זהירות, הייפ לפניך!

איתי שלח לי הזמנה לגוגל גל (Wave) והשתמשתי בה בשמחה. לאחר מכן גיליתי שבגלל שיטת ההזמנות המעצבנת של גוגל, כמעט ואין ברשימת אנשי הקשר שלי אנשים שיש להם כבר את הגל ולכן אתה מוצא עצמך במצב מוזר הדומה לאדם שמחזיק את מכשיר הפקס היחיד בעיר: זה נורא משמח שיש לך פקס אבל אין לך למי לשלוח פקס ואף אחד לא ישלח פקס אליך.

ממה שבינתיים התרשמתי, מדובר בפלטפורמה מעניינת אם כי בעלת פוטנציאל ניג'וס גבוה במיוחד. אף פעם לא התפעלתי יותר מדי מרוברט סקובל אבל לתחושתי, שני הפוסטים שלו אודות גוגל גל קולעים למטרה; זה שירות שסובל ממקדם הייפ חסר פרופורציה.

לכל אלו שעדיין אין להם חשבון בגוגל גל אומר כך: אתם (בינתיים) לא מפסידים שום דבר.

16 מחשבות על “זהירות, הייפ לפניך!

  1. zikit – ברגע שיהיו לי הזמנות כמובן שאחלק (הרי זה אינטרס שלי, כדי שיהיה לי עם מי לדבר!) אבל בשלב זה, אין לי אפילו חצי הזמנה לרפואה. רק חשבון שלי שאני מנסה להבין מה לעשות איתו.

  2. קרציות הגוגל האלו, מה ביקשתי? אני מרגיש כמו הילד הלא מקובל כי אני לא מצליח לקבל הזמנה
    ל גו-גל.
    אוף

  3. אני עשיתי חשבון ב Developer Preview מתוך המחשבה שאני אפתח אפליקציה קטנה בשביל ה wave. בפועל, העבודה איתו היתה טורדנית למדי (ניסית לנהל שיחה שם?) והמימוש כבד ולא נוח, מה שהוציא לי את החשק לחזור.
    אני מחכה שהרעיון יבשיל קצת לפני שאני אעשה בחינה נוספת שלו.

  4. בשנים האחרונות נתקלתי הרבה פעמים בצורך לנהל דיון מקצועי ארוך-ימים עם חוקרים עמיתים ברחבי העולם. ושתי האופציות שלי היו אימייל או וורד עם טראק-צ'יינג'ס או הערות. האפליקציות האלו לא מתאימות כל כך. קיוויתי, ואני עדיין מקווה, שוייב יהפוך לאפליקציה שבה אני מפתח רעיונות מחקר ודן בהם, עם עמיתים, סטודנטים ועם עצמי. למרבה הצער, למרות שביקשתי פעמיים הזמנות בחודשים האחרונים ואף הסברתי למה, גוגל וייב פסחו עלי.

  5. אני חושב שגוגל פיתחו את המוצר הזה על מנת להפחית את כמות המיילים הכללית שנשלחת.בגלל שהם שומרים עותק של כל דבר פשוט מתחיל להיגמר להם המקום, או לעלות להם יותר מדי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *