דרושות: טעויות חדשות

ערוץ 10 הגיע לעולם עם הצהרה יומרנית לפיה הוא יהווה חלופה אינטיליגנטית לערוץ 2. מאז הצליח ערוץ 10 לשקוע בחובות כבדים, לא לעמוד בהתחייבויותיו וחמור מכך, לבצע את כל טעויות הפרוגרמינג שרק אפשר להעלות על הדעת.

לפני כמה חודשים הצליחו בערוץ 10 לחרב את מהדורת החדשות הכי מוצלחת בטלוויזיה, שישי עם שלח ודרוקר, להפוך אותה לתוכנית תחקירים ולהעביר אותה ליום אחר (שאין לי מושג מהו כי מעולם לא צפיתי בתוכנית במיקומה החדש). מכיוון שאני מתקשה לראות את יאיר לפיד בחדשות ערוץ 2, ויתרתי כליל על החדשות ביום שישי. באופן לא מפתיע, צופים רבים נוספים נטשו ביום שישי את ערוץ 10 כתוצאה מהמהלך המבריק.

מאז סוף השבוע רוחשות שמועות באשר לגורלה של התוכנית "לונדון וקרשנבאום". יש הטוענים כי היא תוזז לשעה אחרת וכעת עולה אפילו האפשרות לפצל את הצמד (למרות שאם הייתי צריך הייתי מהמר שזו חלופה שלרגע לא נשקלת בערוץ). כרמית גיא ב"עין השביעית" מנסה להבין את פשר הרעיון האווילי וחותמת בכך שהיא מקווה שמדובר בספין ושאפשר יהיה להמשיך כרגיל, כלומר לצפות בלונדון וקרשנבאום ב-7 בערב (זה סוד קטן מאוד שאני מופיע מדי פעם ב"לונדון וקרשנבאום" ושהצמד הזה חביב עליי במיוחד).

באופן אישי אני חושב שאין טעות שערוץ 10 לא עשו עם לוח השידורים שלהם, אין החלטה שגויה שניתן היה לקבל ושלא קיבלו אותה.

מכיוון שאני חושש, חשש אמיתי, שלקברניטי נגמרו כל הטעויות שהם יכולים לעשות, אני מזמין אתכם להציע טעויות חדשות. נניח להעביר את מהדורת החדשות המרכזית מ-8 ל-8 וחצי. בבוקר. או לעשות הצרחה בין דני רופ לצביקה יחזקאלי. מה יש? קצת גיוון! או לתת לרפי רשף לשדר את משחקי גביע האלופות.

הטעות המוצדקת ביותר תשלח למנכ"ל ערוץ 10, העורך הראשי של הערוץ וליוסי מימן ואלו יקבלו אותה מיידית, למפרע ובדיעבד.

27 מחשבות על “דרושות: טעויות חדשות

  1. אני הייתי מאחד בין ספינות הדגל של הערוץ – השרדות והבלוק, הופך אותן לתוכנית תחקירים ומשדר אותה אחרי הצהריים מול ערב חדש.

  2. מביא את ארז טל, משלם לו מאות אלפי שקלים, ומשחרר אותו בלי שיעשה כלום בערוץ.
    אה, רגע, את זה הם כבר עשו.

  3. לקחת את הפורמט האמריקאי המנצח של הישרדות, להוריד את מספר המשימות ולהעלות את מספר הפרקים. הצופים הרי כמהים לראות מישהו אוכל בננה ואז לצפות בשתי דקות קומנטרי של "…ואז אכלנו בננה".
    נהההההההההה, אין סיכוי שאפילו בערוץ 10 יעשו כ ז א ת טעות.

  4. קונה סדרת רכש יוקרתית (נגיד, 'אבודים'), משדר אותה במשבצת קבועה לאורך חודש וחצי ואז – פפףף – מעלים אותה לעד.

    אה, רגע, גם את זה הם כבר עשו.

  5. אתה חושש כי הם עשו כבר את כל הטעויות האפשריות. ובכן, טעות בידך.
    אני מציע את התמהיל הבא: יום שישי. שמונה בערב. סרט מצויר ברוסית משנות ה-30. לאחר מכן, שידור *מהסוף להתחלה* של "אוניית קרב פולוטקין 5" ופרקים נבחרים מ"שירים שאהבנו", התוכנית האהובה מערוץ 1.

  6. אני הייתי מאחד בין ספינות הדגל של הערוץ – ליה ונעמה, ונותן להן להגיש את 'לונדון וקירשנבאום':
    את חדשות החוץ יכסה גיא פינס, צבי יחזקאלי ישאר אך יוסב לנומרולוגית שקוראת בקפה, גיא לרר יראה (אך ורק) קליפים של חיות מיו-טוב, והיו"ר יקפוץ פעמיים בשנה (לקראת ראש השנה ולקראת ראש השנה האזרחית) כדי להציג את רשימת 10 סיכומי שנה המעצבנים ביותר של השנה החולפת.

  7. הטעות היא שהבדיחה הזאת על חשבוננו. במקום לתת רשיון לכל מי שרוצה לשדר ערוץ טלוויזיה תמורת סכום מסויים, בישראל שנת 2009 יש וועדה מסדרת בדמות הרשות השניה ומשרד האוצר שנבחר מה נראה, איך ומתי.

    הטעות היא של ערוץ 10 כולו הוא צריך להסגר לגמרי.

  8. אם אני לא טועה, ואני לא, מנכ"ל הערוץ הוא אותו גאון שהחריב את רשת מקומוני שוקן וקיבל עוד כמה החלטות תמוהות כשהיה מנכ"ל קבוצת "הארץ". איכשהו האנשים האלה ממשיכים להתקדם

  9. שיקחו את הליצן המעצבן הזה שהיה מגיש פעם תחזית מזג אוויר בהיום שהיה ואז יהפכו אותו להיות תחקירן בתוכנית רצינית.

    אה, רגע, הם כבר עשו את זה.

  10. אני מציע לשים את 'הסרט הערבי' של ערוץ אחד מהימים שהיה רק אחד, בימי שישי בערב במקום החדשות.

  11. כולכם בוודאי צודקים, אבל בשביל הרגע ששלומי אלדר העלה לשידור את ד"ר אבו-עייש מביתו המופצץ בעזה אני רוצה שערוץ 10 יישאר. אני צריכה שערוץ 10 יישאר.

  12. עם רוב הטענות אני מסכים אני עברתי לראות את היומן של ערוץ 1.אמנם בן כספית הוא לא כוס התה שלי אבל אני די נהנה מכתבות המגזין ובכלל.

  13. אין לאהרוני מספיק תוכניות בישול. צריך להוסיף עוד.
    אה כן, לקנות את הפורמט של פסטיבל מספרי סיפורים ולשדר אותו ביום שישי בתשע בערב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *