אני אהיה נשיא ארה"ב

אני מודה לכולם שהגיעו, אני מאוד מתרגש. החוברת שחילקתי לכם זו חוברת שנתתי ליו"ר הקונגרס האמריקאי לפני חמישה חודשים באוקטובר 2009, ביום שהתחיל כל הרעש וההמולה סביב השם שלי למינוי נשיא ארה"ב.

אני אהיה אתכם גלוי, הסחבת הזאתי בדבר המינוי, אותי לא מעניינת כל כך. מי שמתעסק בזה זה אתם, העיתונאים וכל המדינה. הצבתי לעצמי מטרה לפני חמישה חודשים להיות נשיא ארה"ב ואני הולך עם המטרה הזאת עד הסוף, לא יעזור כלום לאף אחד. אני אהיה נשיא ארה"ב, אני לא מוותר על זה, אני יודע שיש ספקולציות ואני יודע שהרבה עשו צחוק מעניין הזה, אני לא עשיתי צחוק ולקחתי את זה ברצינות.

לפני חמישה חודשים קיבלתי טלפון משני אנשים שאני מעריך, הראשון, איש מאוד חזק בבית הנבחרים והשני, עיתונאי בכיר מאוד שאמר לי: "יובל, אם אתה רוצה להיות נשיא ארה"ב, תשתוק". בפעם הראשונה, שתקתי. חמישה חודשים נתתי לכולם לדבר, יש פה הרבה רעים והרבה טובים, הרבה כאלו שלא תרמו מאומה לפוליטיקה האמריקאית, שלא יודעים איפה גבעת הקפיטול ושלא מפסיקים ללכלך יום אחרי יום, כאילו אני לא כותב בלוג, כאילו אני חקלאי, כאילו כל השטויות האלו זה בלבול מוח אחד גדול.

אני אביא לבית הלבן חוצפה חיובית, סגנון ניהולי סקסי, ספגטי בולונז ואינטרקציה עם יושבי ראש של קונצרנים. אף אחד לא יכול להבין אותם יותר ממני. אף אחד לא חווה מה זה לנהל קונצרן, מכל אלה שמדברים וגם אתם, לא יודעים מה זה לנהל קונצרן. אני כן יודע. דבר אחד אין לי, אף פעם לא הייתי נשיא, אפילו לא של ועד הכיתה, אבל ראיתי את אלה עם הניסיון. הביאו לבית הלבן את ביל קלינטון ולא יצא מזה שום דבר. אז כל הסיפורים על הניסיון, אין חוקים בנשיאות. נביא צוות גדול שיעבוד איתי, אני אעמוד בראש המערכת, נביא סגן נשיא, מזכיר המדינה, שר בריאות, רמטכ"ל, נביא פיצה האט. לא צריך להיות חכמולוגים גדולים. ארה"ב זו מדינה פשוטה, אל תספרו לי סיפורים.

אם נתנו לסקובל כבוד בליטא, והוא לא בלוגר הרבה יותר גדול ממני, אז שארה"ב תיתן כבוד ליובל דרור ולא תחפש בשדות זרים. בכל הסקרים תמכו בי. אני לא מתבייש, אדון מייקל ארינגטון, אני רוצה להיות נשיא ארה"ב על אפך ועל חמתך. כל הסיפורים והקומבינות לא מעניינים אותי, אני בא עם היושר המקצועי שלי ו-90 אחוזים מהמדינה רוצה אותי, אני מרגיש כמו ראש ממשלה. הייתי כבר הכוכב של הבלוגוספירה יותר מעשור, אני מרגיש שהאמריקאים רוצים אותי, שיש להם אינטרקציה טובה איתי.

אל תספרו לי שיטות וטקטיקות. לכתוב בלוג זו אהבה. אני בלוגר מהלב. מי שרוצה שתהיה לו אמריקה טובה צריך מישהו עם לב. להביא איזה כושי שייקח את קופת המדינה זה לא מעניין אותנו. הוא לא מכיר את וורדפרס ומה זה לינוקס. עד שהוא יידע איך מתייגים פוסטים ומעלים תמונות לפליקר כבר נפלוש לפקיסטן.

כתבו עליי שאני בהמה ברברית, מי שכתב את זה, הוא יודע מי אני? הוא ישב איתי פעם? הקמתי בלוג שאנשים חולמים עליו. אז יום אחד קיללתי את חנן כהן בלהט של פוסט. מישהו פעם כתב בלהט של פוסט? אז משכתי פעם למוסיפיניו בביצים. אז מה? הוא נהנה מזה.

אני רוצה להודות לכל עם ישראל, קיבלתי תמיכה מקרית שמונה ועד אילת, לא האמנתי כמה אוהבים אותי. אני רוצה להודות לכל בית ואוהד שתמך, הלוואי שהחלום יתגשם ואהיה נשיא ארצות הברית.

20 מחשבות על “אני אהיה נשיא ארה"ב

  1. מה זאת אומרת "כאילו אני לא כותב בלוג"?
    ברור שאתה לא כותב בלוג, אתה כותב גלוב. זה לא אותו דבר.
    ואל תספר לנו שאדם כמוך התבלבל. אתה הרי יודע מה זה וורדפרס וגם לינוקס.

    מה אמורים לחשוב האנשים שקראו את הגלוב בנאמנות לאורך השנים?!

  2. מה שעצוב זה שמסיבת העיתונאים המקורית היתה הזויה בהרבה מהפרודיה.
    מה שעוד יותר עצוב זה שגם אחרי מפגן אימה כזה עדיין יש סיכוי שהאיש יקבל את המפתחות.

  3. תראו אותו רוצה עוד טייטל!
    לא מספיק היו"ר ד"ר סר מר יובל דרור שליט"א, עכשיו הוא רוצה גם "מסיטר פרזידנט"?! לא יקום ולא יהיה!
    מה גם שאם תהפוך לנשיא ארה"ב, באמת שלא ישאר לך זמן לכתוב פוסטים וכל היום רב תצייץ בבלק ברי המגניב שלך מאייר פורס 1.
    בוז. בוז רציני.

  4. ובסוף מר ברקוביץ' יהיה מה שרצה להיות, ליתר דיוק מה שמגיע לו להיות, מהלב
    יאיר לפיד יהיה ראש ממשלה, או לפחות שר חינוך מהמם וחתיך
    והיו"ר לגמרי נשיא ארה"ב, אני חלק מהתשעים אחוז שתומכים בו, אז איך לא יהיה

  5. אובמה נבחר ללא שום בעיה בצורה שרירותית להיות נשיא וכולנו רואים כמה הוא כלומניק. לעומתו ברקוביץ שיש לו נסיון מעשי בכדורגל ברמות הכי גבוהות בליגה הטובה בעולם קרי הליגה האנגליתבה גם טרח להבריק , זוכה לבוז. תמיד אמרתי שאנחנו עם מטומטם קחו את אוחנה במחיר מבצע עם דונדוני האיטלקי רק 20 מליון שקל הוצאות שכר .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *