למה לא שאלו אותי?

בקפטן אינטרנט (שמופיע ב"גלריה", בניגוד לקפטן אינטרנט שמופיע ב"טוש") התפרסמה כתבה שכותרתה: "בלוגרים במשרה מלאה". המדובר באנשים שעזבו את עבודתם כדי לכתוב ולהתפרנס מכתיבת בלוגים.

מדובר בתופעה אמריקאית בעיקרה אבל הכתב ראיין את Xslf ואת "ברכה הגולשת" שתיהן הביעו פאסימיות מה מהאפשרות להתפרנס מכתיבת בלוג.

ואני אומר: למה לא שאלו אותי?
אם היו שואלים הייתי אומר שהמפתח לפרנסה מכתיבת בלוג הוא לא לכתוב בלוג.
המפתח הוא לכתוב גלוב.

11 מחשבות על “למה לא שאלו אותי?

  1. ברור. רק ככה יכולים לכתוב עליך בגלובס. ומשם – הולי מוזי ורטהיים! – העולם נפתח לפניך. אוניברסיטאות שלא ידעת על קיומן מזמינות אותך לפוסטדוקטורטים פלוס מלגת מחייה, וכל מה שאתה צריך זה חשבון בישראבלוג. בעברית, בעברית, כותב לך נשיא אוניברסיטת חיימון, בוויסקונסין. תכתוב בעברית. בעברית לא יבינו, אתה מנסה. אבל הנשיא מתעקש: "גם ככה לא מבינים". שניכם נאנחים. אתה מנתק ראשון.

  2. טרם הספיקותי לקרוא את הכתבה הסופית, אז רק הערה נוקדנית: בכינוי שלי אין את האות E.

    אחרי הקריאה- אגיב יותר 🙂

  3. במקרה שמתי לב אתמול שלינמגזין חצה של 2,500 מבקרים (unique) ביום. מאחר שהוא הרבה יותר נישתי מ-xslf.com אני מניח, אז הייתי אומר שיש מקום לאופטימיות למרות שהוא יותר מולטי-בלוג. בכל אופן, אני מניח שהמספר המעניין יותר הוא "מבקרים חוזרים", אחרת סופרים כניסות אקראיות מגוגל וכאלה.

  4. איך לינמגיזין לא עומד על 2,500 אם אני עומד על בערך 470 unique ביום ואני הרבה הרבה יותר נישתי.

    ואני חייב לציין שכתיבת בלוג לא מעסיקה כמו טיקבוק בבלוגים של אחרים (ועבודתי כיועץ הכלכלי של הקונצרן, עורך דין עצמאי וסטודנט לתואר שני במשרה מלאה).

  5. יהונתן, אתה יודע כמה עבודה זה להיות עו"ד המאפיה של הקונצרן?
    זה כ"כ קשה שאחרי יומיים בתפקיד הייתי צריך ליסוע לשבוע לפריז בשביל להירגע.
    אחחח היו ימים.

    מתי אני מקבל את הג'וב שלי חזרה, זה כאילו אתם לא שוקלים! :O

  6. פינגבק: xslf.com ~

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *