דוגמנית לשעבר מזמינה אותך

אני מבוקש. כלומר, זה לא חדש, זה שאני מבוקש. לכן, כאשר נשים שאני לא מכיר מדביקות על המכונית שלי פתקים עם מספרי הטלפון שלהן, אני לא מתרגש. למעשה, אני מתייחס לזה בטבעיות. לפעמים אני מתקשר אליהן, אתם יודעים, כדי שלא ירגישו רע. אחרי הכל, השקיעו מאמץ: עקבו אחריי, הגיעו עד האוטו שלי, עיצבו כרטיס ביקור מיוחד ועליו מספר הטלפון שלהן, וביקשו שאני אתקשר אליהן. אז אני מתקשר. אני בדרך כלל מאוד מנומס בשיחות האלו. אני מודה להן ומסביר להן שאני מבוקש. לא שזה חדש, אבל אולי הן לא יודעות. אז אני מעדכן אותן.

היום מישהי הצמידה לשמשת החלון שלי כרטיס שכזה. הנה תראו:

אני בכוונה טשטשתי את מספר הטלפון שלה. היא הצמידה את הכרטיס למכונית שלי, באופן אישי, ואני לא חושב שהיא היתה שמחה לגלות את המספר שלה באינטרנט ושכל מיני אנשים ובייחוד סוטים, שהם לא אני, יתקשרו אליה. אז טשטשתי.

בכל אופן, אני כבר התחלתי לחייג אליה, להודות לה בחום ולהסביר לה שאני מבוקש (זה לא חדש) ואתם יודעים, לומר לה שתשמור על קשר, כי בסך הכל היא עושה רושם של בחורה נחמדה, למרות שאני חושב שכדאי שתלבש משהו, כי די קר עם כל זה שעכשיו פברואר, למרות שהיא בטח הצטלמה היום, והיום היה חם. ובכלל נראה שהיא קצת מוטרדת מהתחתונים שלה, שזה חבל; תחתונים צריכים להיות נוחים. אבל אז, הפכתי את הכרטיס שלה לצד השני.

האמת, קצת הופתעתי.

לא הופתעתי מזה שהיא מזמינה אותי אליה, לבית הפרטי שלה. ממילא זה יהיה קצת מביך אם אני אביא אותה אליי הביתה. בכל זאת, הבית לא מסודר, ומלא צעצועים נמצאים בכל פינה וסביר להניח שבשלב מסוים היא תתבקש להחליף חיתול (לא לי, לבת שלי) וזה לא כל כך נעים וכיוון שהיא עוקבת אחריי, ויודעת איפה האוטו שלי, היא בטח יודעת שזה לא רעיון טוב שהיא תבוא אליי ולכן היא מזמינה אותי אליה, לביתה הפרטי. זה בסדר.

מה שהפתיע אותי זה שהיא דוגמנית לשעבר. כלומר, דוגמנית זה בסדר, אני רגיל לדוגמניות, אני מכיר דוגמניות. דודה שלי דוגמנית. היא דוגמנית של ביסקוויטים ועדיין דוגמנית. מה שהפתיע אותי זה שהיא דוגמנית לשעבר. כלומר, מה בעצם מציעים לי כאן? מה הפרופוזישן? מישהי, שעבר זמנה, שכבר לא מקבלת עבודות דוגמנות, שנמצאת מעבר לשיא שלה. זה לא רציני, זה לא משכנע, וזה לא לעניין.

כלומר, אני מבוקש, וזה לא חדש, ואין שום סיבה שאני אסתפק בדוגמנית לשעבר. אם כבר דוגמנית, שתהיה דוגמנית פעילה. כמו סידני קרופורד נניח, או סינדי לאופר. מישהי שנמצאת בשיא הקריירה שלה, לא איזה has been כזו.

לכן, אני פונה אליכן הנשים, שמדביקות כרטיסי ביקור על המכונית שלי: אתן באמת נורא נחמדות והכל בסדר, אבל אם אתן דוגמניות לשעבר, תשכחו מזה. אני, על פחות משיננית, לא מתפשר. או על אחת שיש לה מאזדה.

18 מחשבות על “דוגמנית לשעבר מזמינה אותך

  1. ככותבת לשעבר בגלוב וכמישהי שהיא בעיקר לשעבר, אני מוחה על הזלזול, שלא לומר הזילות, שמבצבצת בין השורות ובעיקר ברווחים בין האותיות.
    העובדה שמישהי היא לשעבר לא מוכיחה שהיא אינה ראויה, אפילו למבוקש (בלונדון, אני מניחה) כמוך. למעשה, אם היא דוגמנית לשעבר, היא כנראה שחקנית בהצגות ילדים היום, כולל העגיל בטבור.
    לשעבר, כמובן.

  2. אתה צודק מומי (והחתול!), אבל היה לי לא נעים להטות את הדיון בנחשבות של היו"ר כלפי משהו אחר.

    הממ, כנראה שלא.

  3. ואללה אני מקנא. גם לי בחורות שמות פתקים על האוטו אבל משום מה זה תמיד הצעות לעיסוי או הזמנות למכוני בריאות. אני לא מבין למה, אני לא כזה זקן ויחסית בריא.

  4. אני לא מאמין שלא היה לך כלום להגיד על זה ש"דוגמנית לשעבר מזמינה אותך לביתי הפרטי". שים לב, לא "לביתה הפרטי" (של הדוגמנית), אלא "לביתי הפרטי". של מי? ובכן, זו שאלה טובה.

  5. אני מכיר את הבחורה!
    היא באמת דוגמנית לשעבר. היא אח"כ עברה ללמוד ביולוגיה מולקולרית במכון וייצמן והיום היא מרצה בכירה באוניברסיטת ייל.(מעניין מה היא עושה בארץ… כנראה קפצה לביקור משפחתי)
    כדאי לך יובל. בחורה זהב.

  6. סינדי קרופורד ולאופר?…
    אוך, הן יותר זקנות מההורים שלי.
    ספר לי מי פנטזיית המין שלך ואספר לך מי אתה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *