מוטה תאריך או מוטה תגובה

אלון העלה נקודה מעניינת בתגובה שלו לפוסט "בחזרה לגטו". לדבריו התגובה שלו כבר לא כל כך רלוונטית כיוון שהפוסטים החדשים דוחפים פוסטים ישנים למטה ואז אף אחד לא רואה את התגובות החדשות. צודק.

כרגע הגלוב מוטה תאריך; הפוסט החדש למעלה, הפוסט הישן נדחק למטה.

האם יש פלאגין שגורם לכך שהגלוב יהיה מוטה תגובה – כלומר, פוסט שקיבל תגובה מיד קופץ למקום הראשון ללא קשר לתאריך שבו נכתב?
האם זה נכון לארגן גלוב סביב התגובות או דווקא סביב הפוסטים (כלומר סביב התאריך)?

אשמח לשמוע תגובות, הצעות ורעיונות.

18 מחשבות על “מוטה תאריך או מוטה תגובה

  1. לדעתי זה מיותר. זה בלוג, ולא פורום. יש פלאגין לתגובות אחרונות, בצד שמאל, ומי שרוצה לכתוב – רואים אותו גם אם הגיב לפוסט בן חודשיים.לדעתי הפוסטים צריכים להופיע בסדר כרונולוגי, ממש כמו בעיתון, מי שמתעניין בחומרים ישנים מוזמן לחפש בארכיון.

  2. אז אולי הפתרון הוא להגדיל את מספר התגובות שתיבת התגובות מצד שמאל מציגה. כרגע זה נדמה לי על 6 תגובות – אפשר להחליט על כל מספר שהוא.

  3. אם אתה רוצה אני יכול לסדר את זה- מוסיפים טור במסד נתונים (או שהוא כבר קיים, לא יודע) של תאריך התגובה האחרונה ובשאילתת הSQL משנים משהו- זרוק לי מייל אם אתה מעוניין.

    אני חושב שזה לא רעיון טוב, הגלוב הוא לא פורום, כמו שציין תומר 1.07

  4. אני מצטרף לתומר – זה ידוע שגלוב הוא סוג עילי של בלוג. לא יתכן שכל טרול יתחיל להגיב פה על פוסטים עתיקים ויהרוס את סדר היום והימים. כהצעה מעשית, אפשר לארגן שבמודול התגובות האחרונות לא יופיעו שתי תגובות שונות לאותו פוסט – ככה פוסט שעושה הרבה רעש לא ישתלט על הרשימה ויהיה יותר מגוון.

  5. כלומר הפוסטים עם הכי הרבה תגובות יהיו למעלה? אני לא בטוח שזה נכון. פשוט במודל של מוטה תגובה, המגיבים יודעים שהתגובה שלהם לא תעלם בעמוד השלישי שאף אחד לא רואה ויש בזה יתרון – אפשר להחזיק נושא דיון במשך הרבה מאוד זמן.

    מצד שני, אני מקבל את גם את הטענות שאומרות שגלוב הוא גלוב וגלוב מסודר לפי תאריכים.

  6. יש לי רעיון שיכול לרצות את כולם- שהמשתמש יוכל לבחור סידור לפי תגובות או לפי תאריך, ככה כל אחד יראה מה שהוא רוצה

  7. יובל,
    אני נוטה להסכים עם תומר. מעבר לכך ישנם מספיק כלים לעקוב אחרי תגובות (אני לדוגמא משתמש ברסס לפוסטים ורסס לתגובות)

  8. אגב, התאריך ושעת פרסום לדעתי צריכים להיות יותר בולטים ואולי לא בקוביה שבה הם נמצאים כרגע (למרות שאפשר גם בלי.. כי די ברור שהרשומות האחרונות נכתבו ביום/יומיים האחרונים. אבל סתם בא לי על זה אז אני מציע נו).
    יהיה נחמד אם השעה תתווסף גם לעמוד עם כל הרשומות..

    ואם כבר עושים את הטעות של סידור ע"פ תגובות, עשו קצת יותר חכם. שרשומות ממש ישנות שהגבתי בהן לא יעלו למעלה. הן "יוקפצו" רק X זמן אחרי פרסום הרשומה..

  9. אני לא בעד מוטה תאריך ולא בעד מוטה תגובה. אני בעד מוטה גור.
    וחוצמזה, MrM, לא צריך להוסיף לא עמודה ולא בטיח. עושים עירוב חצרות (join בלעז) עם טבלת התגובות, מוסיפים קורט group by בוזקים מעט order by ובא לציון גואל.
    שבוע טוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *