קריאה נרגשת לקוראי RSS

לקראת ההנפקה הצפויה באיי פיג'י, הקונצרן זקוק לנתונים סטטיסטיים מלאים על מספר הקוראים היומיים של הגלוב. ידוע לנו שמדובר במיליונים, אבל כמה מיליונים בדיוק – זה לא ברור.

הסיבה לכך היא שאין לנו נתונים מלאים על קוראי הגלוב ברסס (הידוע בכינויו RSS). שירות feedburner מספק נתונים סטטיסטיים אלו אבל צריך שהפיד של הרסס יעבור דרכו.

בעזרתו האדיבה של מוסיף (האחד והיחיד), החלפנו אל הלינק בתחתית העמוד אל הלינק המעודכן היחיד והחד-משמעי של פיד הרסס של הגלוב.

אני פונה בפנייה נרגשת אל כל קוראי הרסס באשר הם: החליפו את כתובת הפיד שלכם בכתובת המעודכנת כדי שנדע מי אתם, כמה אתם, איפה אתם גרים ואיך בדיוק ניתן לפרוץ לחשבון הבנק שלכם.

זהו שחר של רסס חדש – הצטרפו אליו!

תודה ושלום.

עדכון: עשרות אלפי מבקרים כבר נענו לקריאה. המשיכו כך! (וגם – הגלוב הוא ביתך, שמור עליו!)

32 מחשבות על “קריאה נרגשת לקוראי RSS

  1. ועל הדרך, מי ימליץ לי על קורא רסס יעיל לחדשות.
    ולא, לא את הנטוויבס. הוא חותך לי את הפוסטים. אני רוצה משהו שמביא את כל הידיעה בשלמותה.

  2. שמע, אותי אתה לא צריך לשכנע שרסס זה לא ה-דבר. אבל מסתבר שיש לא מעט קוראי גלוב שמשתמשים בדרעאק הזה, אז לפחות שנדע כמה כאלו יש.

  3. קצת קשה לקלוט שהדף שלך ב-FeedBurner, הוא הוא קובץ ה-RSS. בדרך כלל מקבלים קובץ XML בלתי קריא, ומבינים שמסתכלים על ה-RSS.

  4. מוסיף: תודה. אין צורך להעביר הקישור לראש הדף. הוא מופיע בתחתית כל פוסט (אם נכנסים אליו) ובתחתית העמוד. זה נראה לי די והותר.

  5. רוגל: התקנתי את הפלאגין אבל יש לי הרגשה שהוא לא עובד כשורה. יש שם לינק שכאשר אתה לוחץ עליו אתה אמור להגיע אל הפיד אבל הכתובת שהוא נותן אינה נכונה. האם יש דרך לוודא שזה בסדר (או לא) בכל זאת?

  6. כדאי גם שתעדכן את הקישור בתבניות של האתר שלך עבור הזיהוי האוטומטי- כרגע הזיהוי האוטומטי אצלך עדיין מפנה לפיד הישן (והרבה ממשתמשי הפידים לא טורחים להכניס ידנית את כתובת הפיד וסומכים על הזיהוי האוטומטי).

    אני לא יודעת איפה הקוד נמצא בתבניות של WP, אבל מדובר בהפנייה ב־head של המסמך בתגי ה־link rel (תעשה view source ותראה שלוש הפניות בכל דף)

  7. אולי גם אני צריך פיד חדש עם סטטיסטיקות.
    האם השירות הזה יכול לקבל באופן שוטף תוכן מערוץ ה-RSS הקיים שלי (בישראבלוג), ולהפיץ אותו הלאה למנויים?

  8. רוגל, הפלגאין לא עובד בכל מצב. כנראה שזה תלוי בשרת הארוח שלך ובאופן שהוא מאפשר עריכת קובץ ה-htaccess. אצלי הכתובת האקראית שהוא מייצר לא קיימת, ובתגובות באתר שלו ראיתי שזה קורה גם לאחרים.

  9. ואם כבר אתה בענייני שפצורים, מוסיף, למה שלא תוסיף את האפשרות לנווט לפוסט הקודם והבא מכל פוסט (עכשיו אני מתחיל להבין את משמעות השם 'מוסיף' באמת)

  10. אה, ומוסיף, אם אתה כבר מרסס ומקנפג את האמאמא של הגלוב, אפשר אולי להוסיף חלון מסרים קטן, בו נוכל לכתוב עוד ועוד הצעות ייעול, עידכונים שוטפים מחדר המצב של הקונצרן ואת רשימת המספרים הזוכים בלוטו?

  11. ובסוף כל זה- שאלת תם: אני משתמשת בסטטיסטיקות של השרת בשביל לדעת כמה קוראי rss יש לי. יש איזו סיבה שבגללה אנשים כאן משתמשים בפידברנר ולא בנתונים של השרת עצמו?

  12. Xslf- הוספתי זיהוי אוטומטי. העניין הוא שאני לא בטוח שכתבתי נכון את השורה. את יכולה להציץ בבקשה?

    היו ב־head של הדף שלוש הפניות- עכשיו יש ארבע: שלוש הישנות, ואחד חדש. נראה לי שכדאי שתעיף את הישנות אם אתה לא רוצה שאנשים ימשיכו להרשם אליהן.

  13. DONE, ולגבי מה שאתה אומר יובל, אז שתדע לך שאם לא היה לך רסס אז רוב הסיכויים שהייתי שוכח לקרוא אותך, לא זוכר איזה פוסטים קראתי ואיזה לא וכו'. קוראי הרסס בעיקר מציגים לך את המידע החדש, בדגש על חדש, בתמציתיות – וזה מה שנחמד.

  14. הכי חשוב בקורא RSS זה ה-Unbolding.
    בדיוק כמו בתוכנת הדואר, אפשר לראות מיד את אלו שלא נקראו, לראות את התצוגה המקדימה שלהם, לראות את העמוד עצמו אם זה מעניין, ואח"כ לשכוח.
    משום מה רוב קוראי ה-RSS לא עושים את זה בצורה נוחה, ואני חושב שפשוט נכוותם מקורא RSS לא יעיל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *