי שלא יודע, שיטת גרינברג היא שיטה מופלאה שבה מפרקים לבנאדם את בהונות הרגליים אחת אחרי השניה, ממלמלים בידענות כשהוא נאנק מכאבים, ואז מטיחים בו במשך שעה וחצי את העלבונות הכי גדולים שאפשר להעלות על הדעת, מתוך אמונה שמהנקודה הנמוכה ביותר אפשר רק לרדת.

  2. אותי מסקרן לדעת, למה הוא סיבך את כל הקלינטים שלו, ובמקום לקרוא לו קובי משאל, שזה שם בהחלט קליט, הוא קורא לעצמו אלון-יהב-בראון.

  3. שיטת גרינברג זה לא כשנותנים לך לראות כל היום פרסומות של ג. יפית (ידועה גם בשם יפית גרינברג) ?

  4. אני אישית מטופל רק אצל לודמילה שוורץ-בינשטוק (השתנה מסעידה מוגרבי-בן חמו), שהיא מטפלת הוליסטית, שוקיסטית, ומרסקסיסטית, פותחת בקפה ובתריסריון, ומשווקת קריסטלים, תרופות הומיאופטיות, משחות סיניות, חדרי ילדים, סלונים, אביזרי מחשב, ציוד היקפי, פיצוחים, שוקולד, פלאפל, ושיפודי פרגית בלאפה. וכל זאת בשיטת זליבנסקי.

  5. שיטת גרינברג (וכל שאר השיטות) למפגרים:
    1. פתח קורס לשיטה על שם משפחתך
    2. גבה מאנשים כסף על רישום אליו, מומלץ 20,000 ש"ח + מע"מ
    3. העבר אותם הדרכות הכוללות בעיקר קריאת נארג' ניו-אייג'
    4. הבהר להם שעל ידי העברת קורסים לשיטתך הם יוכלו גם להרוויח הון.
    5. שנה את שם משפחתך ופתח שיטה חדשה ומשופרת.

  6. יהונתן – יש לציין שבשלב 5 יש לשנות את השם שלך לשם שנשמע לועזי (לדוגמא – מנדלבוים), ובכך זה מבטל את הספק שהיה בנוגע לאמינות השיטה החדשה שלך.

  7. אני חושב שקריאה בטחול אסורה בחוק. מאז התקופה הרומאית, למעשה. זו היתה שיטת ניבוא שהיתה חביבה על הגאלים.

    אני רציני לגמרי, אגב.

  8. יכול להיות שלפני שנקרא קובי משאל, שמו היה גרינברג?
    ככה במקום לשלם כסף לזרים על הקורסים, הוא משלם לעצמו וחוסך את הביול!

  9. היי מי שזה לא יהיה. לי קוראים רותה. את הדקות האחרונות העברתי בחיפוש אחר מורה שלי לשעבר לרפלקסולוגיה בשם קובי משאל. המורה הזה, מבלי להתכוון שינה הרבה דברים בחיי. ואני מדגישה שזה נעשה בלי מתכוון ללא שום יומרה וגם ללא תשלום נוסף מלבד הקורס אותו לקחתי שהיה קורס רפלקסולוגיה בכיר. ובכן קובי משאל, מתוך היכרות שלי איתו כסטודנטית שלו במשך שנה שלימה ברידמן הוא לא רק מורה טוב (במונחים מקצועיים של מורה) כי אם גם אישיות. את הדברים האלה אני אומרת על סמך מטופלים מספר שיצא לי לראות, שהלכו אליו ועל סמך כל הדברים שלמדתי ממנו במשך שנת הלימודים השנייה שלי ברפלקסולוגיה. האמת – אין לי שום כוונה לשכנע אותך שקובי משאל הוא משהו אחר ממה שאתה חושב. זכותך לחשוב ככל העולה על רוחך, עם זאת היה חשוב לי להגיב, וגם לציין שאם יש לך שאלות ספציפיות עליו, שיש באפשרותי לענות, אעשה זאת בשמחה.

  10. חבר'ה, אני עושה כאן מה שאיני נוהג לעשות לעולם, אך מתוך היכרותי האישית עם אלון, אני מרגיש חובה להזהירכם כי מדובר באדם חובבן ושאינו בקיא כלל ברזי העבודה הטיפולית. אנא שימרו על עצמכם ומנעו מגעים עימו. כיצד אדם שכזה יכול עוד להנחות בנושאי זוגיות ואינטימיות כשהוא לא הצליח לעשות זאת מעולם בחייו האישים … (ומדובר באדם שבקרוב ילאו לו 47 שנים)?!? מה עוד שהוא בתוך תוכו כל העת מתהלך עם רגשי עלבון וזלזול באנשים הסובבים אותו, אינו יודע מהי נתינה וחי בתוך אנרגיה של לקיחה וגזילה, מלמד דרכים רוחניות ובסתר מכנה אנשים ההולכים לסדנאות "איזה רוחניקים דפוקים". אבסורד כי הוא מלמד על גמישות כאשר הוא עצמו אינו מסוגל לכך ומתנהל עם סטיגמות, עכבות ומטענים מפה ועד הודעה חדשה. אני מקווה בכל ליבי כי תשמרו על עצמכם ולא תאפשרו לאדם שכזה לכנס לחייכם וחס וחלילה לגרום נזק.

  11. אנונימי יקר, אני מצטערת בשבילך שהצלחת ליצר כ"כ הרבה ארס סביב אדם עצום ומאמן בחסד כמו אלון. אני מאחלת לך שיהיה לך קל יותר לפרגן ולראות את הגדולה באנשים. אם היתה לך חוויה מקטינה עם אלון אתה מוזמן לפתור אותה איתו ואין לי ספק שתצא מורווח, כי לא משנה מה תגיד- אלון יעצים אותך. כזה הוא וכאלה הם כל אלו שזכו לצעוד לידו.
    אני מברכת אותך באושר רב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *